eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › Odtworzenie zabytkowego układu portyku panteonu w Dobrzycy oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania na cele biurowe Domku Ogrodnika na terenie MuzeumZespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy - II części Zamawiający dop

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Dobrzyca: Odtworzenie zabytkowego układu portyku panteonu w Dobrzycy oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania na cele biurowe Domku Ogrodnika na terenie Muzeum: Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy - II części Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na I lub II części - wg wyboru Wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 197986 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy, ul. Pleszewska 5A, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413039, fax 062 7413486.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dobrzyca-muzeum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie zabytkowego układu portyku panteonu w Dobrzycy oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania na cele biurowe Domku Ogrodnika na terenie Muzeum: Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy - II części Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na I lub II części - wg wyboru Wykonawcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odtworzenie zabytkowego układu portyku panteonu w Dobrzycy oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania na cele biurowe Domku Ogrodnika na terenie Muzeum: Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy - II części Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na I lub II części - wg wyboru Wykonawcy. CPV: 45450000-7, 74222000.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-7, 74.22.20.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: XIV. Wadium i zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Część I: 60.000 zł Część II: 2.400 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wymaga się aby gwarancja bankowa była udzielona wyłącznie na zasadach polskiego prawa bankowego. Treść gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wskazywać sposób reprezentowania Gwaranta i Wykonawcy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana(e) przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne, uzasadnione żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w innej formie niż wyżej wymienione. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr 48 1030 0019 0109 8530 0007 7538 z dopiskiem wadium PANTEON i/lub DOMEK OGRODNIKA. Prosimy o podanie w ofercie nr-u konta, na które zostanie zwrócone wadium. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, sekretariat, lub załączyć oryginał do oferty, pod warunkiem jej złożenia przed upływem terminu składania ofert. Obowiązują przepisy dotyczące wadium określone w art. 46 ustawy - Pzp. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty nie później niż w terminie wyznaczonym do podpisania umowy, w formach, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzyma 30% zabezpieczenia na zasadach opisanych w art. 151 ust. 2 -3 ustawy Pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne CZĘŚĆ I: DOMEK OGRODNIKA WARUNKI UDZIAŁU: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykazanie się realizacją z należytą starannością w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówieniami o tożsamym charakterze do zakresu prac niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł netto każda. Kwota, o której mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z budową, przebudową lub remontem kubaturowego obiektu użyteczności publicznej na obiektach zabytkowych; Dla potwierdzenia powyższego warunku należy sporządzić wykaz robót, dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, np. kopię protokołu odbioru robót, referencje, itp. 2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia, wiedzę i kwalifikacje: minimum 20 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, przy realizacji w/w zamówienia w siedzibie Zamawiającego przez cały okres jego realizacji, w tym: A) min 3 osoby posiadające: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - 1 osoba - kierownik budowy, b) uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności sieci i instalacji sanitarnych - 1 osoba - kierownik robót sieci i instalacji sanitarnych, c) uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba - kierownik robót sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Osoby biorące udział przy realizacji zamówienia (lit. a-c) winny posiadać doświadczenie w zakresie tożsamych zamówień, tj. brały udział w przynajmniej 3 zamówieniach (wykonanych należycie) o tożsamym charakterze do zakresu prac niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł netto każda. Kwota, o której mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z budową, przebudową lub remontem kubaturowego obiektu użyteczności publicznej na obiektach zabytkowych; B) min. 3 osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń: a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba b) w specjalności sieci i instalacji sanitarnych - 1 osoba c) w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie osoby(osób) posiadających kilka lub wszystkie ww. uprawniania za spełnianie warunku. Dla potwierdzenia powyższego warunku należy sporządzić wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z opisem pełnionych funkcji. Dodatkowo do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane ww. osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a mianowicie: 1) posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 100% zaoferowanej ceny brutto oferty z uwagi na konieczność sfinansowania robót do czasu pozyskania środków przez Zamawiającego z Budżetu Województwa Wielkopolskiego zgodnie z Uchwałą Nr XXII/295/08 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 31 marca 2008 r. - zał. do SIWZ. Szacowany czasookres rozliczenia z Wykonawcą, zgodnie z ww. Uchwałą wynosi ok. 30 dni od dnia złożenia wniosku płatniczego do Samorządu Województwa Wielkopolskiego; 2) Posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kontrakt i delikt), o wartości, co najmniej 2.000.000 zł. 3) Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 4) (Dotyczy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu) Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium zostaną wykluczeni z postępowania. W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów pod względem zgodności z postanowieniami ustawy i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadach: spełnia - nie spełnia. CZĘŚĆ II - PANTEON WARUNKI UDZIAŁU: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykazanie się realizacją z należytą starannością w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówieniami o tożsamym charakterze do zakresu prac niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł netto każda. Kwota, o której mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z budową, przebudową lub remontem kubaturowego obiektu użyteczności publicznej na obiektach zabytkowych; Dla potwierdzenia powyższego warunku należy sporządzić wykaz robót, dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, np. kopię protokołu odbioru robót, referencje, itp. 2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi stosowne uprawnienia, wiedzę i kwalifikacje: minimum 3 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, przy realizacji w/w zamówienia w siedzibie Zamawiającego przez cały okres jego realizacji, w tym 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy, Osoby biorące udział przy realizacji zamówienia (kierownik budowy) winny posiadać doświadczenie w zakresie tożsamych zamówień, tj. brały udział w przynajmniej 3 zamówieniach (wykonanych należycie) o tożsamym charakterze do zakresu prac niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł netto każda. Kwota, o której mowa powyżej, dotyczyć musi prac związanych z budową, przebudową lub remontem kubaturowego obiektu użyteczności publicznej na obiektach zabytkowych; Dla potwierdzenia powyższego warunku należy sporządzić wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z opisem pełnionych funkcji. Dodatkowo do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane ww. osoby wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a mianowicie: a) posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 50% zaoferowanej ceny brutto; b) Posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kontrakt i delikt), o wartości, co najmniej 100.000 zł 4) Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 5) (Dotyczy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu) Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium zostaną wykluczeni z postępowania. W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych oświadczeń i dokumentów pod względem zgodności z postanowieniami ustawy i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadach: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Wymagane oświadczenia i dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 2 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny niedozwolone pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661, ze zm.), podmiotem zbiorowym jest osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego i ich związków oraz organów państwowych. Podmiotem zbiorowym jest również spółka handlowa z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, spółka kapitałowa w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca niebędący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 7. Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 11. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy 14. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - jeżeli dotyczy). Dokumenty i oświadczenia muszą potwierdzać spełnianie wymogów, o których mowa w pkt. VII. Ponadto - zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu. Należy uwzględnić wszystkie postanowienia SIWZ do przygotowania i złożenia oferty. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, zobowiązany jest załączyć do oferty zastrzeżenie oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy - Pzp. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Wzory dokumentów, na których można składać ofertę zawarto w SIWZ. Zastosowanie znajdują przepisy art. 23 ustawy - Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobrzyca-muzeum.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MUZEUM Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy ul. Pleszewska 5A 63-330 Dobrzyca sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 13:00, miejsce: MUZEUM Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy ul. Pleszewska 5A 63-330 Dobrzyca sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania na cele biurowe Domku Ogrodnika na terenie Muzeum: Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Zaprojektowanie i wykonanie remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania na cele biurowe Domku Ogrodnika na terenie Muzeum: Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzyc zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. UWAGA WAŻNE: Zamawiający dokona zapłaty w części I zamówienia niezwłocznie po otrzymaniu środków z Budżetu Województwa Wielkopolskiego zgodnie z Uchwałą Nr XXII/295/08 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 31 marca 2008 r. - zał. do SIWZ, w związku z czym oczekuje sfinansowania zamówienia do czasu pozyskania ww. środków. CPV: 45450000-7, 74222000..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-7, 74.22.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odtworzenie zabytkowego układu portyku panteonu w muzeum: Zespół Pałacowo-Parkowy w Dobrzycy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na odtworzeniu historycznego układu portyku Panteonu w związku z niezgodnym z projektem wykonaniem remontu obiektu przez Wykonawcę wybranego w trybie przepisów o zamówieniach publicznych, koniecznością stało się ponowne zlecenie zamówienia w celu naprawienia błędów wykonawczych. Zlecenie obejmuje wyłącznie obrys portyku i wejście do Panteonu, tj. doprowadzenie obiektu do stanu zgodnego z uzyskanym pozwoleniem na budowę. Obiekt jest budowlą zabytkową i zalicza się do trzeciej kategorii geotechnicznej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.