eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Rewitalizacja terenów zielonych na terenie miasta Karpacza - park przy ul. Nadrzecznej i przy Wodospadzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Karpacz: Rewitalizacja terenów zielonych na terenie miasta Karpacza - park przy ul. Nadrzecznej i przy Wodospadzie
Numer ogłoszenia: 198053 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja terenów zielonych na terenie miasta Karpacza - park przy ul. Nadrzecznej i przy Wodospadzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rewitalizacja terenów zielonych na terenie miasta Karpacza, park przy ul. Nadrzecznej i przy Wodospadzie. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Lokalizacja: a) Teren parku przy ul. Nadrzecznej znajduje się w południowej części Karpacza na działce oznaczonej nr geodezyjnym 312/2 (obręb Karpacz-2). Obszar ograniczony jest ulicą Nadrzeczną od wschodu a potokiem Łomnicą od zachodu, natomiast pozostałe granice sąsiadują z zabudową mieszkalną i usługową. b) Teren parku przy Wodospadzie znajduje się we wschodniej części centrum Karpacza na działce oznaczonej nr geodezyjnym 18 (obręb Karpacz-4), położonej przy ul. Konstytucji 3 Maja. Od północno wschodniej strony przebiega droga gruntowa pod administracją Lasów Państwowych. Od strony zachodniej graniczy z zabudową mieszkalną. 2) Przedmiot i cel zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac mających na celu rewitalizację terenu parków przy ul. Nadrzecznej i przy Wodospadzie. 3) Planuje się odbudowę zaniedbanej działki parkowej przy ul. Nadrzecznej na park miejski poprzez wykarczowanie istniejących samosiejek drzew i krzewów oraz części drzew wysokich. Ponadto na działce planuje się utworzenie dwóch placów przeznaczonych do grillowania w tym jednego z grillem stacjonarnym, oraz wytyczenie ścieżek przy których zostaną zlokalizowane ławki parkowe i ławki z półbali oraz śmietniki. W południowej części działki na skrzyżowaniu ścieżek planuje się zlokalizować boisko do bule o nawierzchni z piasku zagęszczonego o wymiarach 4x15m. Od północy dokonane zostaną nasadzenia żywopłotu o wysokości 120-150 cm, a na terenie całego parku planuje się nowe nasadzenia krzewów iglastych w ilości 200 szt. Elementem dekoracyjnym będą rzeźby kamienne wys. ok. 120 cm. Wykonanie balustrady stalowo - drewnianej. 4) Planuje się przebudowę parku przy Wodospadzie w celu uatrakcyjnienia go dla turystów i mieszkańców poprzez utworzenie trzech placów z różnych materiałów o różnym kształcie na wspólnej osi prowadzącej od głównych schodów do istniejącego pomnika. Centralnymi punktami dwóch palców mają stanowić: zegar słoneczny z płyty kamiennej oraz siedzisko Ducha Gór z głazu kamiennego. Wzdłuż ul. Konstytucji 3 Maja planuje się poprowadzić chodnik betonowy, będący docelowym ciągiem pieszym dla ulicy. Ponadto planuje się remont istniejących ciągów pieszych ze zmianą nawierzchni oraz wytyczenie nowych ścieżek, odtworzenie istniejącego za pomnikiem muru oporowego, remont istniejących schodów tarasowych polegający na przełożeniu i wypoziomowaniu stopni. Jako uzupełnienie planuje się nowe nasadzenia krzewów oraz roślin cebulowych oraz montaż elementów małej architektury: ławki, śmietniki oraz siedzisk wykutych w kamieniu. 3. Zakres zamówienia. 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie na terenie obu parków: a) prac rozbiórkowych i zagospodarowanie terenu, b) dostawa i montaż elementów małej architektury, c) prac z zakresu zieleni. 4. Prace należy wycenić i zrealizować zgodnie z dokumentacją budowlaną: 1) Odbudowa parku przy ul. Nadrzecznej, 2) Przebudowa parku przy Wodospadzie, opracowaną przez Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych TRAKT Sędzisław 50, 58-410 Marciszów. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) pełnego wykonania prac zawartych w Dokumentacji i przedmiarach robót, 2) właściwego oznakowania i zabezpieczenia odcinka drogi, przy których wykonywane będą prace, 3) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym, 4) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów, 5) dysponowania niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy sprzętu specjalistycznego jak: samochód ciężarowy, koparko - ładowarkę, walec drogowy o napędzie mechanicznym, piły spalinowe, 6) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.11 - 45.11.11.11 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) posiadają wymagany przedmiotem zamówienia sprzęt i transport. Ilość sprzętu powinna być taka, aby zapewniała ciągłość robót. 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie czterysta tysięcy złotych), 4) posiadają osoby niezbędne do nadzorowania robót, w tym: a) kierownika budowy, b) pracownika przeszkolonego w zakresie kierowania ruchem drogowym. 5) zrealizowali co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: 1) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 6. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: 1) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 przedmiotowej ustawy, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób przewidzianych do nadzorowania robót wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi (kserokopia uprawnień) i doświadczenie minimum 3 lata w kierowaniu robotami na porównywalnych budowach (tj. rewitalizacja terenów zielonych) oraz uprawnienia w zakresie kierowania ruchem drogowym, 4) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby, 5) wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 roboty budowlanej o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Przez roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć roboty związane z budową, przebudową lub remontem parków, skwerów, terenów zielonych. Fakt jej wykonania musi być potwierdzony protokołem odbioru końcowego wykonanej roboty lub referencjami od zamawiającego, 7) informacja o zamiarze powierzenia lub nie, realizacji zadania podwykonawcy i wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy, 8) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie czterysta tysięcy złotych), 12) dowodu wniesienia wadium, 13) Harmonogramem Finansowo - Rzeczowym Robót, 14) kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz pok. Nr 1 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.