eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Przetarg nieograniczony na udzielenie długotrwałego kredytu w wysokości 1.403.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów nie znajdujących pokrycie w planowanych dochodach budżetu Gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Mrągowo: Przetarg nieograniczony na udzielenie długotrwałego kredytu w wysokości 1.403.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów nie znajdujących pokrycie w planowanych dochodach budżetu Gminy Mrągowo w roku 2008.
Numer ogłoszenia: 197613 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412924, fax 089 7412924.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminamragowo.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na udzielenie długotrwałego kredytu w wysokości 1.403.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów nie znajdujących pokrycie w planowanych dochodach budżetu Gminy Mrągowo w roku 2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.403.000 PLN, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu Gminy Mrągowo w roku 2008. 2. Termin podpisania umowy nastąpi po upływie 7 dni od zawiadomienia Oferentów o wyborze oferty. 3. Udzielenie kredytu nastąpi w 3 transzach przelanych na rachunek bankowy Zamawiającego, w terminach i kwotach wyszczególnionych w SIWZ. 4. Spłata kredytu (kapitału) nastąpi w terminach i kwotach wyszczególnionych w Załączniku 45. 5. Saldo kredytu podlega oprocentowaniu od dnia wystąpienia do dnia poprzedzającego zmianę salda. 6. Spłata odsetek naliczonych przez Kredytodawcę nastąpi w okresach miesięcznych do dnia 15 następnego miesiąca, na podstawie zawiadomienia zawierającego naliczenie, przesłanego przez bank w terminie do ostatniego dnia roboczego miesiąca obrachunkowego. 7. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 8. Prowizja od wykorzystanej kwoty kredytu będzie płatna w wysokości proporcjonalnej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia wszystkich transz kredytu lub niewykorzystania go w pełnej wysokości. 10. Zamawiający nie płaci prowizji i odsetek od niewykorzystanej kwoty kredytu. 11. Wysokość prowizji określoną wskaźnikiem procentowym do wykorzystanej kwoty kredytu oraz wysokość marży jako składnik odsetek naliczonych od udzielonych transz kredytu są stałe na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają zmianie. 12. Wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostały uwzględnione w marży i prowizji. 13. Okres obrachunkowy (rok, kwartał, miesiąc) przyjmuje się zgodnie z wymogami k.c. 14. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Kredytodawcy. 15. Prawne zabezpieczenie kredytu zostanie wniesione w postaci weksla in blanco. 16. Ewentualne spory, jakie wynikną między stronami w trakcie realizacji umowy będzie rozstrzygał sąd według właściwości miejscowej zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 29.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności zgodnie, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - złożą wszystkie dokumenty wymienione w pkt. VI.4. 2. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządza się pisemnie, w języku polskim w układzie zgodnym z załączonym Formularzem ofertowym /wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 1 do Specyfikacji/. Oferta winna być podpisana przez osobę /osoby/ upoważnioną do reprezentowania Oferenta na zewnątrz. 2. Wszystkie załączniki do oferty winny być napisane w sposób czytelny i trwały, w języku polskim lub zawierać uwierzytelnione tłumaczenie. 3. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. 4. Oferta winna zawierać: 4.1. pełną nazwę Oferenta, adres wraz z numerem telefonu, faksu i datę sporządzenia oferty, 4.2. cenę za jaką Oferent zobowiązuje się zrealizować zamówienie w układzie jak w Formularzu ofertowym, 4.3. podpisane oświadczenie, wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do Specyfikacji, 4.4. zaświadczenie o uregulowaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z właściwego oddziału ZUS, 4.5. zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego dotyczące realizacji zobowiązań podatkowo skarbowych, 4.6. aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego /dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem/, 4.7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4.8. podpisane oświadczenie, że warunki przekazanego projektu umowy zostały zaakceptowane i w przypadku wyboru oferty, umowa zostanie podpisana w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, bez żadnych zmian. 4.9. podstawowe informacje o Oferencie, wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do Specyfikacji. 4.10. dokument ustalający pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych /jeżeli dotyczy/. 5. W treści umowy, która nie podlega negocjacjom, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Dopuszcza się, w porozumieniu z Oferentem, wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków niekorzystnych dla Zamawiającego. 6. Dokumenty wymienione w punkcie od 4.4 do 4.7, załączone do oferty, muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakach może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605/. 7. Oferent jest zobowiązany do ponumerowania i ułożenia dokumentów według Instrukcji ułożenia dokumentów stanowiącej załącznik Nr 5 do Specyfikacji. 8. Formularz ofertowy powinien być wypełniony przez Oferenta, ściśle według warunków i postanowień zawartych w dokumentach przetargowych, bez dokonywania w nim zmian. 9. Oferta powinna być napisana na maszynie lub komputerowo, podpisana przez Oferenta. Wszystkie stronice oferty, na których dokonano poprawek lub korekty błędów, muszą być sygnowane podpisem osoby podpisującej ofertę. 10. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach: zewnętrznej i wewnętrznej. 11. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres zamawiającego oraz powinna posiadać tylko oznaczenie Oferta na udzielenie kredytu - Przetarg nieograniczony - Znak sprawy: PF. 341 - 01/2008. 12. Koperta wewnętrzna oznaczona jak koperta zewnętrzna, winna posiadać, poza oznaczeniem o którym mowa w pkt. 11., dodatkowo adres Oferenta. 13. Ofertę składaną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej lub pocztą kurierską, należy przygotować w sposób określony w pkt. 12 i przesłać w zewnętrznej kopercie zaadresowanej w następujący sposób: Urząd Gminy w Mrągowie ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo. Oferta na udzielenie kredytu - Przetarg nieograniczony - Znak sprawy: PF. 341-01/2008 Nie otwierać przed terminem 17.09.08 r. godz.11:00. 14. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Data i godzina dostarczenia oferty do Zamawiającego, będą odnotowane na kopercie zewnętrznej jako oficjalny termin złożenia oferty. 15. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed ostatecznym terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty, winno być przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z pkt. VI. 11 i 12 niniejszej Specyfikacji, a wewnętrzna i zewnętrzna koperta winna być dodatkowo oznaczona określeniami Zmiana lub Wycofanie. Oferent nie może wycofać oferty lub wprowadzić zmian w ofercie po upływie ostatecznego terminu do składania ofert. 16. Propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą brane pod uwagę i spowodują odrzucenie oferty. 17. W czasie dokonywania ocen złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 18. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi Oferent. 19. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego na piśmie o wyjaśnienie ustaleń zawartych w niniejszej Specyfikacji oraz wątpliwości związanych ze sposobem przygotowania i złożenia oferty. 20. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytania związane z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie dotrze do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Pisemna odpowiedź zostanie przesłana wszystkim uczestnikom postępowania bez wskazania źródła zapytania. 21. W celu dokonania obliczeń kwoty zmiennych odsetek od kredytu zgodnie z załączonym do SIWZ harmonogramem wypłat i spłat należy przyjąć stawkę bazową WIBOR 3 M z dnia 20.08.2008 r. 22. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmodyfikowania treści dokumentów składających się na niniejszą Specyfikację. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią niniejszej Specyfikacji i zostanie doręczona wszystkim, którzy ją pobrali. 23. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgminamragowo.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Mrągowo ul. Królewiecka 60 A 11-700 Mrągowo pokój 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Gmina Mrągowo ul. Królewiecka 60 A 11-700 Mrągowo pokój nr 6 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.