To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Siedlce: Wywóz nieczystości stałych z budynku Oddziału ZUS w Siedlcach oraz Inspektoratów ZUS w: Mińsku Mazowieckim, Garwolinie, Sokołowie Podlaskim i Węgrowie
Numer ogłoszenia: 197 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372496 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach, ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6401753, faks 025 6401711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z budynku Oddziału ZUS w Siedlcach oraz Inspektoratów ZUS w: Mińsku Mazowieckim, Garwolinie, Sokołowie Podlaskim i Węgrowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 125 000 EURO na wywóz nieczystości stałych z budynku Oddziału ZUS w Siedlcach oraz Inspektoratów ZUS w: Garwolinie, Mińsku Mazowieckim, Sokołowie Podlaskim i Węgrowie. Zamówienie podzielono na pięć części: Część I - Wywóz nieczystości z budynku Oddziału ZUS w Siedlcach, ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce. Część II - Wywóz nieczystości z budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie, ul. Kościuszki 38a, 08-400 Garwolin. Część III - Wywóz nieczystości z budynku Inspektoratu ZUS w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 84, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Część IV - Wywóz nieczystości z budynku Inspektoratu ZUS w Sokołowie Podlaskim, ul. Piłsudskiego 2, 03-300 Sokołów Podlaski. Część V - Wywóz nieczystości z budynku Inspektoratu ZUS w Węgrowie, ul. Wieniawskiego 15, 07-100 Węgrów. Termin wykonania zamówienia: od 03.01.2011r. do 31.12.2012r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z budynku Oddziału ZUS w Siedlcach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMONDIS Sp. z o.o., ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27141,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24447,28
Oferta z najniższą ceną: 24447,28 / Oferta z najwyższą ceną: 26872,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z budynku Inspektoratu ZUS w Mińsku Mazowieckim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Komunalnych BŁYSK Sp. z o.o., ul. Piastowa 2, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8912,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7817,60
Oferta z najniższą ceną: 7817,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9578,24
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Komunalnych BŁYSK Sp z o.o., ul. Piastowa 2, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7968,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7788,00
Oferta z najniższą ceną: 7788,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7788,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wywóz nieczystości stałych z budynku Inspektoratu ZUS w Węgrowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Gdańska 69, 07-100 Węgrów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5372,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5891,40
Oferta z najniższą ceną: 5891,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5891,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024 r
- Wykonanie usługi polegającej na wykaszaniu traw z poboczy, skarp i rowów dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w okresach wiosennym, letnim i jesiennym w 2024 r."
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, kwaszonych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Poprawa jakości udzielania świadczeń medycznych w Oddziale Pediatrycznym oraz Oddziale Chirurgii i Traumatologii Dziecięcej - Etap I dokumentacja.
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- WYKONANIE USŁUG KOMUNALNYCH POLEGAJĄCYCH NA UTRZYMANIU CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA ZBĄSZYNEK W LATACH 2024 - 2026.
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.