eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wagrowiec › pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji zadania pod nazwą budowa Aquaparku w Wągrowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Wagrowiec: pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji zadania pod nazwą budowa Aquaparku w Wągrowcu
Numer ogłoszenia: 197766 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Aquapark Wagrowiec sp. z o. o. , ul. Kościuszki 15a, 62-100 Wagrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 262 15 22 w. 240, faks 067 262 03 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Miasta Wągrowiec.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji zadania pod nazwą budowa Aquaparku w Wągrowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą inwestycji zadania pod nazwą budowa Aquaparku w Wągrowcu. b) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Główny przedmiot nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.70.00-1 Przedmiot dodatkowy usługi nadzoru budowlanego 71.52.00.00-9 usługi zarządzania budową 71.54.00.00-5 c) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) analizę prawidłowości wykonania dokumentacji projektowej, weryfikację projektów budowlanych w zakresie zgodności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. t.j. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą z Generalnym Wykonawcą, w tym z programem funkcjonalno - użytkowym oraz koncepcją; 2) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu oraz przyjętych w nim rozwiązań - w imieniu Zamawiającego; 3) weryfikacja i zatwierdzanie, przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, projektów (budowlanych, wykonawczych), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, poprzez pisemną akceptację na każdym z tych dokumentów; 4) dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego; 5) ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach występujących w inwestycji oraz inspektora koordynatora zgodnie z przyjętą ofertą oraz zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego; 6) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych (zwanego dalej GW), wymaganych przez Zamawiającego, ubezpieczeń z tytułu szkód oraz od odpowiedzialności cywilnej; 7) wyegzekwowanie od GW bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych oraz przyległego terenu i zaplecza budowy. 8) wyegzekwowanie od GW prawidłowej obsługi geodezyjnej; 9) realizacja postulatów Zamawiającego odnośnie materiałów, urządzeń, poprawek w trakcie realizacji inwestycji; 10) kontrola harmonogramu wynikającego z umowy Zamawiającego z GW pod kątem monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów prac i zakończenia inwestycji; 11) opracowanie propozycji aktualizacji harmonogramu wynikającego z umowy Zamawiającego z GW. 12) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót; 13) obecność na terenie budowy inspektora-koordynatora lub inspektora go zastępującego, a w czasie wykonywania robót w zakresie poszczególnych branż, również inspektorów branżowych - min. 2 godziny dziennie, w celu realizacji kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 14) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem. 15) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania zgodnie z wymogami określonym w art. 10 Prawa budowlanego 16) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniętych wad. 17) udzielanie odpowiedzi w terminie do 2 dni na każdy wpis do dziennika budowy; 18) przybycie inspektorów nadzoru inwestorskiego na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem, brak obecności inspektora nadzoru nie może powodować opóźnień w realizacji robót przez GW. 19) obowiązek kontrolowania prawidłowości wykonywanych robót zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego i odnotowanie każdorazowo tego faktu w dzienniku budowy. 20) informowanie Zamawiającego o sytuacjach mogących spowodować opóźnienie robót w stosunku do przyjętego terminu wykonania robót. 21) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego; 22) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców. 23) w ramach pełnienia obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia inspektor/ inspektorzy nadzoru budowlanego ma/mają prawo: - wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenie potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonania prób, badań, także wymagających odkrycia elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; -żądać od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 24) projektowanie korespondencji Zamawiającego związanej z realizacją inwestycji oraz analiza korespondencji od GW oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, poprzez przedstawienie Zamawiającemu propozycji stanowiska; 25) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (metodą cyfrową) dla robót zanikających lub ulegających zakryciu; przedmiotowa dokumentacji winna być załączona do każdego protokołu odbioru robót; 26) dokonywanie inwentaryzacji robót, w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczenia z Zamawiającym; 27) ustalanie zakresu robót nieprzewidzianych w umowie z GW, opracowanie protokołów konieczności wraz z uzasadnieniem w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego; 28) pisemne powiadamianie Zamawiającego o planowanych odbiorach: -robót zanikających i ulegających zakryciu - z wyprzedzeniem 24 godzin, -robót częściowych - z wyprzedzeniem 3 dni roboczych, - końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych, - gwarancyjnych - z wyprzedzeniem przynajmniej 5 dni roboczych, 29) przeprowadzenie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 30) koordynowanie odbiorów wykonanych robót z uwzględnieniem odbioru dokumentacji powykonawczej, świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń, oraz innych dokumentów odbiorowych i ich sprawdzenie pod względem merytorycznym i faktycznym oraz pisemna akceptacja ich kompletności; 31) organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowego i gwarancyjnych w ramach gwarancji udzielonej przez GW przy udziale Zamawiającego; 32) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych odbiorów; 33) w razie stwierdzenia w trakcie odbiorów wad nienadających się do usunięcia, ustalenia zasady oraz wysokości kwoty, o jaką cena ryczałtowa winna ulec obniżeniu; 34) uczestnictwo przy testowaniu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną; 35) obowiązek udziału w naradach zgodnie z terminami określonymi przez Zamawiającego, sporządzanie protokołów ze spotkań i przedstawianie ich Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty przeprowadzenia spotkania; 36) nadzór nad przestrzeganiem przepisów ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów z zakresu ochrony środowiska przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego; 37) uczestniczenie w imieniu Zamawiającego w postępowaniu mającym na celu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; 38) przejęcie od kierownika budowy dziennika budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 39) występowanie przed sądami w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu; 40) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym, związanym z realizacją inwestycji; 41) opiniowanie projektów aneksów do umowy z GW i ich parafowanie; 42) udział w rozruchu inwestycji; 43) realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji, 44) zachowanie poufności informacji 45) przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych min. jeden raz do roku, w tym organizowanie i kontrolowanie usuwania przez GW usterek w ramach realizacji uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi i gwarancji; 46) Dokonywanie kontroli okresowej obiektu, zgodnie z art. 62 ust. 1, pkt 3 Prawa budowlanego; 47) kontrola kosztów inwestycji: - analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wystawionych faktur przez GW, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, - analiza jakości i cen materiałów oraz urządzeń, - kontrola prawidłowości wystawionych faktur w zakresie przesłanek ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z GW, w terminie 7 dni, -wyliczanie wysokości kar umownych dla GW wraz z uzasadnieniem oraz przekazywanie Zamawiającemu w celu ich wyegzekwowania, - ustalanie podstaw i wysokości obniżenia należności GW z tyt. obniżenia jakości robót, - wykonanie rozliczeń końcowych przy udziale Zamawiającego. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie jest upoważniony do wydawania poleceń wykonania robót dodatkowych, z wyjątkiem przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia lub zagrożenia środowiska. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia będącego przedmiotem realizacji zawiera część II SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć_tysięcy_złotych). 2) Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3) Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. I O. w Wągrowcu nr rachunku: 70 1090 1317 0000 0001 1078 2211 na przelewie należy umieścić informację wadium -nadzór inwestorski na d budową Aquaparku b) Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, pok. 106, w terminie do dnia 1 lipca 2009r. do godziny 13:00, c) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. d) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. e) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: -upłynął termin związania ofertą; -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; -Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający z zastrzeżeniem pkt 6, zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; -który został wykluczony z postępowania; -którego oferta została odrzucona. c) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 4) lit. b) tiret drugi i trzeci, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp),tj.: (1) dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót budowlanych o specjalności uprawnień budowlanych: -konstrukcyjno - budowlanej- 1 osoba, osoba posiada uprawnienia bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz min. 5 -letnie doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi obejmującymi obiekty kubaturowe, w tym realizację jednej inwestycji polegającej na wybudowaniu obiektu krytej pływalni obejmującej wykonanie niecek basenowych o pow. łącznej lustra wody min. 400m2, w jednym obiekcie; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów cieplnych - jedna osoba, wentylacyjnych - jedna osoba, wodociągowych i kanalizacyjnych - jedna osoba każda z w/w osób posiada przynajmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w kierowaniu budową w zakresie przedmiotowych specjalności, osoba posiadająca uprawnienia w zakresie wentylacji nadzorowała realizację systemów wentylacji w jednym obiekcie krytej pływalni, obejmującym wykonanie niecek basenowych o pow. łącznej lustra wody min. 400m2; Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień określonych w niniejszym tirecie przez jedną osobę, przy założeniu spełnienia określonych powyżej doświadczeń. -instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów- 1 osoba z co najmniej 5-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu/kierowaniu robotami elektrycznymi, -drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów- 1 osoba z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu/kierowaniu robotami w przedmiotowej specjalności i osoby określone w tirecie pierwszym do czwartego są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. (2) dysponują lub będą dysponowali 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika/lidera zespołu, która posiada: 2) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne; 3) co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi; 4) posiada doświadczenie obejmujące pełnienie co najmniej raz funkcji kierownika (lidera) zespołu przy realizacji zakończonej inwestycji polegającej na wybudowaniu obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN netto (3) dysponują lub będą dysponowali 1 osobą, która będzie specjalistą w branży automatyki kontrolno - pomiarowej i posiada: - wykształcenie wyższe techniczne w specjalności elektryk, elektronik lub automatyk; - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie montażu, rozruchu i eksploatacji w dziedzinie systemów kontrolno - pomiarowych i automatyki. (4) dysponują lub będą dysponowali 1 osobą, która będzie specjalistą w branży teletechnicznej i posiada: - wykształcenie wyższe w specjalności informatycznej, lub telekomunikacyjnej; - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowy lub nadzoru sieci teleinformatycznej i alarmowej (5) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją obiektu kubaturowego obejmującego wybudowanie aquaparku lub krytej pływalni o pow. lustra wody min. 400m2, w tym basenu pływackiego o długości 25 metrów. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp), tj. (1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 300.000 zł; (2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania przedmiotu zamówienia do wysokości co najmniej 200.000,00 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 5) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w 6.1) lit. b) ppkt 1 - 4. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej lit. d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt 1) lit. b) ppkt 1 SIWZ, posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia: (1) decyzja o nadaniu uprawnień oraz (2) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, g) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 1) lit. b) (5) SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie), h) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - złożona zgodnie z opisem warunków udziału -pkt 1) lit.c) (1) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), i) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada, potwierdzającej wysokość posiadanych środków do wymaganej kwoty 200.000 zł lub zdolność kredytową do wymaganej kwoty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 7.1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; j) dowód wniesienia wadium. b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 5) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wokiss.pl/wagrowiecm/bip/przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, pok. 06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Wągrowcu, ul. Kościuszki 15a, pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.