eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie remontu części pomieszczeń XXXI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Zakątek 2 i przystosowanie do potrzeb Poradni Psychologiczno Pedagogicznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Kraków: Wykonanie remontu części pomieszczeń XXXI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Zakątek 2 i przystosowanie do potrzeb Poradni Psychologiczno Pedagogicznej.
Numer ogłoszenia: 197724 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344266 w. 11, faks 012 6335294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu części pomieszczeń XXXI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Zakątek 2 i przystosowanie do potrzeb Poradni Psychologiczno Pedagogicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie i remont części budynku szkolnego na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, zachodnie skrzydło budynku w obrębie parteru i I piętra łącznie 375,4m2 1.1Roboty remontowe w obrębie parteru Wydzielenie dwuskrzydłowymi drzwiami z PCV lub aluminium wypełnionymi szkłem mlecznym parterowej części Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej od pozostałej części budynku szkolnego, Przesunięcie hydrantu istniejącego w części budynku objętego remontem poza obszar opracowania - na ścianę w korytarzu części budynku szkolnego, wykonanie stosownych bruzd w ścianie i podłodze oraz przesunięcie przez bruzdy całości instalacji hydrantu, uzupełnienie bruzd tynkiem oraz pomalowanie całego korytarza poradni, wykończenie podłogi w korytarzu wykładziną typu tarket. Podział sal lekcyjnych na 6 osobnych pomieszczeń- 3 gabinety, pomieszczenie księgowości, sekretariat i pomieszczenie dyrektora, wydzielenie dwóch korytarzy wiodących do wyżej wymienionych pomieszczeń. Planowane wydzielenia zostaną wykonane poprzez budowę ścianek gipsowo- kartonowych w konstrukcji samonośnej, wypełnionych wełną mineralną oraz materiałami o odpowiedniej izolacyjności akustycznej, cyklinowanie istniejącego w tych pomieszczeniach parkietu oraz malowanie ścian, Dostosowanie istniejącego pomieszczenia oznaczonego w inwentaryzacji nr 0.6 i 07- przedsionka i toalety na potrzeby nowoprojektowanych gabinetów, skucie istniejącej w tych pomieszczeniach glazury, usunięcie istniejących umywalek i misek ustępowych, wyrównanie tynków, obudowę wodoodpornymi płytami gipsowo-kartonowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, pomalowanie ścian, wydzielenie ścianką gipsowo-kartonową w konstrukcji samonośnej pomieszczenia archiwum. Poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego w pomieszczeniu przedsionka na 90 cm w świetle przejścia poprzez wyburzenia fragmentu ściany przy istniejącym otworze drzwiowym, uzupełnienie tynku i wstawienie nowych, szerszych drzwi. Podłogi zostaną wyłożone wykładziną typu tarket. Istniejące w pomieszczeniu oznaczonym w inwentaryzacji nr 0.5 wc- zostanie zachowane- planowane jest jego pomalowanie, usunięcie ze ścian istniejącej glazury i położenie na ścianach i podłodze nowej glazury, w projekcie oznaczono nr 0.13. Pomieszczenie oznaczone w inwentaryzacji nr 0.4 zostanie dostosowane do potrzeb tj na pomieszczenie biofitbeku w projekcie oznaczono nr 0.14 -poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego na 90 cm w świetle przejścia poprzez wyburzenia fragmentu ściany przy istniejącym otworze drzwiowym, uzupełnienie tynku i wstawienie nowych, szerszych drzwi planowane jest pomalowanie pomieszczenia oraz wykończenie podłogi wykładziną typu tarket. 1.2 Roboty remontowe w obrębie I Piętra: Wydzielenie ścianą szklaną z PCV lub aluminium wypełnioną szkłem mlecznym części I piętra przeznaczonej na poradnię od pozostałej części budynku szkolnego oraz wydzielenie istniejącej klatki schodowej prowadzącej na II piętro do pozostałych pomieszczeń budynku szkolnego, zastosowano 2 pary drzwi o szerokości w świetle przejścia 90cm, Przesunięcie istniejącego w części budynku, podlegającej adaptacji na poradnię hydrantu poza obszar opracowania - na ścianę w korytarzu części budynku szkolnego, uzupełnienie bruzd tynkiem oraz pomalowanie całego korytarza poradni, wykończenie podłogi w korytarzu wykładziną typu tarket, Podział sal lekcyjnych oznaczonych w inwentaryzacji nr 1.1 i 1.2 na 4 osobne gabinety , wydzielenie dwóch korytarzy wiodących do wyżej wymienionych pomieszczeń. Planowane wydzielenia zostaną wykonane przez budowę ścianek gipsowo- kartonowych w konstrukcji samonośnej, wypełnionych wełną mineralną oraz materiałami o odpowiedniej izolacyjności akustycznej, wymiana istniejącego wykończenia podłogi na wykładzinę typu tarket, uzupełnienie ubytków tynku oraz malowanie ścian nowych gabinetów, Remont istniejących pomieszczeń toalet , położenie nowej glazury , obudowę wodoodpornymi płytami gipsowo-kartonowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, wydzielenie w tym pomieszczeniu osobnej toalety dla personelu poradni poprzez zastosowanie ścianki gipsowo- kartonowej w konstrukcji samonośnej, usunięcie 1 miski ustępowej i dodanie nowej w pom. wc dla personelu. Uzupełnienie w wyżej wymienionych pomieszczeniach toalet ubytków tynku oraz pomalowanie pomieszczeń. Dostosowanie pomieszczenia wc oznaczonego w inwentaryzacji nr 1.5 na pomieszczenie kuchenne oznaczone w projekcie nr 1.6, likwidacje drewnianych wydzieleń istniejącej toalety, usunięcie miski ustępowej, obudowę wodoodpornymi płytami gipsowo-kartonowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, pomalowanie pomieszczenia oraz wykończenie podłogi wykładziną typu tarket Pomalowanie pomieszczenia oznaczonego w inwentaryzacji nr 1.4, przeznaczonego w proj. adaptacji na pomieszczenie biofitbeku - w projekcie oznaczono nr 1.5, wymiana istniejącego wykończenia podłogi na wykładzinę typu tarket. 1.3Chodniki Remont chodnika przed budynkiem Wymiana stopnic prefabrykowanych (schody przy wejściu głównym do Poradni- od strony północnej).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 44.11.23.00 - Przegrody 39.37.00.00 - Instalacje wodne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie wiedzy i doświadczenia tj; wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze tzn. łącznie wykazane zamówienia mają obejmować prace polegające na lekkiej zabudowie wewnętrznej (regipsy) oraz prace wykończeniowe takie jak: malowanie, okładziny , posadzki , podłogi , parkiety - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu oraz wykazie robót budowlanych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacji elektrycznych - - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach oraz wykazie osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Tabela elementów scalonych - załącznik nr 2. Wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 3. Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 7. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia , powinien złożyć niniejszy formularz ze stosowną adnotacją np. nie dotyczy. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował oraz jeżeli w formularzu o podwykonawcach Wykonawca wykaże ich udział w realizacji zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Dowód wniesienia wadium - kserokopia Wzór umowy (stanowiący załącznik do SIWZ) - parafowany przez upoważnione osoby. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy , faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 319.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.