Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Legnica: Wymiana skrzynek pocztowych oddawczych.
Numer ogłoszenia: 197626 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7238213, fax 076 7238206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana skrzynek pocztowych oddawczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana 1372 (5528 skrytek ) istniejących skrzynek pocztowych oddawczych starego typu na nowe. Skrzynki oddawcze 2,3,4,5 - skrytkowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane i zamontowane zgodne z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24.09.2003 r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz.U. Nr 177,poz. 1731) oraz z dnia 15.04.2004r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz.U. Nr 83, poz.770). Skrzynki oddawcze muszą być wykonane zgodnie z następującymi kryteriami: a) komplet 2 kluczy do każdej skrytki, b) perforacja umożliwiająca podgląd zawartości skrytki, c) drzwiczki otwierane na zewnątrz z zamkiem o niepowtarzalnym kluczu, d) skrzynki muszą być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o gr. co najmniej 0,8 mm, e) konstrukcja skrzynki zapewniająca możliwość wymiany uszkodzonego elementu skrytki w zestawie, f) instalowane skrzynki należy oznaczyć w sposób trwały cyframi arabskimi odpowiadającymi numerom samodzielnych lokali, g) kolor skrzynek zamawiający uzgodni po wyborze oferty. Adresy budynków mieszkalnych i konfiguracja ilości zestawień skrytkowych skrzynek zgodnie zestawieniem Zamawiającego wyszczególnionym w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 do wzoru umowy- załącznik nr 1 do specyfikacji. Istniejące skrzynki starego typu należy zdemontować w porozumieniu z Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Legnicy. Wymianę skrzynek należy zgłosić z siedmiodniowym wyprzedzeniem do Urzędu Pocztowego Legnica 2 przy ul. Dworcowej nr 4 w Legnicy , przedstawiając harmonogram prac. Przed przystąpieniem do wykonania usługi Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z kierownikiem danego OGM-u w celu uzgodnienia kolejności, miejsca, rozmieszczenia na klatce i czasu demontowania i zamontowania skrzynek. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód powstałych wskutek demontażu oraz montażu skrzynek i doprowadzenia do stanu pierwotnego miejsc montażu. Uprzątnięcie terenu na bieżąco po wykonanych robotach wraz z wywozem wszelkich pozostałości . Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt zaopatrzenia wszystkich niezbędnych materiałów, środków transportowych, urządzeń, narzędzi, sprzętu ,energii elektrycznej, wody itp. oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.51.29.20 - Skrzynki na listy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.20.00 - Skrzynki na listy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium 1500 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń, zaświadczenia z ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłatach składek za ubezpieczenie oraz zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, 2. mają zarejestrowaną działalność w zakresie objętym postępowaniem - ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie wypisu z rejestru przedsiębiorców lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłatach składek za ubezpieczenie własne i zatrudnionych pracowników, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej Dział Techniczny, ul. Zielona 7, 59-220 Legnica, pok. nr 301.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria zamawiającego, 59-220 Legnica, ul. Zielona 5, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2611D Gniewomirowice - Goślinów
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Legnica
- "Wymiana pokrycia dachu w segmencie A, budynku Sądu Okręgowego w Legnicy, przy ul. Złotoryjskiej 40".
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.