To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-13
Świdnica: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport na poziomie III ligi piłkarskiej dolnośląsko-lubuskiej w terminie od dnia podpisania umowy do grudnia 2011 r.
Numer ogłoszenia: 197670 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192408 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport na poziomie III ligi piłkarskiej dolnośląsko-lubuskiej w terminie od dnia podpisania umowy do grudnia 2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Promocja Miasta Świdnicy polegać będzie na: 1. Używaniu nazwy ŚWIDNICA jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny, tzn. Polonia Świdnica. 2. Umieszczeniu, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera Świdnicy podczas meczów. 3. Umieszczeniu na koszulkach drużyny napisu Gramy dla Świdnicy. 4. Umieszczeniu nadruku herbu i logo Świdnicy we wszystkich materiałach informacyjnych i publikacjach wydawanych przez Klub w związku z organizowaniem rozgrywek, tj. programach rozgrywek, zaproszeniach na mecze, plakatach i ogłoszeniach informujących o terminach rozgrywek, biletach, materiałach prasowych. Natomiast w przypadku innych materiałów reklamowych Klubu, związanych z jego działalnością - po uzgodnieniu stron, dokonanym z zachowaniem formy pisemnej. 5. Umieszczeniu herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Klubu w okresie obowiązywania umowy, w miejscu wskazanym przez Miasto. 6. Zamieszczaniu we wszelkich materiałach reklamowych, wywiadach informacji o Mieście jako głównym sponsorze. 7. Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych, w szczególności polegającym na utrzymaniu się w III lidze piłkarskiej dolnośląsko-lubuskiej. 8. Grze na najwyższym poziomie i uzyskiwaniu jak najlepszych wyników sportowych. 9. Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno - sportowym...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLUB SPORTOWY POLONIA ŚWIDNICA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KLUB SPORTOWY POLONIA ŚWIDNICA S.A.
- Klub Sportowy Polonia Świdnica Spółka Akcyjna,, ul. Śląska 35A,, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130081,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 160000,00
Oferta z najniższą ceną: 160000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycję art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z potencjalnym konsumentem - skierowana jest do szerokiego grona publiczności nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jednym z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Skierowania kampanii promocyjno-reklamowej w stronę popularnej dyscypliny sportowej, jaką jest piłka nożna, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku miasta Świdnicy, a co się z tym wiąże, powinna również stanowić impuls do odwiedzenia Świdnicy w charakterze turysty lub z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem składowym strategii miasta Świdnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta Świdnicy na poziomie III ligi dolnośląsko-lubuskiej w terminie lipiec-grudzień 2011 r., którą miasto zamierza przeprowadzić poprzez Klub Sportowy Polonia Świdnica Spółka Akcyjna podczas trwania kolejki wiosennej rozgrywek meczowych. Klub jest jedyną drużyną, która gra na poziomie III ligi dolnośląsko-lubuskiej, która zapewni wykonanie zadań oczekiwanych przez miasto, m.in. używając nazwy ŚWIDNICA jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny, tzn. Polonia Świdnica. Rozgrywki, w których uczestniczy Klub, przyciągają rzesze kibiców, mecze komentowane są w telewizji i prasie lokalnej, a także w mediach internetowych. Mecze wyjazdowe zwiększają zakres działań promocyjno-reklamowych. Z uwagi na powyższe udzielenie zamówienia Klubowi Sportowemu Polonia Świdnica Spółka Akcyjna w trybie zamówienia z wolnej ręki w myśl art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych uważa się za zasadne.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
- Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowalne przy elewacji hali wachlarzowej w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców Śląskich 12
- I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
- "Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy".
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.