To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-11
Lublin: Wykonanie dostosowania budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Lubomelskiej 1-3 do wymagań ppoż. - Etap I.
Numer ogłoszenia: 197702 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149516 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7424535, faks 81 7424535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostosowania budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Lubomelskiej 1-3 do wymagań ppoż. - Etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, które obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu dostosowanie budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Lubomelskiej 1-3 do wymagań ppoż. w zakresie objętym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarem robót. Zakres robót obejmuje : 1) wykonanie przeciwpożarowej wentylacji mechanicznej dla przedsionka klatki schodowej D, 2) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania układu wentylacji N1, 3) wykonanie instalacji sterowania i automatyki układu N1, 4) wykonanie wzmocnienia konstrukcji oraz prace budowlano-montażowe związane z montażem instalacji wentylacji, 5) Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z ofertą, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami sztuki budowlanej, BHP, ppoż. obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6) Materiały i urządzenia użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r, Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu budowlano-wykonawczego. 7) Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób niezakłócający funkcjonowania obiektu. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu, a więc w godz. 15:30-7:30 i w dni ustawowo wolne od pracy. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godz. 7:00-16:00. Wszelkie wyłączenia energii muszą być wcześniej zgłoszone Zamawiającemu minimum na 3 dni robocze przed planowanym terminem wyłączenia. 8) Wykonawca zobowiązuje się: a) do utrzymania porządku w miejscu wykonywania przedmiotu umowy i wokół tego miejsca, usuwania na bieżąco na własny koszt odpadów i śmieci powstałych w trakcie wykonywania robót, b) po zakończeniu robót uporządkować całkowicie na swój koszt teren, na którym prowadzone były prace, c) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów techniczno-budowlanych, BHP i ppoż. oraz do jego zabezpieczenia przed kradzieżą, d) wyznaczać do prowadzenia robót pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonania zlecenia, e) naprawić własnym kosztem i staraniem spowodowane uszkodzenia mienia Zamawiającego w trakcie prowadzania robót, f) zgłaszać pisemnie z wpisem do Dziennika budowy wykonanie robót podlegających zakryciu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INBUD SPÓŁKA JAWNA M. RYBAK, R. RYBAK
jakie przetargi wygrała firma
INBUD SPÓŁKA JAWNA M. RYBAK, R. RYBAK
- INBUD Spółka Jawna M. Rybak, R.Rybak, ul. Olszewskiego 11, 20-481 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 464588,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 457198,40
Oferta z najniższą ceną: 457198,40 / Oferta z najwyższą ceną: 625769,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodów - LUB.WOP.260.2.2024
- Interwencyjne koszenie roślinności na siedliskach susła perełkowanego, w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" finansowanego ze środków NFOŚiGW - V cz.
- Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego dla następujących dróg wojewódzkich" Zadanie nr 1: droga woj. nr 878, Zadanie nr 2: droga woj. nr 849, Zadanie nr 3: droga woj. nr 848
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Rykach
- Dostawa samochodów - 2 części
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5
- Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Kowalewek
- Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej oraz zakup sprzętu niezbędnego do jaj utrzymania- budynek terapeutyczno-edukacyjny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.