eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Remont mostu w ciągu ul. Siemońskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Będzin: Remont mostu w ciągu ul. Siemońskiej
Numer ogłoszenia: 197954 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77734 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, faks (032) 267 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu w ciągu ul. Siemońskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje, prace remontowe mające na celu powstrzymanie degradacji obiektu, poprawienie jego walorów użytkowych poprzez nadanie odpowiednich spadków na obiekcie ułatwiających odprowadzenie wody oraz wykonanie zabiegów mających na celu zlikwidowanie przyczyny uszkodzeń nawierzchni jezdni związanych z dylatacją podłużną obiektu, a także wprowadzenie elementów bezpieczeństwa (barieroporęcze oraz krawężniki mostowe). Przewidywane prace remontowe nie powodują zmian w zagospodarowaniu (szerokość obiektu pozostawiona bez zmian). Nie przewiduje się żadnych zmian w świetle poziomym i pionowym pod obiektem. Roboty obejmują : 1. Roboty rozbiórkowe: W zakresie robót rozbiórkowych przewidziano: - demontaż balustrad; - rozebranie betonu chodników łącznie z ich nawierzchnią; - demontaż krawężników betonowych na obiekcie; - rozebranie nawierzchni jezdni na obiekcie; - poszerzenie podłużnej przerwy dylatacyjnej (częściowe rozebranie wsporników płyty od strony dylatacji); - rozebranie betonowej płyty pomostu w partiach gdzie jest przewidziane wykonanie poprzecznic; - rozebranie betonowych gzymsów na zewnętrznych krawędziach obiektu; - rozbiórka nawierzchni i podbudowy jezdni na głębokość 30 cm na dojazdach do obiektu (po 20m z każdej strony); - frezowanie nawierzchni jezdni na głębokość 5 cm, na całej szerokości jezdni na długości po 2m poza powierzchnie jezdni przewidzianej do rozbiórki; - rozbiórkę krawężników na dojazdach do obiektu w zakresie po 20 m od obiektu; - rozbiórkę nawierzchni chodników na dojazdach w zakresie po 20 m od obiektu. W trakcie rozbiórek wykonawca musi wykonać odpowiednie zabezpieczenia uniemożliwiające wpadnięcie rozbieranego materiału do rzeki lub spadnięcie na urządzenia obce pod obiektem. 2. Remont przęsła mostu: Na istniejącej płycie przewidziano wykonanie zbrojonego nadbetonu nadającego projektowane spadki poprzeczne. Nadbeton należy wykonać łącznie z zamkiem, w miejscu aktualnie przebiegającej dylatacji podłużnej oraz wraz z elementami uciąglającymi poprzecznice na końcach wsporników przęsła. Przyjęto beton B30 i stal zbrojeniową BSt500S. Odkryte powierzchnie betonowe (narażone na czynniki atmosferyczne) należy pokryć powłoką z minimalną zdolnością pokrywania zarysowań. Przed wykonaniem powłoki ochronnej, na dolnej powierzchni płyty oraz na powierzchniach dźwigarów, przewidziano wykonanie lokalnych prac naprawczych (oczyszczenie oraz zabezpieczenie lokalnie odsłoniętego zbrojenia ). W związku z tym, że lokalnie odsłonięte zbrojenie nie ma otuliny (dolegało do deskowania), po jego oczyszczeniu i zabezpieczeniu powierzchniowym stali należy wykonać w tych miejscach cieńkopowłokowe warstwy stosując szpachlówki PCC do napraw drobnych ubytków. 3. Remont podpór mostu: a) Filary: Przewidziano oczyszczenie powierzchni podpór i zabezpieczenie jej warstwą ochronną analogicznie jak powierzchnie przęseł. b)Łożyska: Przewidziano oczyszczenie łożysk poprzez piaskowanie, a następnie malowanie i pokrycie ich smarem grafitowym. c)Izolacje: Na uprzednio wykonanej warstwie nadbetonu wykonać izolację z papy zgrzewalnej. d)Dylatacje: Poprzez wykonanie zamków żelbetowych i uciągleniu poprzecznic na końcach przyczółków, likwiduje się dylatację podłużną. Dylatacje w miejscu styku obiektu z dojazdami, przewiduje się wzmocnić poprzez zazbrojenie odtwarzanej nawierzchni jezdni w tym miejscu. Przewiduje się zbrojenie pod warstwą ścieralną na całej szerokości jezdni i na długości 4 m (po 2 m od krawędzi obiektu). Parametry materiałów wzmocnienia podano w SST. 4.Nawierzchnia jezdni na moście: -warstwa wiążąca 4 cm z mieszanki SMA, -warstwa ścieralna 4 cm z mieszanki SMA. Zaprojektowano 2% spadki poprzeczne od osi jezdni ku krawężnikom. 5.Konstrukcja oraz nawierzchnia chodników na moście: Zaprojektowano wykonanie betonu chodników łącznie z gzymsami. Beton (B-30) chodników projektowany jest ze spadkiem 3% w kierunku do jezdni. Na chodnikach przewiduje się wykonanie nawierzchni na bazie żywicy epoksydowo- bitumicznej. 6.Wyposażenie: W obrębie mostu zaprojektowano mostowe krawężniki kamienne. Na krawędziach obiektu przewiduje się montaż barieroporęczy typu sztywnego. 7. Odwodnienie: Zostaje zachowane odprowadzenie wody powierzchniowe na jezdnię na dojazdach do obiektu. Na izolacji, w miejscu załamania przekroju poprzecznego przy krawężniku, należy ułożyć podłużne dreny z geowłókniny. Dreny należy wyprowadzić poza obiekt w warstwę podsypki chodników. 8.Urządzenia obce: Zakres prowadzonych prac nie powoduje konieczności przekładek urządzeń obcych pod obiektem. Warunki pracy w pobliżu tych urządzeń zostały podane w przeprowadzonych uzgodnieniach stanowiących integralną część projektu. 9.Dojazdy do obiektu mostowego: Należy wykonać, z obu stron obiektu, na długości po 20 m, wykonać nową podbudowę oraz nawierzchnię asfaltobetonową jezdni, odtworzenie krawężników i wykonanie nawierzchni chodników z płytek betonowych o szerokości dostosowanej do szerokości chodników na obiekcie. Na długości 10 m z każdej strony obiektu, przewidziano utrzymanie spadków poprzecznych jezdni i chodników oraz wysokości krawężnika jak na obiekcie. Na dalszych 10 m, przewidziano płynne przejście do istniejących spadków poprzecznych nawierzchni jezdni i chodników w odległości 20 m za obiektem, oraz płynną zmianę wysokości krawężnika, dostosowując ją do istniejących krawężników w odległości po 20 m za obiektem. Podbudowę zasadniczą wykonać z betonu asfaltowego o minimalnej grubości 16cm. Górną powierzchnię podbudowy należy kształtować zgodnie z projektowaną niweletą i spadkami poprzecznymi pozostawiając ponad nią miejsce na wbudowanie warstw nawierzchni o stałej grubości 13 cm (warstwa ścieralna 5cm i warstwa wiążąca 8cm). Warstwy nawierzchni należy wykonać z betonu asfaltowego. Poza obiektem należy stosować krawężnik drogowy, betonowy. Szerokość chodników (liczoną z krawężnikiem oraz obrzeżem) przyjęto 2,25m. Chodniki należy wykonać z płytek betonowych 50cm*50cm*7cm. 10. Przestrzeń podmostowa: Należy uzupełnić ubytki umocnienia brzegów rzeki pod obiektem oraz ubytków na skarpach. Zarówno brzeg rzeki jak i skarpy umocnione są kamieniem z wypełnieniem spoin zaprawą cementową lub betonem. W trakcie napraw należy zastosować materiały jak na sąsiednich umocnionych płaszczyznach. Dopuszcza się użycie do umocnień kamienia z miejsc uszkodzonych zalegającego na dnie rzeki. Uwagi. A). Przewidywany zakres remontu na czas prowadzenia prac wymusza wykonanie objazdów dla ruchu samochodowego. B). W zakres obowiązków wykonawcy wejdzie utrzymanie ruchu pieszego przez obiekt w czasie wykonywanego remontu. C).Zakres remontu nie powoduje ingerencji w urządzenia obce - warunki pracy w pobliżu tych urządzeń zostały podane w załączonych do projektu uzgodnieniach. 11. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki - zgodnie z ustawą O odpadach z dnia 27.04.2001 r. z późniejszymi zmianami. 12. Humusowanie i obsianie trawą terenów objętych robotami. Szczegółowy zakres robót określony jest poprzez dokumentację projektową ( zał. nr 6), specyfikacje techniczne ( zał. nr 7) i przedmiary robót ( zał. nr 8) stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 366129.85 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o., Ul. Odkrywkowa 93, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 366129.85
  • Oferta z najniższą ceną: 366129.85 oferta z najwyższą ceną: 632945.28
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.