eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa ul. Wieniawskiego w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Knurów: Przebudowa ul. Wieniawskiego w Knurowie
Numer ogłoszenia: 197686 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142530 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Wieniawskiego w Knurowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Wieniawskiego o długości ok. 215,90 m i szerokości 6,0 m, w tym: 1.1. wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru grafitowego gr. 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, c) podbudowa tłuczniowa warstwa górna gr. 8 cm, d) podbudowa tłuczniowa warstwa dolna gr. 15 cm, e) warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm, f) wymiana gruntu na grunt niewysadzinowy (warstwa o gr. 40 cm), g) ścieki uliczne (z kostki brukowej betonowej typu Holland) o szer. 0,2 m, 1.2. wykonanie nowej nawierzchni chodnika o szer. 1,5 m wraz z podbudową po stronie numerów parzystych, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Holland koloru grafitowego gr. 8 cm, b) kostka brukowa typu Holland koloru szarego gr. 8 cm, c) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, d) podbudowa tłuczniowa gr. 10 cm, 1.3. wykonanie nowej nawierzchni wjazdów do posesji wraz z podbudową po stronie numerów parzystych, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Behaton koloru czerwonego gr. 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm, c) podbudowa tłuczniowa warstwa górna gr. 8 cm, d) podbudowa tłuczniowa warstwa dolna gr. 15 cm, 1.4. wykonanie progów zwalniających płytowych z kostki brukowej betonowej typu Behaton koloru czerwonego (3 x 4,5 x 6,0), 1.5. przełożenie istniejącego chodnika oraz wjazdów do posesji po stronie numerów nieparzystych, w tym: a) kostka brukowa betonowa typu Holland, b) kostka brukowa betonowa typu Behaton, c) krawężniki wystające 15 x 30 cm, d) krawężniki wtopione 12 x 25 cm, e) obrzeża 30 x 8 cm, 1.6. wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: a) studzienki ściekowe betonowe O 500 mm z wpustem żeliwnym klasy D 400 kN jezdniowym z osadnikiem i koszem wyposażonym w kratę uchylną i zatrzask - 12 szt., b) przykanaliki z rur PCV O 200 mm x 5,9 mm z wydłużonym kielichem o długości łącznej ok. 53,5 m, c) wykonanie drenażu O 110 mm - ok. 125,8 mb, 1.7. wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu, 1.8. oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, wykonanym przez Wykonawcę, 1.9. roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, regulacja urządzeń podziemnych, humusowanie, obsianie trawą, itp.), 1.10. Oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 2.1. dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 2.2. przedmiar robót, 2.3. ustalenia wynikające z wzoru umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia nie mogą być gorsze od opisanych i wskazanych w dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia przy zastosowaniu reguł wskazanych w art. 30 ust. 1 - 3 pzp. 6. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne - zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp - ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy (robociznę i materiały) na okres 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy przez zamawiającego i wykonawcę. 8. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia określony w rozdz. II SIWZ w następujących terminach: 8.1. rozpoczęcie opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - w dniu podpisania umowy, 8.2. dostarczenie do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - do 5 tygodni od daty podpisania umowy, 8.3. rozpoczęcie robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy. Przekazanie placu budowy nastąpi po zakończeniu robót związanych z wymianą napowietrznej sieci nN na sieć nN kablową ziemną przez Spółkę TAURON Dystrybucja S.A. Planowany termin zakończenia robót przez Spółkę TAURON - 30.06.2014 r. 8.4. zakończenie do 14 tygodni od daty podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROTECH Sp. z o. o., ul. Hagera 41, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 579289,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 305834,33

  • Oferta z najniższą ceną: 305834,33 / Oferta z najwyższą ceną: 531965,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.