eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa chodnika i zatok autobusowych w m. Górzyca w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 109 - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Koszalin: Przebudowa chodnika i zatok autobusowych w m. Górzyca w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 109 - ETAP I
Numer ogłoszenia: 197742 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika i zatok autobusowych w m. Górzyca w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 109 - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy chodnika i zatok autobusowych w m. Górzyca w ciągu drogi wojewódzkiej nr 109. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: roboty rozbiórkowe w tym: rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. 8cm wraz z wywozem gruzu na bazę OD w Gryficach, rozebranie istniejącej podbudowy z kruszywa gr. 15 cm w wywozem na bazę OD w Gryficach, ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca gr. 16-20cm, rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7cm na podsypce piaskowej, karczowanie pni o średnicy 76-100cm z zasypaniem wykopu piaskiem wraz z zagęszczeniem; wykonanie koryta głębokości 10cm na poszerzeniach jezdni lub chodnika o szer. do 2,5m w gruncie kat. II-IV, wykonanie koryta o głębokości 20 cm na poszerzeniach jezdni lub chodnika o szer. 2,5m w gruncie kat. II-IV, wykonanie warstwy odcinającej zagęszczonej mechanicznie o grubości 10 cm po zagęszczeniu; wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, wykonanie wjazdów z kostki betonowej brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, wykonanie nawierzchni zatoki postojowej z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30cm z wykonaniem ławy betonowej z oporem C12/15, na podsypce cementowo - piaskowej, najazdowe prefabrykowane, na łukach łukowe prefabrykowane, spoina wypełniona zaprawą cementowo - piaskową lub podobną wraz z uzupełnieniem szczeliny pomiędzy krawężnikiem a krawędzią jezdni, ustawienie obrzeża betonowego o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, ustawienie obrzeża betonowego o wym. 30x8cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; wykonanie kanalizacji deszczowej, ustawienie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu, wykonanie odwodnienia liniowego z rusztem stalowym typu Acodren typu ciężkiego, wcinka - odnogi wbudowane w istniejące rurociągi z rur PCW o średnicy zew. 160mm; wykonanie oznakowania w postaci: słupki z rur stalowych do pionowych znaków drogowych, pionowe znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3m2, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie; roboty wykończeniowe w tym: ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III oraz humusowanie skarp z obsianiem przy gr. humusu 5cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% zamówienia podstawowego jako uzupełnienie zakresu wskazanego w pkt. 3 SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne oraz należącym do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania tego warunku będzie przeprowadzona na podstawie analizy formularza pn. Wykaz osób. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udzialu w postępowaniu, Zamawiający stosuje zasadę: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty (wg wzoru nr 1), 2) Wyceniony przedmiar robót (wg wzoru nr 5), 3) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający uznaje, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także dokonywanie czynności wymienionych w ppkt 7 i 8. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w formie aneksów a niżej wymienionych przypadkach: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmianie uległy stawki podatku od towarów i usług (VAT), d) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, e) przedłużenie procedury przetargowej w sprawie udzielenie zamówienia publicznego, f) opóźnienie spowodowane uwarunkowaniami społecznymi (protesty, listy, petycje, itp.), g) wystąpienie warunków geotechnicznych, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia, h) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych, i) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części robót, j) zmiana terminu wykonania robót ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, k) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. w szczególności wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) mogące wpłynąć np. na termin realizacji zamówienia. l) zmiany technologii wykonywanych robót, zmiany materiałów oraz wykonania robót zamiennych. 2) Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu. Jeżeli o zmianę postanowień Umowy wnioskuje Wykonawca, musi on złożyć taki wniosek Zamawiającemu, na co najmniej 10 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3) Żadna zmiana nie może zostać uczyniona wstecznie. Jakakolwiek zmiana w Umowie, która nie została dokonana w formie aneksu zostanie uznana za nieważną.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gryficach ul. Piłsudskiego 18 72-300 Gryfice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gryficach ul. Piłsudskiego 18, 72-300 Gryfice pok. nr 5 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.