eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa węzła cieplnego trójfunkcyjnego w budynku Kliniki Okulistyki na cele c.o., c.w.u. i wentylacji zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej i kolektorów słonecznych w SPSK 2 PUM w Szczecinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Szczecin: Przebudowa węzła cieplnego trójfunkcyjnego w budynku Kliniki Okulistyki na cele c.o., c.w.u. i wentylacji zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej i kolektorów słonecznych w SPSK 2 PUM w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 197860 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa węzła cieplnego trójfunkcyjnego w budynku Kliniki Okulistyki na cele c.o., c.w.u. i wentylacji zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej i kolektorów słonecznych w SPSK 2 PUM w Szczecinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa węzła cieplnego trójfunkcyjnego w budynku Kliniki Okulistyki na cele c.o., c.w.u. i wentylacji zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej i kolektorów słonecznych w SPSK 2 PUM w Szczecinie wraz z towarzyszącymi pomieszczeniami i robotami budowlanymi. Modernizacja węzła cieplnego obejmuje wymianę wszystkich urządzeń technologicznych łącznie z rurarzem oraz wymianą wszystkich instalacji oraz sieci przebiegających przez pomieszczenia piwniczne integralnie związane z węzłem jak również likwidację wszystkich nieczynnych instalacji przebiegających przez te pomieszczenia wraz z doprowadzeniem tych pomieszczeń do właściwego stanu z punktu widzenia Prawa Budowlanego. Przedmiot zamówienia ma na celu stworzenie funkcjonalnego układu: - węzła wymiennikowego centralnego ogrzewania - węzła wymiennikowego na cele grzewcze wentylacji i klimatyzacji - węzła wymiennikowego ciepłej wody użytkowej zasilany energią cieplną z kolektorów słonecznych oraz z miejskiej sieci cieplnej - węzeł podgrzewu ciepłej wody użytkowej zasilany energią cieplną z kolektorów słonecznych - węzeł podgrzewu cieplej wody użytkowej zasilany energią cieplną z miejskiej sieci cieplnej - wykonanie budowlanego remontu pomieszczeń piwnicznych wraz z wykonaniem niezbędnej izolacji pionowej i poziomej ścian zewnętrznych po stronie zachodniej budynku Okulistyki - wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej - wykonanie instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach - wykonanie niezbędnych instalacji sanitarnych - dostawa i montaż na gotowej konstrukcji kolektorów słonecznych Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: I. Prace wyburzeniowo-rozbiórkowe 1. Demontaż istniejących urządzeń technologicznych i instalacji 2. Posadzkę do warstwy gruntu oraz podjazd po stronie zachodniej budynku - podjazd do Magazynu Głównego 3. Zbicie tynku oraz cokołu ściany zewnętrznej 4. Betonowe ścianki studzienki 5. Ściany i stropy w miejscach przebić 6. Konstrukcje wsporcze stalowe II. Prace budowlane nowe 1. Dostarczenie i montaż stolarki drzwiowej o kl. ogniowej EI 60 2. Wykonanie studzienki schładzającej 3. Likwidacja otworów w stropach i ścianach 4. Wykonanie nowych tynków 5. Położenie płytek na ścianach i posadzkach 6. Malowanie ścian i stropów 7. Wykonanie izolacji ściany zachodniej budynku Kliniki Okulistyki 8. Wykonanie nowego podjazdu o nawierzchni z kostki betonowej od strony zachodniej - wjazd do magazynu głównego SPSK-2 IV. Instalacje sanitarne 1. Instalacje wody zimnej 2. Instalacje ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji 3. Kanalizacji sanitarnej 4. Wykonanie nowej instalacji sanitarnej w obrębie remontowanej ściany zewnętrznej - zachodniej 5. Wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej 6. Instalacje węzła na cele, co, cwu i wentylację, klimatyzację w układzie szeregowo-równoległym, wymiennikowym 7. Dostawa i montaż 24 sztuk kolektorów słonecznych 8. Instalacje rurowe od kolektorów do węzła cieplnego V. Instalacje elektryczne 1. Oświetlenia ogólnego 2. Oświetlenia awaryjnego 3. Gniazd wtykowych 4. Ochrona przeciwporażeniowa 5. Połączenia wyrównawcze 6. Automatyka VII. Ochrona przeciwpożarowa - wymagana odporność ogniowa elementów zgodnie z projektem przy założeniu odporności ogniowej EI 60.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie 13.000,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - w tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące swym zakresem wykonanie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych odpowiadających swoim rodzajem pracom określonym projektem technicznym, każde zamówienie o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 400 000,00 zł - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VIII ppkt. 2 SIWZ; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów i oświadczeń: Wykazu wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia określonego w pkt VII SIWZ ppkt 1.2 w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy do sporządzenia wykazu wykonanych robót mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń bądź po jednej osobie posiadającej uprawnienie do kierowania robotami w każdej z branż wymienionych w ppkt. 1.2. - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VIII ppkt. 3 SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia: 1. Wykazu osób, o których mowa w pkt. VII ppkt 1.3 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i posiadanych uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawcy do sporządzenia wykazu osób mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 5 do formularza oferty. 2. Oświadczenia, że osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia określone w pkt VII ppkt 1.3 SIWZ, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał wysokość posiadanych środków finansowych bądź zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VIII ppkt. 4 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest jedynie w przypadku: a) konieczności zlecenia Wykonawcy na podstawie art. 67 ust 1 pkt 5 PZP wykonania robót dodatkowych bądź zamiennych, których wykonanie ma wpływ na warunki realizacji umowy b) zmian umowy obejmujących obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy bądź innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, c) przerw w realizacji robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego udokumentowanych przez Wykonawcę wpisem w dzienniku budowy przekraczających 5 dni kalendarzowych d) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy placu budowy e) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego. 3. Zmiany umowy inne niż określone w ust 2 są nieważne. Zmiany umowy dokonywane są w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego, 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat), budynek C (Budynek Administracji)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.