eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › dostawa i montaż urządzeń introligatorskich, na potrzeby nowo powstałego zakładu introligatorskiego wraz z przeszkoleniem pracowników obsługi



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Zabrze: dostawa i montaż urządzeń introligatorskich, na potrzeby nowo powstałego zakładu introligatorskiego wraz z przeszkoleniem pracowników obsługi
Numer ogłoszenia: 197962 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Nadzieja - Dzieci", ul. Hagera 6a, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 375 07 70, fax 0-32 271 60 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poligrafia-zaz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pożytku Publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż urządzeń introligatorskich, na potrzeby nowo powstałego zakładu introligatorskiego wraz z przeszkoleniem pracowników obsługi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Dostawca musi udowodnić, iż urządzenia są objęte autoryzowanym serwisem gwarancyjnym (minimum 12 miesięcy), z zastrzeżeniem pkt.13.2 niniejszej SIWZ (oświadczenie Dostawcy oraz certyfikat/deklaracja/karta gwarancyjna producenta). Dostawca musi udowodnić, iż urządzenia będą objęte autoryzowanym serwisem pogwarancyjnym na okres minimum 4 lat (oświadczenie Dostawcy oraz certyfikat deklaracja/karta gwarancyjna producenta lub autoryzowanej sieci serwisowej). Dostarczone urządzenia winny posiadać -Oznaczenia CE, a Dostawca do oferty dołącza -Deklaracje zgodności CE dla każdego z urządzeń. Deklaracja winna zostać przedstawiona w języku polskim, a w przypadku urządzeń wyprodukowanych poza granicami Polski, winna zostać przetłumaczona na język polski przez tłumaczy przysięgłych, poświadczone przez Wykonawcę. Oferowana cena musi uwzględniać dodatkowo koszt transportu, montażu, rozruchu i przeszkolenia pracowników, wskazanych w trakcie realizacji umowy przez Zamawiającego.Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Zadanie nr I do dnia 29.02.2008r., z zastrzeżeniem pkt.13 niniejszej SIWZ. Zadanie nr II do dnia 15.06.2008r., z zastrzeżeniem pkt.13 niniejszej SIWZ Zadanie nr III do dnia 29.02.2008r., z zastrzeżeniem pkt.13 niniejszej SIWZ. Zadanie nr IV do dnia 29.02.2008r., z zastrzeżeniem pkt.13 niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.56.11.00 - Maszyny introligatorskie Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.11.00 - Maszyny introligatorskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wnoszenie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2.Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - według załączonego do SIWZ druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Wyczerpujący opis techniczny urządzeń, załączony w dowolnej formie (sporządzony przez Dostawcę, dołączony w formie folderów producenta, etc.). Opis musi zawierać (prosimy o wyszczególnienie) informacje potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego, określonych w pkt.3.1. niniejszej SIWZ. Nie spełnienie wskazanych warunków jakościowo-technicznych spowoduje odrzucenie oferty. 3.Certyfikat zgodności CE dla urządzeń objętych niniejszym zamówieniem. Deklaracja winna zostać przedstawiona w języku polskim, a w przypadku urządzeń wyprodukowanych poza granicami Polski, winna zostać przetłumaczona na język polski przez tłumaczy przysięgłych, i poświadczona przez Wykonawcę. 4.Oświadczenie Wykonawcy oraz dokument poświadczający zapewnienie serwisu gwarancyjnego (wzór).Dostawca musi udowodnić, iż urządzenia są objęte autoryzowanym serwisem gwarancyjnym (minimum 12 miesięcy), z zastrzeżeniem pkt.13.2 niniejszej SIWZ (oświadczenie Dostawcy oraz certyfikat/deklaracja/karta gwarancyjna producenta). 5. Oświadczenie Wykonawcy oraz dokument poświadczający zapewnienie serwisu pogwarancyjnego (wzór).Dostawca musi udowodnić, iż urządzenia będą objęte autoryzowanym serwisem pogwarancyjnym na okres minimum 4 lat (oświadczenie Dostawcy oraz certyfikat deklaracja/karta gwarancyjna producenta lub autoryzowanej sieci serwisowej). 6.Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający za zgodność z oryginałem i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. W przypadku Spółek z o.o. do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych. 7.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 8.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 9.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim zakresem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca: -dla Zadania nr I: minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie i podłączeniu min. 1 kompletnej linii do oprawy miękkiej w składzie i specyfikacji urządzeń minimum jak w przedmiotowym zamówieniu, -dla Zadania nr II: minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie i podłączeniu min. 1 linii zbierającej do leg o parametrach minimalnych jak w przedmiotowym zamówieniu, -dla Zadania nr III: minimum 6 zamówień polegających na dostawie minimum 1 falcerki pracującej w formacie minimum B2, -dla Zadania nr IV: minimum 6 zamówień polegających na dostawie minimum 1 krajarki o powierzchni cięcia minimum 92mm. Druk stanowi załącznik do SIWZ. 12.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień, zostały wykonane z należytą starannością. 13.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - informację należy sporządzić według wzoru dołączonego do SIWZ. 14.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) - dołączony do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Gwarancja - 20
  • 3. Referencje - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poligrafia-zaz.com.pl/dostawa.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Nadzieja-Dzieci, 41-800 Zabrze, ul. Hagera 6a, Sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Fundacja Nadzieja-Dzieci, 41-800 Zabrze, ul. Hagera 6a, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa linii do oprawy miękkiej składająca się z oklejarki, systemu transportowego wraz z chłodzeniem oraz trójnoża..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa linii do oprawy miękkiej składająca się z oklejarki, systemu transportowego wraz z chłodzeniem oraz trójnoża. 1.Oklejarka od 4 do 6 szczęk:grubość oprawy: wymogi minimalne od 1 mm do 55 mm,automat podawania okładki przy jednoczesnym bigowaniu; 4 bigi. 2.Linia transportowo-schładzająca:łącznik zapewniający automatyczne pobieranie książek z oklejarki i podawanie książek do trójnoża,minimalna wydajność schładzania przy grzbietach 50 mm: 700 egz/h. 3.Trójnóż:maksymalny format przed obcięciem - nie mniejszy niż 300mm x 300mm,minimalny format po obcięciu - 105 mm x 148 mm,prędkość minimalna 700 egz /h. 4.Gabaryty linii do oprawy miękkiej:po skonfigurowaniu najdłuższy element nie może przekraczać 6000 mm,całość linii nie może zajmować więcej niż 20 m² powierzchni. 5.Wymaga się, aby Dostawca dołączył pisemny certyfikat zgodności (CE) na całą linię, rozumianą jako jedno zintegrowane urządzenie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 20
    • 3. Referencje - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa linii zbierającej do leg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa linii zbierającej do leg: 12 stacji, końcowy segment linii zbierającej wyposażony w stację ręcznego nakładania,pobieranie pojedynczych kartek, jednokrotnie złamanych oraz leg do 32 stronicowych składek,każda stacja wyposażona w urządzenie kontrolne pobrania podwójnej składki,optyczna kontrola obrazu poszczególnych składek w każdej stacji,prędkość min 5000 kompletów/h,wysokość stosu składek w stacji - minimum 250mm,długość 12 stacji wraz ze stacją z ręcznego podawania nie może przekraczać 11 000mm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 20
    • 3. Referencje - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa falcerki B2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimum sześć łamów kasetowych równoległych, dwa łamy prostopadłe - nożowe. Automatyczne ustawianie formatów. Nakładanie ze stosu. Minimalny format 120x148mm. Opcja- klejenie arkuszy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 20
    • 3. Referencje - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa krajarki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia cięcia 92mm, programowanie cięć, pamięć do 100 tytułów, ekran dotykowy, szybka wymiana noża - cała operacja regulacji (opuszczanie, podnoszenie) z przodu maszyny. Ilość noży do wymiany: minimum 5..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.56.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Gwarancja - 20
    • 3. Referencje - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.