eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Przebudowa drogi gminnej Nr 109748 L relacji droga krajowa Nr S-17 w Kol. Zakręcie do drogi gminnej Nr 109743 L

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Krasnystaw: Przebudowa drogi gminnej Nr 109748 L relacji droga krajowa Nr S-17 w Kol. Zakręcie do drogi gminnej Nr 109743 L
Numer ogłoszenia: 19798 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 109748 L relacji droga krajowa Nr S-17 w Kol. Zakręcie do drogi gminnej Nr 109743 L.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 109748 L o długości 781 m relacji droga krajowa Nr S-17 w Kol. Zakręcie do drogi gminnej Nr 109743 L 2. Niniejsze zamówienie podzielono na dwie części i tak: 2.1 część I dotyczy wykonania robót budowlanych w branży drogowej i telekomunikacyjnej oraz obejmuje następujący zakres: - roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usuniecie krzewów i drzew, rozbiórka elementów dróg), - usunięcie kolizji sieci telekomunikacyjnej z przebudowywaną drogą, - roboty ziemne, - odwodnienie - przepust pod koroną drogi oraz kanalizacja deszczowa (2 szt. studzienek kanalizacyjnych nad przepustem), - elementy ulic - krawężniki betonowe, chodniki z betonowej kostki drogowej, - podbudowy, - nawierzchnie z betonu asfaltowego i betonowej kostki brukowej (zjazdy), - oznakowanie pionowe i poziome drogi, - roboty wykończeniowe, 2.2. część II dotyczy wykonania robót budowlanych w branży sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych, - usunięcie kolizji sieci wodociągowej z przebudowywaną drogą, - przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych. 3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: dokumentacja techniczna (z wyłączeniem części dot. wykonania chodników i placów manewrowych przy budynkach GCK i Gimnazjum), przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Składający ofertę winien wnieść wadium: a) dla I części zamówienia publicznego w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych), b) dla II części zamówienia publicznego zamawiający nie wymaga wniesienia wadium, 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego: Nr 21 8200 0008 2001 0000 2189 0005 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach 5-7 do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku składania oferty wspólnej wymagane warunki będą oceniane w następujący sposób: - dokumenty określone w pkt VI.2.a SIWZ, muszą spełniać / złożyć wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie, - dokumenty określone w pkt VI.3.a SIWZ, musi spełniać / złożyć jeden lub kilku Wykonawców występujących wspólnie - warunki określone w tych punktach będą oceniane łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierownicy budowy) posiadają wymagane uprawnienia, w tym zgodne z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty muszą potwierdzać posiadanie przez wymienione wyżej osoby niezbędne uprawnienia w specjalnościach: - drogowej i telekomunikacyjnej - w przypadku ubiegania się o I część zamówienia publicznego, - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych - w przypadku ubiegania się o II część zamówienia publicznego. 4. Wszystkie powyższe oświadczenia i dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wraz z ofertą winni przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą byś składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnystaw.bip.e-zeto.com, www.krasnystaw.ug.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój nr 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój nr 101..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3. Zadanie współfinansowane ze środków budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w branży drogowej i telekomunikacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usuniecie krzewów i drzew, rozbiórka elementów dróg), - usunięcie kolizji sieci telekomunikacyjnej z przebudowywaną drogą, - roboty ziemne, - odwodnienie - przepust pod koroną drogi oraz kanalizacja deszczowa (2 szt. studzienek kanalizacyjnych nad przepustem), - elementy ulic - krawężniki betonowe, chodniki z betonowej kostki drogowej, - podbudowy, - nawierzchnie z betonu asfaltowego i betonowej kostki brukowej (zjazdy), - oznakowanie pionowe i poziome drogi, - roboty wykończeniowe,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.23.10-8, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonania robót budowlanych w branży sanitarnej w zakresie sieci wodociągowych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - usunięcie kolizji sieci wodociągowej z przebudowywaną drogą, - przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.