eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa zestawu sterowników wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG. 02.02.00-26-023/08-00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Kielce: Dostawa zestawu sterowników wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG. 02.02.00-26-023/08-00
Numer ogłoszenia: 19803 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Świętokrzyska , Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, faks 041 3443874,041 3424140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu sterowników wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG. 02.02.00-26-023/08-00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu sterowników wraz z oprogramowaniem dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach Projekt pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG. 02.02.00-26-023/08-00 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.81.00.00 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Za Wykonawcę posiadającego wiedzę i doświadczenie, dysponującego potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się tego, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną dostawę odpowiadającą rodzajowi przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż: dla części I: 10 000,00 zł; dla części II: 4 000,00 zł. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ofercie i w załącznikach do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z warunków określonych w SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uzna się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; 3. Wykaz co najmniej jednej dostawy zrealizowanej w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadającej rodzajowi przedmiotu niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać wartość, datę i miejsce wykonania zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zostało wykonane należycie. Dokumentami tymi są pisemne oświadczenia podmiotów na rzecz których zamówienie było zrealizowane o wykonaniu go przez wykonawcę w sposób należyty. Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub czytelnych i nie budzących wątpliwości co do ich prawdziwości kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min. warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5. 2. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia. 3. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu na który składana jest oferta w postaci zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia opisanym w załączniku Nr 1. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu musi zawierać dokument/specyfikację techniczną potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań technicznych. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenie. C) W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt A ppkt 2; składa dokumenty zgodnie z wymogami § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 31 grudnia 2009r. Nr 226, poz. 1817)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7 (Budynek B) pokój nr 202C Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7 (Budynek B) pokój nr 202C Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG. 02.02.00-26-023/08-00.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje zakres 1 przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.81.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje zakres 2 przedmiotu zamówienia opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.81.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.