eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zagospodarowanie poscaleniowe w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj oraz w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4 - Etap I obejmującyCzęść I - Rekultywacja gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki)..... Część II - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rekultywacją gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki).....

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Wieliczka: Zagospodarowanie poscaleniowe w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj oraz w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4 - Etap I obejmujący: Część I - Rekultywacja gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki)..... Część II - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rekultywacją gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki).....
Numer ogłoszenia: 197833 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam.ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie poscaleniowe w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj oraz w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4 - Etap I obejmujący: Część I - Rekultywacja gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki)..... Część II - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rekultywacją gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki)......

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia - roboty budowlane. Przedmiot zamówienia stanowi rekultywacja gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj i w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie robót, tj. oczyszczanie terenu z pozostałości po uprawach, wysiew wapna nawozowego, mechaniczne plantowanie terenu, roboty ziemne, rozebranie fundamentów po zdemontowanym ogrodzeniu, ścinanie drzew, orkę gleby, wykaszanie chwastów i samosiewów, oczyszczanie terenu z resztek budowlanych gruzu, oraz - wykonanie dokumentacji powykonawczej (operat koagulacyjny, zbiorcze zestawienie dokumentów budowy) w ilości 2-ch egzemplarzy, zawierającej co najmniej: kosztorys powykonawczy, kopię niniejszej umowy, kopię protokołów konieczności i odbioru robót, atesty, notatki z rad technicznych itp. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja techniczna, obejmująca: - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik D1 do SIWZ, - Dokumentację projektową stanowiącą załącznik E1 do SIWZ, w tym: przedmiary robót, operaty rekultywacyjne, załączniki formalne. Dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność, a cena brutto części zamówienia z realizacji której zrezygnuje zamawiający będzie wynosiła maksymalnie 10% ceny całkowitej brutto określonej w paragrafie 9 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik B1 do SIWZ. Część II zamówienia - usługi. Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rekultywacją gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj i w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4. Inwestycja podlegająca kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu zlokalizowana jest w: a)obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj - obszar wzdłuż autostrady A-4. Zakres prac obejmuje 11 szt. działek poscaleniowych, b)obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4. Zakres prac bejmuje 18 szt. działek poscaleniowych. Szczegółowy zakres Inwestycji ujęty został w Dokumentacji technicznej oraz w Decyzjach scaleniowych i w umowie o roboty budowlane zawartej z Wykonawcą Inwestycji. Zakres zamówienia obejmuje: kompleksowy nadzór inwestorski (zastępstwo inwestycyjne) całego procesu inwestycyjnego (począwszy od przekazania terenu objętego inwestycją Wykonawcy inwestycji do odbioru końcowego inwestycji) robót wynikających z Dokumentacji technicznej oraz wszystkie czynności wynikające z umowy oraz z umowy o roboty budowlane zawartej z Wykonawcą Inwestycji. Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w SIWZ i jej załącznikach, a w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik E2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.23.00-8, 45.11.23.50-3, 45.11.22.00-7, 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub że będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nabytymi poprzez wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zadań obejmujących zakresem wykonywanie robót ziemnych o łącznej wartości tych robót ziemnych minimum 100 000,00 zł. netto, wykonanych w ciągu jednego roku kalendarzowego, w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych. Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. Część II zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub że będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nabytymi poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej należycie wykonanej usługi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót obejmujących zakresem roboty ziemne, o wartości tej usługi minimum 4 000,00 zł. netto. Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. W przypadku gdy rozliczenia za wykonane zadania przedstawione przez Wykonawców na potwierdzenie ww. warunków dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, przeliczenie wartości zadań dokonane zostanie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. na dzień 17.09.2014 r. (a w przypadku braku określenia średniego kursu złotego w dniu 17.09.2014 r. - na dzień 16.09.2014 r.) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz robót budowlanych - dla części I zamówienia, wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 pkt 1,2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 9.2.3b SIWZ, wykaz wykonanych usług - dla części II zamówienia wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 pkt 1,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 9.2.3b SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 9.2.3e SIWZ (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje potencjałem technicznym lub że będzie dysponował potencjałem technicznym innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. co najmniej: jedną koparką, jedną glebogryzarką, jednym ciągnikiem kołowym. Wymagany sprzęt musi być w pełni sprawny. Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - zgodnie z pkt. 9.2.3c SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt. 9.2.3e SIWZ (jeżeli dotyczy). Część II zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. Część I zamówienia - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie nabyte poprzez pełnienie funkcji kierownika robót/majstra podczas realizacji minimum dwóch zadań obejmujących zakresem roboty ziemne, o łącznej wartości tych robót ziemnych minimum 50 000,00 zł. netto, Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. Część II zamówienia - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie nabyte poprzez sprawowanie minimum jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami, obejmującymi zakresem roboty ziemne, o wartości tych robót ziemnych minimum 25 000,00 zł. netto. Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane w SIWZ uprawnienia - zgodnie z pkt. 9.2.3d SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód-zgodnie z pkt. 9.2.3e SIWZ (jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową, lub że będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w wysokości: Część I zamówienia - co najmniej 100 000,00 zł. Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. Część II zamówienia - co najmniej 1 000,00 zł. Podmioty występujące wspólnie mogą wykazywać spełnianie ww. warunku łącznie. W przypadku gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w innej walucie niż w złotych polskich, w celu złożenia oświadczenia dokona przeliczenia według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. na dzień 17.09.2014 r. (a w przypadku braku określenia średniego kursu złotego w dniu 17.09.2014 r. - na dzień 16.09.2014 r.) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt. 9.2.3a SIWZ, pisemne zobowiązanie innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt. 9.2.3e SIWZ (jeżeli dotyczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A1 do SIWZ dla części I zamówienia oraz załącznik A2 do SIWZ dla części II zamówienia, 2) W przypadku składania oferty na część I zamówienia - Kosztorys ofertowy opracowany z wykorzystaniem formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ sporządzony w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentację projektową (w tym przedmiary robót) wykonany metodą uproszczoną (ilość jednostek x cena jednostkowa netto = wartość netto), 3) W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 22 ust. 1 uPzp, zgodnie z art. 44 uPzp z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) W przypadku składania oferty na część I zamówienia - wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, W przypadku składania oferty na część II zamówienia - wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie. c) W przypadku składania oferty na część I zamówienia - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, d) wykaz osób - (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami) - które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 4) Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 5) Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika np.: z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 uPzp dotyczy także wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), 6) W przypadku składania oferty wspólnie z innymi podmiotami (konsorcjum, s.c.), podmioty muszą wspólnie załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2 SIWZ za wyjątkiem dokumentów wymienionych w ppkt 9.2.4 SIWZ, oraz 9.2.5 SIWZ, które składane są oddzielnie przez każdy z tych podmiotów. 7) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część I zamówienia: 1) Dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność, a cena brutto części zamówienia z realizacji której zrezygnuje zamawiający będzie wynosiła maksymalnie 10% ceny całkowitej brutto określonej w paragrafie 9 ust. 1 umowy, stanowiącej załącznik B1 do SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek okoliczności niezależnych od wykonawcy, w szczególności w przypadku: wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót (intensywne opady deszczu), przyczyn technicznych (kolizje z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami), przyczyn losowych (np. powódź lub inne kataklizmy), ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wad w dokumentacji projektowej. Termin zostanie przedłużony o ilość dni, w których niemożliwe będzie wykonywanie prac. 3) Zamawiający ma prawo żądania zmiany osoby wyznaczonej do kierowania robotami budowlanymi w przypadku nie wywiązywania się tej osoby z obowiązków lub w związku z nieefektywnością polegającą na braku współpracy z osobami nadzorującymi wykonanie robót ze strony Zamawiającego, a Wykonawca ma takie żądanie uwzględnić pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Osoba wyznaczona jako nowy kierownik robót, musi spełniać wymagania SIWZ w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy kierownik robót. 4) Zamawiający dokona zmiany umowy, jeżeli wystąpi zmiana przepisów prawnych, w tym umowy z dnia 08.08.2013 r. zawartej pomiędzy GDDKiA Powiatem Wielickim, istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy i mająca wpływ na termin i zakres wykonania przedmiotu zamówienia. Część II zamówienia: 1.Umowę można zmienić, jeżeli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia Umowy, a w szczególności gdy: 1)wystąpi zmiana przepisów prawnych, w tym umowy z dnia 08.08.2013 r. zawartej pomiędzy GDDKiA Powiatem Wielickim, istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy i mająca wpływ na termin i zakres wykonania przedmiotu zamówienia, 2)wystąpią opóźnienia w stosunku do terminów określonych w umowie o roboty budowlane z Wykonawcą inwestycji, mające wpływ na termin wykonania umowy, niewynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2.W przypadku stwierdzenia dwukrotnego naruszenia któregokolwiek z obowiązków osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru, lub w związku z nieefektywnością polegającą na braku niezwłocznego rozwiązywania problemów pojawiających się na etapie realizacji inwestycji, Zamawiający ma prawo żądania od Wykonawcy ustanowienia nowej osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru, posiadającej doświadczenie w takim samym lub wyższym zakresie jak osoba pełniąca tę funkcję dotychczas.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie poscaleniowe w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj oraz w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4 - Etap I obejmujący: Część I - Rekultywacja gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj i w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi rekultywacja gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj i w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie robót, tj. oczyszczanie terenu z pozostałości po uprawach, wysiew wapna nawozowego, mechaniczne plantowanie terenu, roboty ziemne, rozebranie fundamentów po zdemontowanym ogrodzeniu, ścinanie drzew, orkę gleby, wykaszanie chwastów i samosiewów, oczyszczanie terenu z resztek budowlanych gruzu, oraz - wykonanie dokumentacji powykonawczej (operat koagulacyjny, zbiorcze zestawienie dokumentów budowy) w ilości 2-ch egzemplarzy, zawierającej co najmniej: kosztorys powykonawczy, kopię niniejszej umowy, kopię protokołów konieczności i odbioru robót, atesty, notatki z rad technicznych itp. Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja techniczna, obejmująca: - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik D1 do SIWZ, - Dokumentację projektową stanowiącą załącznik E1 do SIWZ, w tym: przedmiary robót, operaty rekultywacyjne, załączniki formalne. Dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność, a cena brutto części zamówienia z realizacji której zrezygnuje zamawiający będzie wynosiła maksymalnie 10% ceny całkowitej brutto określonej w paragrafie 9 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik B1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.23.00-8, 45.11.23.50-3, 45.11.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie poscaleniowe w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj oraz w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4 - Etap I obejmujący: Część II - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rekultywacją gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj i w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rekultywacją gruntów objętych zagospodarowaniem poscaleniowym w obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj i w obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4. Inwestycja podlegająca kompleksowemu nadzorowi inwestorskiemu zlokalizowana jest w: a) obr. Brzezie (sołectwo Brzezie i sołectwo Gruszki), jedn. ew. Kłaj - obszar wzdłuż autostrady A-4. Zakres prac obejmuje 11 szt. działek poscaleniowych, b) obr. Zagórze, jedn. ew. Niepołomice - obszar wzdłuż autostrady A-4. Zakres prac bejmuje 18 szt. działek poscaleniowych. Szczegółowy zakres Inwestycji ujęty został w Dokumentacji technicznej oraz w Decyzjach scaleniowych i w umowie o roboty budowlane zawartej z Wykonawcą Inwestycji. Zakres zamówienia obejmuje: kompleksowy nadzór inwestorski (zastępstwo inwestycyjne) całego procesu inwestycyjnego (począwszy od przekazania terenu objętego inwestycją Wykonawcy inwestycji do odbioru końcowego inwestycji) robót wynikających z Dokumentacji technicznej oraz wszystkie czynności wynikające z umowy oraz z umowy o roboty budowlane zawartej z Wykonawcą Inwestycji. Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w SIWZ i jej załącznikach, a w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik E2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.