Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Gorzów Wielkopolski: Dostawa materiałów budowlanych na zadanie -Inicjatywy lokalne.
Numer ogłoszenia: 197889 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych na zadanie -Inicjatywy lokalne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów budowlanych na plac budowy branży sanitarnej, betonowej i kruszyw na zadania: 1. Parking przy ulicy Chodkiewicza w Gorzowie Wlkp. 2. Parking przy ulicy Kazimierza Wielkiego w Gorzowie Wlkp. 3. Wykonanie drogi między posesjami 98A, 96A i 96 w ulicy Wyszyńskiego w Gorzowie Wlkp. Orientacyjne zapotrzebowanie na materiały budowlane z poszczególnych branż: BRANŻA SANITARNA 1.Rury PCV fi 160 -26,00mb; 2.Podstawa studni fi 800 -2 szt.; 3.Kręgi betonowe fi 800 (0,5m wysokie ) z otworem fi 150 - 2 szt.; 4.Pokrywa studni z otworem fi 800- 2 szt.; 5.Kratka ściekowa z podstawą typu ciężkiego do pokrywy typu ciężkiego z otworem fi600-2szt.; 6.Kształtki kanalizacyjne PCV (kolana ) o śr.160 -12 szt. BRANŻA BUDOWLANA : 1.Kostka polbruk gr 8 cm szara-1295,60m2; 2.Krawężnik drogowy 30x12-100szare- 56,00mb; 3.Krawężnik drogowy 22x15x100szare -26,00mb; 4.Krawężnik drogowy 15x30x100 szare-236,00mb; 5.Obrzeża betonowe 30x 8 x 100 szare- 27,00mb; 6.Płyty ażurowe, betonowe, zbrojona 100x75x15 - 325,50m2; 7.Mieszanka betonowa - beton B-15 -16 m3; 8.Mieszanka betonowa - Beton B 10 -88 m3; 9.Mieszanka betonowa -Beton B 5-38 m3; 10.Tłuczeń kamienny- 280,20 t;11.Piasek zwykły- 367,00 m3; 12.Miał kamienny- 8,80 t; 13.Cement portlandzki 35 bez dodatków- 8,32 t;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku : a) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - zmian terminów zakończenia, realizacji zadania inwestycyjnego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i Komitetów, - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających kontynuację prac zgodną z harmonogramem realizacji, - w przypadku zmiany technologii robót, - działania osób trzecich uniemożliwiających realizację robót, b) osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach: - zdarzeń losowych, - niewywiązywanie się tych osób z obowiązków wynikających z przepisów Prawa budowlanego lub innych przepisów, - rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca jest zobowiązany poinformować najpóźniej w terminie 7 dni od wystąpienia tych okoliczności, poinformować pisemnie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4 II piętro pok. 315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66 400 Gorzów Wlkp., Kancelaria ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyrobów betonowych - prefabrykaty betonowe drogowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostka polbruk gr 8 cm szara- 1295,60m2; Krawężnik drogowy 30x12-100szare- 56,00mb; Krawężnik drogowy 22x15x100szare- 26,00mb; Krawężnik drogowy 15x30x100 szare- 236,00mb; Obrzeża betonowe 30x 8 x 100 szare- 27,00mb; Płyty ażurowe, betonowe, zbrojona 100x75x15- 325,50m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kruszyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tłuczeń kamienny- 280,20t Piasek zwykły- 367,00m3 Miał kamienny- 8,80t.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa spoiwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cement portlandzki 35 bez dodatków- 8,32t.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mieszanki betonowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka betonowa - beton B-15- 21,60m3; Mieszanka betonowa - Beton B 10- 88,00m3; Mieszanka betonowa - Beton B 5- 38,50m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów branży sanitarnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rury PCV fi 160- 26mb; Podstawa studni fi 800- 2szt; Kręgi betonowe fi 800 (0,5m wysokie) z otworem fi 150- 2szt; Pokrywa studni z otworem fi 800- 2szt; Kratka ściekowa z podstawą typu ciężkiego do pokrywy typu ciężkiego z otworem fi 600-2szt; Kształtki kanalizacyjne PCV (kolana ) o śr.160- 12szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych (SUV, benzyna/hybryda) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.