eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Rozbiórka składników budowlanych znajdujących się na działce o nr geod. 23/4 i 23/5, obręb 22 w Białymstoku zlokalizowanych w pasie projektowanej inwestycji drogowejBudowa parkingu, chodnika i ścieżki rowerowej wraz z zatoką przystankową przy ulicy Mickiewicza, na odcinku od ul. K. Ciołkowskiego do ul. Wiewiórczej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Białystok: Rozbiórka składników budowlanych znajdujących się na działce o nr geod. 23/4 i 23/5, obręb 22 w Białymstoku zlokalizowanych w pasie projektowanej inwestycji drogowej: Budowa parkingu, chodnika i ścieżki rowerowej wraz z zatoką przystankową przy ulicy Mickiewicza, na odcinku od ul. K. Ciołkowskiego do ul. Wiewiórczej.
Numer ogłoszenia: 197941 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka składników budowlanych znajdujących się na działce o nr geod. 23/4 i 23/5, obręb 22 w Białymstoku zlokalizowanych w pasie projektowanej inwestycji drogowej: Budowa parkingu, chodnika i ścieżki rowerowej wraz z zatoką przystankową przy ulicy Mickiewicza, na odcinku od ul. K. Ciołkowskiego do ul. Wiewiórczej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka składników budowlanych znajdujących się na działce o nr geod. 23/4 i 23/5, obręb 22 w Białymstoku zlokalizowanych w pasie projektowanej inwestycji drogowej: Budowa parkingu, chodnika i ścieżki rowerowej wraz z zatoką przystankową przy ulicy Mickiewicza, na odcinku od ul. K. Ciołkowskiego do ul. Wiewiórczej. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka składników budowlanych znajdujących się na nieruchomości nr geod. 23/4 i 23/5 stanowiącej część Rodzinnego Ogrodu Działkowego RELAKS we własności Gminy Białystok, tj. altan i obiektów gospodarczych wraz z pozostałymi składnikami budowlanymi znajdującymi się na ogródkach działkowych o numerach 31, 33, 35, 37, 39, 41, 43, 45, 46, 47, 49, 51, 53, 55, 57, 59, 61, 63, 65, 67, 69, 71, 73. Poszczególne ogródki, użytkowane dotychczas jako ogrody pracownicze, zabudowano altanami i obiektami gospodarczymi, budowlami i obiektami małej architektury o charakterze rekreacyjnym. Teren działek od strony ulicy Mickiewicza ogrodzono siatką metalową na słupkach żelbetowych wraz z dwiema bramami i furtkami rozwieranymi z elementów stalowych o szerokości 8,0mb. Wysokość ogrodzenia 1,50, długość ogrodzenia w granicach działki nr 23/4 - 325m, w granicach działki nr 23/5 - 53m. Dojazd do nieruchomości od strony ulicy Mickiewicza o nawierzchni utwardzonej, asfaltowej. Teren działki równy, stwarzający dobre warunki do wykonania robót rozbiórkowych. Otoczenie nieruchomości stanowią tereny rolne zagospodarowane, użytkowane jako pracownicze ogrody działkowe oraz tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Na omawianym terenie znajdują się: altany i obiekty gospodarcze, pergole, namioty foliowe i cieplarnie, chodniki (na poszczególnych ogródkach) z płytek betonowych (śr. gr. płytki 6cm) o łącznej powierzchni m2 - 253,16 i obrzeża betonowe o łącznej długości mb - 449,00, drewniane szopy na narzędzia ogrodowe, huśtawki, drewniane konstrukcje wsporcze dla roślin pnących, zasieki na odpady roślinne, niskie płotki z siatki stalowej i sztachet drewnianych, stoliki i siedziska. Altany i obiekty gospodarcze z dachami dwuspadowymi lub jednospadowymi w konstrukcji drewnianej, obite deskami i pokryte papą lub blachą stalową. Drewniane konstrukcje ścian szkieletowych, podłóg i stropów obite deskami lub (w przypadku stropów i ścian) płytą pilśniową twardą. Stolarka okienna i drzwiowa starego typu drewniana, w większości zniszczona i wyeksploatowana. Ściany wykończono sidingiem z tworzywa sztucznego, deskami lub płytą pilśniową. Altany i obiekty gospodarcze - całkowita pow. zabudowy m2 - 359,78 - całkowita kubatura k.b. m3 - 1 102,44 Namioty foliowe i cieplarnie - całkowita pow. zabudowy m2 - 329,19 - całkowita kubatura k.b. m3 - 707,44.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 i 2, 2) dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1,2 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, 2) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 3) działaniem siły wyższej, tzn. zjawisk mających charakter nagły, gwałtowny, nieprzewidywalny (np. powódź, huragan, ulewne i długotrwałe deszcze, śnieżyce).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok, ul.gen. J. Bema 89/1 - pok. 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego 15-370 Białystok, ul.gen. J. Bema 89/1 - pok. 201- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.