eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie remontu pomostu kąpieliska na terenie COS w Giżycku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Warszawa: wykonanie remontu pomostu kąpieliska na terenie COS w Giżycku
Numer ogłoszenia: 19783 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5298720, 5298750, fax 022 6289179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY MINISTERSTWA SPORTU.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomostu kąpieliska na terenie COS w Giżycku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomostu kąpieliska nad Jeź. Kisajno w COS Giżycko. W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące prace: ˇ usunięcie istniejącego pokładu i konstrukcji nośnej pomostu drewnianego, ˇ usunięcie wystających elementów zbrojenia ramy żelbetowej, ˇ usunięcie istniejącego wyposażenia kąpieliska (drabinki, postumenty ratunkowe), ˇ montaż nowych zaimpregnowanych legarów drewnianych pokładu - drewno klasy min. C 24, ˇ montaż nowego pokładu z zaimpregnowanego drewna klasy min. C 18, ˇ montaż nowych bali i desek osłonowych z zaimpregnowanego drewna klasy min. C 18, ˇ usuniecie dalb drewnianych, ˇ odnowienie konstrukcji trampoliny (wraz z wymianą pokładu) oraz balustrady metalowej poprzez usunięcie istniejącej powłoki malarskiej, wykonanie nowej warstwy podkładowej i nawierzchniowej, ˇ wydzielenie brodzika dla dzieci zgodnie z dokumentacją techniczną, ˇ montaż nowych drabinek oraz postumentów ratowniczych dostarczonych przez Zamawiającego, Całość prac winna być wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, Ogólną Specyfikacją Techniczną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną oraz przepisami obowiązującego prawa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.13.00 - Molo Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.13.00 - Roboty budowlane w zakresie mol .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.); 2. posiadają doświadczenie i zrealizowali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwie) prace polegające na wymianie poszycia drewnianego pomostu o powierzchni nie mniejszej niż 100m² i o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) każda; 3. posiadają kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w branży architektoniczno - budowlanej do kierowania robotami, należącym do właściwej izby inżynierów budownictwa 4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) aktualne na dzień złożenia oferty i zobowiążą się do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie, na cały okres obowiązywania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału; Oferty będą oceniane pod względem formalnym w zakresie kompletności i zgodności z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; · aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. · Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, · Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu · wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwie) prace polegające na wymianie poszycia drewnianego pomostu o powierzchni nie mniejszej niż 100m² i o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) każda wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie. · wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uwzględniając wymagania zamawiającego, · uprawnienia budowlane kierownika robót wg wymagań zamawiającego wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby zawodowej. · informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, uwzględniając wymagania zamawiającego; · polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz zobowiązanie do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie, na cały okres obowiązywania umowy (jeśli polisa nie obowiązuje w okresie obowiązywania umowy). · Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Z 2006 roku, Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu ul. Łazienkowska 6a 00-449 WARSZAWA.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu ul. Łazienkowska 6A 00-449 WARSZAWA pokój nr 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.