Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-06
Kraków: Wykonanie remontu części pomieszczeń XXXI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Zakątek 2 i przystosowanie do potrzeb Poradni Psychologiczno Pedagogicznej.
Numer ogłoszenia: 197724 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344266 w. 11, faks 012 6335294.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu części pomieszczeń XXXI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Zakątek 2 i przystosowanie do potrzeb Poradni Psychologiczno Pedagogicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie i remont części budynku szkolnego na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, zachodnie skrzydło budynku w obrębie parteru i I piętra łącznie 375,4m2 1.1Roboty remontowe w obrębie parteru Wydzielenie dwuskrzydłowymi drzwiami z PCV lub aluminium wypełnionymi szkłem mlecznym parterowej części Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej od pozostałej części budynku szkolnego, Przesunięcie hydrantu istniejącego w części budynku objętego remontem poza obszar opracowania - na ścianę w korytarzu części budynku szkolnego, wykonanie stosownych bruzd w ścianie i podłodze oraz przesunięcie przez bruzdy całości instalacji hydrantu, uzupełnienie bruzd tynkiem oraz pomalowanie całego korytarza poradni, wykończenie podłogi w korytarzu wykładziną typu tarket. Podział sal lekcyjnych na 6 osobnych pomieszczeń- 3 gabinety, pomieszczenie księgowości, sekretariat i pomieszczenie dyrektora, wydzielenie dwóch korytarzy wiodących do wyżej wymienionych pomieszczeń. Planowane wydzielenia zostaną wykonane poprzez budowę ścianek gipsowo- kartonowych w konstrukcji samonośnej, wypełnionych wełną mineralną oraz materiałami o odpowiedniej izolacyjności akustycznej, cyklinowanie istniejącego w tych pomieszczeniach parkietu oraz malowanie ścian, Dostosowanie istniejącego pomieszczenia oznaczonego w inwentaryzacji nr 0.6 i 07- przedsionka i toalety na potrzeby nowoprojektowanych gabinetów, skucie istniejącej w tych pomieszczeniach glazury, usunięcie istniejących umywalek i misek ustępowych, wyrównanie tynków, obudowę wodoodpornymi płytami gipsowo-kartonowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, pomalowanie ścian, wydzielenie ścianką gipsowo-kartonową w konstrukcji samonośnej pomieszczenia archiwum. Poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego w pomieszczeniu przedsionka na 90 cm w świetle przejścia poprzez wyburzenia fragmentu ściany przy istniejącym otworze drzwiowym, uzupełnienie tynku i wstawienie nowych, szerszych drzwi. Podłogi zostaną wyłożone wykładziną typu tarket. Istniejące w pomieszczeniu oznaczonym w inwentaryzacji nr 0.5 wc- zostanie zachowane- planowane jest jego pomalowanie, usunięcie ze ścian istniejącej glazury i położenie na ścianach i podłodze nowej glazury, w projekcie oznaczono nr 0.13. Pomieszczenie oznaczone w inwentaryzacji nr 0.4 zostanie dostosowane do potrzeb tj na pomieszczenie biofitbeku w projekcie oznaczono nr 0.14 -poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego na 90 cm w świetle przejścia poprzez wyburzenia fragmentu ściany przy istniejącym otworze drzwiowym, uzupełnienie tynku i wstawienie nowych, szerszych drzwi planowane jest pomalowanie pomieszczenia oraz wykończenie podłogi wykładziną typu tarket. 1.2 Roboty remontowe w obrębie I Piętra: Wydzielenie ścianą szklaną z PCV lub aluminium wypełnioną szkłem mlecznym części I piętra przeznaczonej na poradnię od pozostałej części budynku szkolnego oraz wydzielenie istniejącej klatki schodowej prowadzącej na II piętro do pozostałych pomieszczeń budynku szkolnego, zastosowano 2 pary drzwi o szerokości w świetle przejścia 90cm, Przesunięcie istniejącego w części budynku, podlegającej adaptacji na poradnię hydrantu poza obszar opracowania - na ścianę w korytarzu części budynku szkolnego, uzupełnienie bruzd tynkiem oraz pomalowanie całego korytarza poradni, wykończenie podłogi w korytarzu wykładziną typu tarket, Podział sal lekcyjnych oznaczonych w inwentaryzacji nr 1.1 i 1.2 na 4 osobne gabinety , wydzielenie dwóch korytarzy wiodących do wyżej wymienionych pomieszczeń. Planowane wydzielenia zostaną wykonane przez budowę ścianek gipsowo- kartonowych w konstrukcji samonośnej, wypełnionych wełną mineralną oraz materiałami o odpowiedniej izolacyjności akustycznej, wymiana istniejącego wykończenia podłogi na wykładzinę typu tarket, uzupełnienie ubytków tynku oraz malowanie ścian nowych gabinetów, Remont istniejących pomieszczeń toalet , położenie nowej glazury , obudowę wodoodpornymi płytami gipsowo-kartonowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, wydzielenie w tym pomieszczeniu osobnej toalety dla personelu poradni poprzez zastosowanie ścianki gipsowo- kartonowej w konstrukcji samonośnej, usunięcie 1 miski ustępowej i dodanie nowej w pom. wc dla personelu. Uzupełnienie w wyżej wymienionych pomieszczeniach toalet ubytków tynku oraz pomalowanie pomieszczeń. Dostosowanie pomieszczenia wc oznaczonego w inwentaryzacji nr 1.5 na pomieszczenie kuchenne oznaczone w projekcie nr 1.6, likwidacje drewnianych wydzieleń istniejącej toalety, usunięcie miski ustępowej, obudowę wodoodpornymi płytami gipsowo-kartonowymi istniejących pionów kanalizacyjnych, pomalowanie pomieszczenia oraz wykończenie podłogi wykładziną typu tarket Pomalowanie pomieszczenia oznaczonego w inwentaryzacji nr 1.4, przeznaczonego w proj. adaptacji na pomieszczenie biofitbeku - w projekcie oznaczono nr 1.5, wymiana istniejącego wykończenia podłogi na wykładzinę typu tarket. 1.3Chodniki Remont chodnika przed budynkiem Wymiana stopnic prefabrykowanych (schody przy wejściu głównym do Poradni- od strony północnej).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 44.11.23.00 - Przegrody 39.37.00.00 - Instalacje wodne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia tj; wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze tzn. łącznie wykazane zamówienia mają obejmować prace polegające na lekkiej zabudowie wewnętrznej (regipsy) oraz prace wykończeniowe takie jak: malowanie, okładziny , posadzki , podłogi , parkiety - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu oraz wykazie robót budowlanych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacji elektrycznych - - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach oraz wykazie osób
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej - ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Tabela elementów scalonych - załącznik nr 2. Wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 3. Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 7. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia , powinien złożyć niniejszy formularz ze stosowną adnotacją np. nie dotyczy. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował oraz jeżeli w formularzu o podwykonawcach Wykonawca wykaże ich udział w realizacji zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Dowód wniesienia wadium - kserokopia Wzór umowy (stanowiący załącznik do SIWZ) - parafowany przez upoważnione osoby. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy , faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 319.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Kraków, Al. Słowackiego 20, pok. 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
- Dostawy materiałów do aparatu Multifiltrate PRO i CICA
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- Wykonie łazienki wraz z wc w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w SP ZOZ Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - I etap
więcej: Instalacje wodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.