eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA w Zespole Szkół Specjalnych przy Opolskim Ośrodku Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży ORDIM w Suchym Borze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Opole: Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA w Zespole Szkół Specjalnych przy Opolskim Ośrodku Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży ORDIM w Suchym Borze
Numer ogłoszenia: 197848 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA w Zespole Szkół Specjalnych przy Opolskim Ośrodku Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży ORDIM w Suchym Borze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia: Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA w Zespole Szkół Specjalnych przy Opolskim Ośrodku Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży ORDIM w Suchym Borze 2. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw dla dzieci młodszych w ramach rządowego programu Radosna Szkoła, realizacja niniejszego zadania ma na celu stworzenie bezpiecznego miejsca zabaw oraz rekreacji dla dzieci szkolnych uczęszczających do Zespołu Szkół Specjalnych w Suchym Borze przy ul. Pawlety 1a. Zakres zadania obejmuje zagospodarowanie terenu poprzez: 1. Demontaż istniejących starych i zniszczonych elementów starego placu zabaw (metalowa huśtawka pojedyncza, metalowa huśtawka typu ważka, drążki gimnastyczne oraz drewniana piaskownica 3 x 3 m z bali). Piaskownicę należy zdemontować i powtórnie zamontować po zakończeniu inwestycji w miejscu wskazanym przez Inwestora wraz z dostawą piasku do piaskownicy. 2. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni pod urządzeniami wykonanej z płyt z granulatu gumowego oraz poliuretanu grubości dostosowanych do Wysokości Swobodnego Upadku (WSU do 1,5 m) dla poszczególnych urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw o łącznej powierzchni 183,25 m2 w kolorach zgodnych z kolorystyką znaku identyfikacji wizualnej programu Szkoła Bezpieczna i Przyjazna)niebieski i pomarańczowy) wraz z betonowymi obrzeżami ogrodowymi 6 x 25 x 100 cm i całkowitej długości 57 mb stanowiącymi oddzielenie nawierzchni bezpiecznej od nawierzchni ziemnej. 3. Montaż urządzeń zabawowo - sprawnościowych tj. metalowy zestaw zabawowo - sprawnościowy składający się z dwóch wież z dachami dwuspadkowymi, zjeżdżalni ze stali nierdzewnej, schodów, mostku łukowego, rury typu wąż, dwóch balkoników, trapu wejściowego z liną, metalowa huśtawka typu ważka podwójna - 1 szt., metalowa huśtawka łańcuchowa podwójna - 1 szt., metalowy mostek sprawnościowy - 1 szt., metalowy bujak typu Skuter - 1 szt., poziome linarium sześciokątne - 1 szt., sprężynowiec typu Koniczynka - 1 szt. 4. Montaż wyposażenia uzupełniającego tj. drewniana ławka z oparciem - 1 szt., metalowy kosz na śmieci - 1 szt., regulamin placu zabaw i tablica Radosna Szkoła - 1 szt. 5. Wykonanie renowacji nawierzchni trawiastej siewem na gruncie o powierzchni 40 m2. 3. Szczegółowy zakres i wymagania określono w Projekcie technicznym , Przedmiarze oraz w Specyfikacji Technicznej. 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy. 5. Dopuszcza się podzlecenie robót podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 36.53.52.00 - 36.53.52.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2500,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, były wykonane (zakończone) co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub modernizacji placów zabaw o minimalnej wartości brutto: 50.000,00zł - dla nowo budowanych placów zabaw lub 20.000,00zł - dla modernizowanych placów zabaw. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres prac, które te podmioty zobowiązują się wykonać.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone w realizacji zamówienia. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby spełniające w/w wymagania, tj. co najmniej 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia w specjalności kontrukcyjno-budowlanej aktualnie zarejestrowaną w odpowiedniej izbie zawodowej. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony Formularz 1 (OFERTA), 2. dowód wniesienia wadium 2500 zł, 3. aktualne dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby/osób do reprezentowania Wykonawcy (np. rejestry firm, pełnomocnictwa) .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; 2) wystąpiły zamówienia dodatkowe lub zamienne niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia dot. robót, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; 3) wystąpiły zmiany nazwy, adresu strony, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z innym podmiotem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - ze str. internetowej jw. , - po zożeniu zapotrzebowania pod adresem: Powiat Opolski 45-082 Opole, ul. Piastowska 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiat Opolski 45-082 Opole, ul. Piastowska 14, pok. 41.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane i finansowane z dotacji celowej w ramach projektu: Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu RADOSNA SZKOŁA w Zespole Szkół Specjalnych przy Opolskim Ośrodku Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży ORDIM w Suchym Borze.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.