eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Wybór Wykonawcy na przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych w ramach realizacji w 2014r. projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim na lata 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Mielec: Wybór Wykonawcy na przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych w ramach realizacji w 2014r. projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim na lata 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 197756 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu , ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 78 00 450, faks 17 78 00 473.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokl.pcprmielec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pokl.pcprmielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy na przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych w ramach realizacji w 2014r. projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim na lata 2013-2015 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych - beneficjentów ostatecznych projektu - dla ok. 144 osób niepełnosprawnych w ilości 20 godzin zajęć dla każdej osoby, w tym dodatkowo dla ok. 5 osób niepełnosprawnych programu rehabilitacji słuchu i mowy w ilości 40 godzin zajęć dla każdej osoby w celu poprawy ogólnej sprawności i wydolności organizmu (w ramach instrumentu aktywizacji zdrowotnej). Zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo ma na celu przywrócenie możliwie jak największej sprawności fizycznej i psychicznej, umożliwić uzyskanie maksymalnej poprawy utraconych funkcji. Powinien obejmować wszystkie działania lecznicze i środki pomocnicze, które dotyczą narządu, w którym umiejscowione jest schorzenie, zmierzać do wytwarzania mechanizmów kompensacji miejscowej, szczególnie w sytuacjach, gdy nie ma możliwości osiągnięcia stanu poprzedzającego chorobę. Powinien obejmować w szczególności ćwiczenia indywidualne: PNF, bierne, czynno-bierne, wspomagane, w odciążeniu, czynne, oporowe, synergistyczne, oddechowe, relaksacyjne, koordynacyjne, równoważne, samoobsługi, nauka chodzenia, a w przypadku programu rehabilitacji słuchu i mowy usprawnianie uszkodzonego narządu, głównie mowy, korygowanie, mobilizowanie do działania, pobudzanie do aktywności psychicznej, aktywizowanie jednostki, budzenie wiary we własne siły i możliwości. W zespole ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo będą brały udział osoby z następującymi stopniami niepełnosprawności i schorzeniami: 1. 36 osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności ze schorzeniami: dysfunkcja narządu ruchu w tym niedowład spowodowany: wylewem, udarem, wypadkiem, po amputacji kończyn dolnych, (w tym 8 osób na wózkach inwalidzkich i osoby poruszające się przy pomocy kul lub balkoników), z autyzmem, schorzeniami neurologicznymi w tym z padaczką, upośledzeniem umysłowym, kobiety po mastektomii, z cukrzycą, osoby niedowidzące, po nowotworze (w tym tarczycy, piersi), z dziecięcym porażeniem mózgowym, z zespołem Downa, z zaburzeniami mowy, po nefrektomii, z pląsawicą Huntingtona, ze stwardnieniem rozsianym, 2. 94 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - ze schorzeniami: dysfunkcja narządu ruchu (w tym z niedowładem kończyn dolnych i górnych, z chorobami zwyrodnieniowymi stawów, przepukliną kręgosłupa, po udarze, z dyskopatią, ze stwardnieniem rozsianym, RZS), chorobami układu krążenia w tym 1 osoba z hemofilią, układu oddechowego, schorzeniami neurologicznymi (w tym spowodowane wylewem, guzem mózgu), z epilepsją, kobiety po mastektomii, z chorobą psychiczną, depresją, po nefrektomii, z cukrzycą, z chorobą Haszimoto, z łuszczycą, z niedosłuchem, z zespołem Aspergera, 3. 14 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności - ze schorzeniami: kręgosłupa, układu krążenia, układu oddechowego, tarczycy, niedosłuchem, depresją, chorobą psychiczną, z celiakią. Ćwiczenia muszą być dostosowane do indywidualnych potrzeb osób niepełnosprawnych. Muszą uwzględniać stopień i rodzaj niepełnosprawności danej osoby. Muszą to być ćwiczenia prowadzone indywidualnie, zgodnie ze schorzeniami osób niepełnosprawnych. Dopuszcza się możliwość zastosowania zabiegów rehabilitacyjnych, jeśli lekarz uzna je za konieczne, w celu poprawy kondycji fizycznej i psychicznej uczestnika.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, prowadził działalność odpowiadającą przedmiotowi zamówienia i przeprowadził rehabilitację dla co najmniej 100 osób. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje odpowiednimi warunkami lokalowymi oraz organizacyjno-technicznymi, niezbędnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym pozbawionymi barier architektonicznych, uczestnikami zajęć będą m.in. osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich lub mające bardzo poważne trudności w poruszaniu się. Obiekt musi znajdować się na terenie miasta Mielca w odległości nie większej niż 5 km od dworca PKS w Mielcu, w budynku pozbawionym barier architektonicznych. Obiekt przeznaczony do organizacji i przeprowadzenia zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo winien spełniać określone standardy, tj. gabinet lekarski, gabinety zabiegowe, zaplecze do realizacji aktywnych form rehabilitacji, toalety w tym dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, szatnie. Musi być pozbawiony barier architektonicznych. Wskazane jest aby zajęcia odbywały się w miejscu, do którego uczestnicy będą mieli dogodny dojazd komunikacją miejską. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ oraz wizji lokalnej obiektów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - przeprowadzenia zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo będącego przedmiotem oferty, posiadającymi wymagane uprawnienia (jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, tj. lekarzem posiadającym specjalizację z zakresu rehabilitacji medycznej, wykwalifikowanymi fizjoterapeutami, logopedą i psychologiem. Zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo musi być prowadzony przez co najmniej 4 fizjoterapeutów, logopedę i psychologa (który w razie potrzeby udzieli wsparcia psychologicznego uczestnikowi zajęć) - posiadających niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania przedmiotu umowy. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ oraz wizji lokalnej obiektów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymaganych w pkt. 6. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.pcprmielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 11 lub 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 11 lub 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.