eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Roboty rozbiórkowe pozostałości dawnej śluzy w Kanale Płonie w ramach projektuModernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Gdynia: Roboty rozbiórkowe pozostałości dawnej śluzy w Kanale Płonie w ramach projektu: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie
Numer ogłoszenia: 197729 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160285 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty rozbiórkowe pozostałości dawnej śluzy w Kanale Płonie w ramach projektu: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowe pozostałości konstrukcji głowy górnej nieistniejącej już śluzy w Kanale Płonie na prawym brzegu Martwej Wisły z wyłączeniem wykonania zabezpieczenia budynku mieszkalnego zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych robót rozbiórkowych i kafarowych związanych z budową nabrzeża. Zakres robót zabezpieczających pokazano w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na fakt, że prace rozbiórkowe należy przeprowadzić po wykonaniu zabezpieczenia budynku mieszkalnego przez firmę Budimex SA - Wykonawcę robót związanych z Obudową brzegów Kanału Płonie przy Martwej Wiśle w Gdańsku z uwzględnieniem całkowitej koordynacji obu zakresów. 2) Roboty rozbiórkowe zostały podzielone na dwa etapy: - Etap I - dotyczy rozbiórki części głowicowej dawnej śluzy i płyty dennej na odcinku długości 19,3m. Pozostałość głowicy stanowi masywna konstrukcja betonowa na i podwodna o łącznej kubaturze 615m3 . W części nadwodnej rozkuciu podlega pionowa ściana na całej wysokości od powierzchni terenu na rzędnej ok. 3,3m do lustra wody. Ściana w części nadwodnej ma przekrój trójkątny o grubości w podstawie do 4,0m. W części podwodnej chodzi o skucie z tej samej ściany pionowej ale o stałej już grubości ok. 4,0m jej warstwy o grubości aż ok. 1,6m od lica stykającego się z wodą w głąb ściany. Warstwę zewnętrzną ściany należy skuć do rzędnej pod wodą ok. -2,6m. W zakres robót rozbiórkowych części podwodnej wchodzi jeszcze rozkucie poziomej płyty o grubości ok. 2,5m tworzącej ze ścianą jednolitą konstrukcję. Płyta posadowiona jest na rzędnej -5,0m. Przyjmuje się, że roboty rozbiórkowe będą prowadzone z wody koparką na pontonie z młotem hydraulicznym przystosowanym do pracy pod wodą. Wywóz gruzu pontonem lub szalandą do miejsca, gdzie Wykonawca dokona przeładunku na środek transportu kołowego i skąd nastąpi wywóz na wysypisko do utylizacji. - Etap II - dotyczy rozbiórki umocnienia dna na pozostałej długości dawnej śluzy (odcinki II - 15,0 m, III - 33,6 m i IV-17 m) z płyty betonowej gr. śr. 1,25 m, kamieni na faszynie gr. 1,0m i pali drewnianych 65szt. (przyjęto 50% pali z rys. archiwalnego) oraz wyrwania drewnianej ścianki szczelnej na wymienionych odcinkach. Przyjmuje się, że roboty rozbiórkowe będą prowadzone z wody następującym sprzętem: koparką na pontonie z młotem hydraulicznym przystosowanym do pracy pod wodą, koparką chwytakową na pontonie i kafarem pływającym. Wywóz gruzu pontonem lub szalandą do miejsca, gdzie Wykonawca dokona przeładunku na środek transportu kołowego i skąd nastąpi wywóz na wysypisko do utylizacji. Prowadzone roboty rozbiórkowe mają na celu usunięcie przeszkody w osi pogrążania ścianki szczelnej dlatego po ich zakończeniu należy przeprowadzić inspekcję nurkową zakończona atestem czystości dna w linii pogrążania ścianki szczelnej. Roboty rozbiórkowe należy wykonać po zabezpieczeniu budynku mieszkalnego zaprojektowanym umocnieniem z palościanki wykonanej z kolumn jet grouting - przez Wykonawcę Budimex SA . 3) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia całości prac w bezpośrednim kontakcie z Wykonawcą robót budowlanych Obudowy brzegów Kanału Płonie przy Martwej Wiśle w Gdańsku - Budimex SA i do przywrócenia do należytego stanu i porządku dróg dojazdowych, terenu budowy i terenu wykorzystywanego pod zaplecze budowy, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót rozbiórkowych, wykonania atestu czystości dna. 4) W trakcie realizacji Robót Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania uwarunkowań zawartych w Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku pod numerem RDOŚ-Gd-WOO.4211.11.5.2011.AT z dnia 10.05.2011 roku, Postanowieniu Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku pod numerem RDOŚ-Gd-OO.4211.11.9.2011.AT.KP z dnia 08.06.2011 roku o sprostowaniu oczywistej omyłki zawartej w sentencji /w decyzji, oraz w Postanowieniu Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku pod numerem RDOŚ-Gd-WOO.4211.1113.2011.AT z dnia 02.04.2012 roku w szczególności w zakresie warunków wykorzystania terenu podczas realizacji przedsięwzięcia określonych w punkcie I.2 i I.3 Decyzji i w zakresie terminu prowadzenia prac związanych z pogłębianiem toru wodnego i pracami podczyszczeniowymi określonego w punktach 33, 34 i 36 Decyzji. 5) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania uwarunkowań zawartych w: 1. Decyzji Nr 119/50/10 z dnia 23.09.2010 roku wydanej przez Ministra Infrastruktury obejmującej pozwolenie na wznoszenie i wykorzystywanie sztucznych wysp, konstrukcji i urządzeń w polskich obszarach morskich dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Obudowa brzegów Kanału Płonie w Gdańsku wraz z Postanowieniem z dnia 26.10.2011 znak GB4t/076/1014911/119/50/10/11 o sprostowaniu omyłkowo ujętych w Decyzji nr 119/50/10 współrzędnych geograficznych prawego i lewego brzegu Kanału Płonie na prawidłowe współrzędne, w szczególności w zakresie warunków realizacji przedsięwzięcia określonych w punkcie IV Decyzji. 2. Decyzji Marszałka Województwa Pomorskiego udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych w ramach zadania: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie - Decyzja znak DROŚ-A.7322.138.2011/JS z dnia 22.09.2011 roku wraz z Postanowieniem znak DROŚ-A.7322.138.2011/JS z dnia 26.10.2011 dotyczącym sprostowania oczywistej omyłki w sentencji Decyzji. 3. Postanowieniu Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 11 kwietnia 2012 znak WUAiOZ.III.4125.260.1.2012.IZ.80838, które stanowi uzgodnienie prac w zakresie obudowy brzegów Kanału Płonie przy Martwej Wiśle w Gdańsku. 4. Warunkach technicznych przebudowy istniejących wylotów kanalizacji deszczowej do Martwej Wisły wydanych przez Gdańskie Melioracje Sp. z o.o. -pismo Nr NT-WT/501/6435/2009 z dnia 24.03.2009 roku. 5. Uzgodnieniu projektu wydanemu przez Gdańskie Melioracje Sp. z o.o. -pismo Nr NT.U/WT-351/7697/2011 z dnia 17.02.2011 roku (uzgodnienie włączone do Projektu Budowlanego obudowy brzegów Kanału Płonie, część 5.2.1.3). 6. Uzgodnieniu projektu przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku: - Uzgodnieniu nr ZDiZ-UD-6330-80(2)-2011-EZ-1026 z dnia 06.04.2011 roku - uzgodnienie projektu budowy odcinka ulicy Przełom, - Uzgodnieniu nr ZDiZ-UD-6330-80(3)-2011-EZ-1099 z dnia 06.04.2011 roku - uzgodnienie projektu budowy odcinka ulicy Przełom w zakresie jego odwodnienia, - Uzgodnieniu nr ZDiZ-UD-6336-75(2)-2011-EZ-1638 z dnia 09.05.2011 roku - uzgodnienie projektu budowy odcinka ulicy Przełom w zakresie jego oświetlenia, - Uzgodnieniu nr ZDiZ-UD-6336-75(3)-2011-EZ-1806 z dnia 09.05.2011 roku - uzgodnienie budowy odcinka ulicy Przełom wraz z Opinią nr 13935/2010/E.Ż. z dnia 6.12.2010 roku. 7. Uzgodnieniach projektu przez Telekomunikację Polską - Uzgodnienie nr 52384 z dnia 26.10.2009 roku (uzgodnienia włączone do Projektu Budowlanego obudowy brzegów Kanału Płonie). 8. Uzgodnieniu projektu przez Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW - Uzgodnienie nr 371/2009, 372/2009, 373/2009 i 376/2009 z dnia 31.03.2009 roku, nr 211/2012, 212/2012, 213/2012 i 214/2012 z dnia 28.02.2012 roku (uzgodnienia włączone do Projektu Budowlanego obudowy brzegów Kanału Płonie). 9. Uzgodnieniach projektu przez ENERGĘ Operator SA: - Uzgodnieniu nr 180/2011 z dnia 14.03.2011 trasy abonenckiej linii kablowej oświetleniowej przy prawym brzegu Kanału Płonie oraz odcinku drogi ulicy Przełom (uzgodnienie włączone do Projektu Budowlanego obudowy brzegów Kanału Płonie), - Uzgodnieniu nr 201/2010 z dnia 18.03.2010 trasy linii kablowej i lokalizacji złącza kablowego nn-0,4kV (uzgodnienie włączone do Projektu Budowlanego obudowy brzegów Kanału Płonie), - warunkach określonych w piśmie znak 00-TRR/MR-001409-2009 z dnia 14.12.2009 dotyczącym przebudowy linii kablowej nn 0,4kV i złącza kablowego zasilanego ze stacji T-1005 PZ Wisła (pismo włączone do Projektu Budowlanego obudowy brzegów Kanału Płonie), - Uzgodnieniu nr 94/2010 z dnia 12.02.2010 trasy linii kablowej, szafki oświetleniowej i oświetlenia wzdłuż lewego brzegu Kanału Płonie, 10. Uzgodnieniach projektu przez ENERGĘ Oświetlenie Sp. z o.o. nr 579, 580 i 581 z dnia 09.10.2009 (uzgodnienia włączone do Projektu Budowlanego obudowy brzegów Kanału Płonie). 11. Uzgodnieniu projektu przez Saur Neptun Gdańsk S.A. z dnia 11.06.2010 pod katem przejścia dwoma wodociągami 250 PE100 SDR 11 PN10 pod dnem Martwej Wisły w miejscach kolizji z nową obudową brzegów Kanału Płonie w zakresie przestrzegania opisanych w Uzgodnieniu obowiązków Wykonawcy. Wykonawca przed przystąpieniem do pogrążania ścianki w rejonie projektowanej trasy wodociągu zobowiązany jest do dokonania pisemnego uzgodnienia trasy wodociągu z GIWK Sp. z o.o., ul. Kartuska 201, Gdańsk. 12. Opinii wydanej przez ZUD Gdańsk, ul 3 Maja 9 nr WG-IV-7444/1-340/10/IP z 07.06.2010 (opinia włączona do Projektu Budowlanego obudowy brzegów Kanału Płonie). 13. Piśmie Jachtklubu Morskiego Neptun z dnia 15.03.2011 w sprawie udzielenia zgody dla Urzędu Morskiego w Gdyni na dysponowanie gruntem na cele budowlane, zastrzegającego, iż praca ciężkiego sprzętu na działce nr 10, karta mapy 1, obręb 272S może być prowadzona tylko od strony wody. 14. Piśmie Prezydenta Miasta Gdańska w sprawie udzielenia zgody dla Urzędu Morskiego w Gdyni na czasowe zajęcie gruntu stanowiącego własność Gminy Miasta Gdańska znak WS-II-7224/211/09/NS z dnia 15.10.2009 roku (pismo włączone do Projektu Budowlanego obudowy brzegów Kanału Płonie). 15. Umowach Użyczenia z dnia 11 lipca 2011 roku i z dnia 29 października 2010 roku zawartych pomiędzy Skarbem Państwa - Prezydentem Miasta Gdańska a Urzędem Morskim w Gdyni w sprawie nieodpłatnego użyczenia w celu realizacji inwestycji działek będących własnością Skarbu Państwa. 16. Umowie Użyczenia z dnia 20 października 2011 roku zawartej pomiędzy Skarbem Państwa a NAVA Sp. z o.o. i CAPRI Sp. z o.o. 17. Uchwale nr 05/11 z dnia 14.06.2011 Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ul. Zagroble 19 w Gdańsku w sprawie udzielenia zgody dla Urzędu Morskiego w Gdyni na dysponowanie gruntem na cele budowlane wraz z : - Porozumieniem zawartym w dniu 14.06.2011 pomiędzy Urzędem Morskim w Gdyni a Panem Januszem Chmielewskim i Panią Marią Chmielewską, zam. Gdańsk, ul.Zagroble19/4, - Porozumieniem zawartym w dniu 14.06.2011 pomiędzy Urzędem Morskim w Gdyni a Panem Jerzym Jażdżewskim i Panią Bożeną Jażdżewską, zam. Gdańsk, ul. Zagroble 19/2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do przeprowadzenia przed rozpoczęciem robót inwentaryzacji wraz z opisem całej Nieruchomości przy ul. Zagroble 19 jak i poszczególnych lokali w budynku, monitorowania stanu technicznego budynku i usunięcia szkód powstałych wskutek prowadzonych robót lub w związku z Inwestycją w sposób określony w Porozumieniach. 18. Porozumieniu zawartym w dniu 17.05.2011 pomiędzy Urzędem Morskim w Gdyni a Panem Lechem Hronowskim i Panią Janiną Hronowską, zam. Gdańsk, Płońska 22. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób jak najmniej obciążający działkę nr 320/3, do przywrócenia powierzchni działki do stanu nie gorszego niż sprzed wykonania robót oraz do usunięcia ewentualnych szkód. 19. Pozwoleniu na budowę wydanym przez Wojewodę Pomorskiego - Decyzja nr WI-II.7840.32.130.2012.GB z dnia 16.04.2012 roku o zezwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych dla zadania pn.: Obudowa brzegów Kanału Płonie przy Martwej Wiśle w Gdańsku realizowanego w ramach projektu: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - Przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie. 20. Pozwoleniu na budowę wydanym przez Wojewodę Pomorskiego - Decyzja nr WI-II.7840.554.539.2011.GB z dnia 12.12.2012 roku o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę dla inwestycji pn.: Budowa toru wodnego na Martwej Wiśle w Gdańsku na odcinku od mostu kolejowego do Wisły Śmiałej, odcinek 1 - Tor w Kanale Płonie, Odcinek 2 - Tor na odcinku Kanał Płonie - Most Kolejowy. 6). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz Dokumentacją - Plan sytuacyjny, Przekrój przez palościankę i STW i ORB stanowiącymi część III SIWZ oraz na zasadach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II SIWZ. 7) Zamawiający informuje, że umowa zostanie zawarta w terminie do 3 dni od daty uprawomocnienia zawiadomienia o wyniku postępowania. 8) Zamawiający zapłaci Wykonawcy 30 % łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy po dokonaniu odbioru Etapu I przedmiotu umowy (faktura częściowa), 9) Zamawiający zapłaci Wykonawcy 70 % łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 2 projektu umowy po dokonaniu końcowego odbioru przedmiotu umowy (faktura końcowa). 10) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie i na warunkach określonych w § 14 projektu Umowy stanowiącego część II SIWZ. 11) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Projekt na liście podstawowej pod numerem 7.2-8 Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - Przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie. 12) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia, w tym między innymi nurków, geodetów. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Tytuł projektu: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGOPOL SZCZECIN S.A., ul. Św. Floriana 9/13, 70-646 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3279053,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1340739,74

  • Oferta z najniższą ceną: 1340739,74 / Oferta z najwyższą ceną: 2420769,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.