eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Telatyn › Obsługa bankowa budżetu Gminy Telatyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Telatyn: Obsługa bankowa budżetu Gminy w Telatynie
Numer ogłoszenia: 197806 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72933 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Telatyn, Telatyn 71, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 084 6613110, faks 084 6613110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy w Telatynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Telatyn Zakres obsługi obejmuje: a/ prowadzenie bieżącego rachunku podstawowego oraz rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych i specjalnych b/ przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych, c/ realizacja zleceń płatniczych / przelewów/, d/ umożliwienie deponowania środków na lokatach terminowych, 2. Rozliczenia stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone w walucie polskiej - PLN. 3. W ramach czynności, o których mowa w rozdz. I pkt.1 Bank, którego oferta zostanie wybrana do obsługi Zamawiającego zobowiązany będzie w szczególności do: a/ ponoszenia pełnej odpowiedzialności za prowadzenie obsługi budżetu Gminy Telatyn i powierzone środki w zakresie wynikającym z podpisanej umowy i przepisów prawa. b/ prowadzenie w ramach umowy rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych bez dodatkowych opłat c/ udzielania bieżącej informacji Skarbnikowi Gminy lub upoważnionej przez niego osobie, o stanie prowadzonych rachunków bez dodatkowych opłat d/ dokonywanie przelewów wewnątrz Banku bez opłat e/ automatycznego lokowania środków pieniężnych /powyżej 150 tys. zł/ znajdujących się na rachunkach na koniec dnia - ostatnia operacja danego dnia , bez dodatkowych opłat f/ przyjmowanie zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, bez dodatkowych opłat g/ realizacji zleceń stałych bez dodatkowych opłat, a w szczególności obciążania rachunku spłatami rat kapitałowych zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Skarbnika Gminy h/ potwierdzania wyciągiem stanu salda i dokonywania operacji finansowych na rachunkach, bez dodatkowych opłat i/ naliczania i kapitalizowania odsetek od środków na rachunkach kwartalnie. Oprocentowanie środków będzie naliczone w oparciu o WIBID 1M wg. notowań na dzień poprzedzający rozpoczęcie miesięcznego rachunku obrachunkowego skorygowanym stałym współczynnikiem korygującym /R/ j/ zapewnienia jednakowych warunków obsługi rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych, w tym wyznaczenia pracownika Banku odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym. 4. Charakterystyka przedmiotu zamówienia Dotychczasowy zakres obsługi bankowej obejmuje prowadzenie jednego rachunku podstawowego oraz dwunastu rachunków pomocniczych. Wartość obrotów w skali roku wynosi ok. 18 mln. zł i obejmuje ok. 20 tys. operacji Bankowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 239786.82 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BANK SPÓŁDZIELCZY W ŁASZCZOWIE, UL. 3-GO MAJA 13, 22-600 ŁASZCZÓW, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 239 786.82
  • Oferta z najniższą ceną: 239 786.82 oferta z najwyższą ceną: 239 786.82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.