eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Ogrodzenie placów zabaw na terenie parków i zieleńców pozostających we władaniu Delegatury Łódź- Bałuty UMŁ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Łódź: Ogrodzenie placów zabaw na terenie parków i zieleńców pozostających we władaniu Delegatury Łódź- Bałuty UMŁ.
Numer ogłoszenia: 197984 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-065 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385107, fax 042 6385106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: komunalny.baluty@uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ogrodzenie placów zabaw na terenie parków i zieleńców pozostających we władaniu Delegatury Łódź- Bałuty UMŁ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na ogrodzeniu 4 placów zabaw z dostawą i montażem elementów ogrodzenia: - w Parku im. A. Mickiewicza w rejonie ul. Jaworowej, - na zieleńcu przy Placu Piastowskim, - na zieleńcu przy ul. Lutomierskiej (przy KW Policji), - w lasku przy ul. Liściastej, oraz remoncie ogrodzeń 3 placów zabaw: - z wymianą ogrodzenia w Parku Staromiejskim, - uzupełnieniem ogrodzenia w Parku im. A. Mickiewicza w rejonie ul. Biegań-skiego, - uzupełnieniem i remontem ogrodzenia w Parku Helenów, zgodnie z rzeczowym zakresem robót, dokumentacją projektową, dokumentacją fotograficzną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w wysokości 1.000 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GETIN Bank S.A. w Katowicach O/ w Łodzi nr: 74-1560-0013-2025-0000-0084-0007. Wadium wniesione w pieniądzu i wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego uznaje się za wniesione dopiero w tym momencie, gdy wpłynie na rachunek Zamawiającego - zgodnie z wyciągiem bankowym. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w Referacie Finansowym Delegatury UMŁ Łódź-Bałuty, Łódź ul. Zachodnia 47, pok. 319, przed upływem terminu składania ofert. Oryginał zostanie zdeponowany w kasie Zamawiającego, a kopię, potwierdzoną przez pracownika Referatu Finansowego Delegatury UMŁ Łódź-Bałuty, należy zamieścić w ofercie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający nw. warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie, przebudowie, remoncie ogrodzeń, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 30.000 zł brutto każda robota) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia o wartości min. 30.000 zł; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć ofertę (druk w załączeniu) z następującymi załącznikami: załącznik nr 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp. załącznik nr 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1). załącznik nr 3 Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie, remoncie ogrodzeń wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 30.000 zł brutto każda robota) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie -referencje (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). załącznik nr 4 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości min. 30.000 zł (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.3). załącznik nr 5 Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie rzeczowego zakresu robót i przedmiaru robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają dokument w oryginale ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, natomiast dokument wymieniony w załączniku nr 2 musi być złożony dla każdego z podmiotów oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie V.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę. Wszelkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego pełnomocnionego przedstawiciela.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający: Miasto Łódź, organizator przetargu: Delegatura Łódź - Bałuty Urzędu Miasta Łodzi, ul. Zachodnia 47, kod pocztowy 91 - 065, tel.: (0-42) 638 - 51 - 40, pokój 318..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Delegatura Łódź-Bałuty UMŁ ul. Zachodnia 47 pokój 318..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.