Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-29
Warszawa: wykonanie remontu pomostu kąpieliska na terenie COS w Giżycku
Numer ogłoszenia: 19783 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5298720, 5298750, fax 022 6289179.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY MINISTERSTWA SPORTU.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomostu kąpieliska na terenie COS w Giżycku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomostu kąpieliska nad Jeź. Kisajno w COS Giżycko. W ramach realizacji zadania należy wykonać następujące prace: ˇ usunięcie istniejącego pokładu i konstrukcji nośnej pomostu drewnianego, ˇ usunięcie wystających elementów zbrojenia ramy żelbetowej, ˇ usunięcie istniejącego wyposażenia kąpieliska (drabinki, postumenty ratunkowe), ˇ montaż nowych zaimpregnowanych legarów drewnianych pokładu - drewno klasy min. C 24, ˇ montaż nowego pokładu z zaimpregnowanego drewna klasy min. C 18, ˇ montaż nowych bali i desek osłonowych z zaimpregnowanego drewna klasy min. C 18, ˇ usuniecie dalb drewnianych, ˇ odnowienie konstrukcji trampoliny (wraz z wymianą pokładu) oraz balustrady metalowej poprzez usunięcie istniejącej powłoki malarskiej, wykonanie nowej warstwy podkładowej i nawierzchniowej, ˇ wydzielenie brodzika dla dzieci zgodnie z dokumentacją techniczną, ˇ montaż nowych drabinek oraz postumentów ratowniczych dostarczonych przez Zamawiającego, Całość prac winna być wykonana zgodnie z dokumentacją techniczną, Ogólną Specyfikacją Techniczną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną oraz przepisami obowiązującego prawa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.13.00 - Molo Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.13.00 - Roboty budowlane w zakresie mol .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.); 2. posiadają doświadczenie i zrealizowali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwie) prace polegające na wymianie poszycia drewnianego pomostu o powierzchni nie mniejszej niż 100m² i o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) każda; 3. posiadają kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w branży architektoniczno - budowlanej do kierowania robotami, należącym do właściwej izby inżynierów budownictwa 4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) aktualne na dzień złożenia oferty i zobowiążą się do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie, na cały okres obowiązywania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału; Oferty będą oceniane pod względem formalnym w zakresie kompletności i zgodności z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; · aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. · Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawa zamówień publicznych, · Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu · wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 (słownie: dwie) prace polegające na wymianie poszycia drewnianego pomostu o powierzchni nie mniejszej niż 100m² i o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) każda wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie. · wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uwzględniając wymagania zamawiającego, · uprawnienia budowlane kierownika robót wg wymagań zamawiającego wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby zawodowej. · informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, uwzględniając wymagania zamawiającego; · polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz zobowiązanie do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie, na cały okres obowiązywania umowy (jeśli polisa nie obowiązuje w okresie obowiązywania umowy). · Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Z 2006 roku, Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu ul. Łazienkowska 6a 00-449 WARSZAWA.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu ul. Łazienkowska 6A 00-449 WARSZAWA pokój nr 217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.