eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Wielkie › Strzelce WielkieBudowa budynku socjalnego wraz z wiatami dla trenerów i zawodników rezerwowych przy stadionie sportowym w Strzelcach wielkich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Strzelce Wielkie: Strzelce Wielkie: Budowa budynku socjalnego wraz z wiatami dla trenerów i zawodników rezerwowych przy stadionie sportowym w Strzelcach wielkich
Numer ogłoszenia: 197958 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147660 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strzelce Wielkie, ul. Częstochowska 14, 98-337 Strzelce Wielkie, woj. łódzkie, tel. 034 311 07 78, faks 034 311 07 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Strzelce Wielkie: Budowa budynku socjalnego wraz z wiatami dla trenerów i zawodników rezerwowych przy stadionie sportowym w Strzelcach wielkich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa budynku socjalnego wraz z wiatami dla trenerów i zawodników rezerwowych przy stadionie sportowym w Strzelcach Wielkich na działce o nr ewid. 202/3 położonej w miejscowości Strzelce Wielkie.Planuje się budowę budynku socjalnego stanowiącego zaplecze istniejącego boiska sportowego w miejscowości Strzelce Wielkie. Budynek o konstrukcji tradycyjnej, murowanej jako obiekt parterowy, przekryty stropodachem. Wymiary w obrysie zewnętrznym 24,85 m x 7,10 m. W przedłużeniu budynku na obydwu jego końcach zaprojektowano wiaty w konstrukcji stalowej z miejscami siedzącymi dla trenerów i zawodników rezerwowych, każda o długości 7,25 m. Zamówienie obejmuje następujące roboty : I etap terminu realizacji do 31.08.2012 roku w skład którego wchodzą: Roboty przygotowawcze , roboty ziemne , fundamenty , konstrukcje żelbetonowe , ściany fundamentowe , ściany konstrukcyjne i działowe, komin i stropy, stolarka, ocieplenie elewacji ,warstwy podposadzkowe , tynki wewnętrzne , okładziny i posadzki ceramiczne i malowanie pomieszczeń , pokrycie dachowe budynku , pokrycie dachowe wiaty . II etap terminu realizacji do 31./12.2012 roku w skład , którego wchodzą : Roboty instalacyjne ; odwodnienie dachu , wentylacja , instalacja C.O., instalacja wody zimnej i ciepłej , instalacja kanalizacyjna , elektryczna , instalacja odgromowa oraz roboty brukarskie - nawierzchnie z kostki brukowej . Parametry techniczne budynku : powierzchnia zabudowy 173,75 m2, powierzchnia użytkowa 138,75 m2, kubatura 608,12 m3. 1.Szczegółowy opis robót, co do zakresu, ilości i sposobu ich wykonania będący przedmiotem niniejszego zamówienia został określony:projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, pomocniczo przedmiarami robót 2. Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z projektami budowlanymi, wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej. 3.Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej istniejącego obiektu i terenu realizacji zamówienia.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie rozwiązań równoważnych i następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych /równoważnych/ niż określone w tej dokumentacji. Zgodnie z przepisem zawartym w art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca winien wykazać, że oferowane materiały, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nie równoważności zaproponowanych zamienników. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz zaproponowanych zamienników. Wyroby przewidziane do zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty dotyczące wprowadzenia ich do obrotu w rozumieniu art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994r. Prawo budowlane. Niniejsze zamówienie będzie realizowane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Nr: 566/2011 z dnia 09.12.2011 r. wydanej przez Starostę Pajęczańskiego. Wykonawca robót zobowiązany jest do: urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu, na którym realizowane będą roboty budowlane,wykonania wszelkich robót pomocniczych i towarzyszących / wytyczenie geodezyjne, badania laboratoryjne itd./,zapewnienie fachowego dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bhp i p.poż.,usuwania na bieżąco odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji budynku...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 2013, Działanie, Odnowa i Rozwój Wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STB Sp.z o.o, ul. Bór 151 C, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 540427,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449370,99

  • Oferta z najniższą ceną: 449370,99 / Oferta z najwyższą ceną: 545238,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.