eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gózd › Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej Publicznej Szkoły Podstawowej w Małęczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Gózd: Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej Publicznej Szkoły Podstawowej w Małęczynie
Numer ogłoszenia: 197605 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół , ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, woj. mazowieckie, tel. 048 3202357, faks 048 3202357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gozd.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej Publicznej Szkoły Podstawowej w Małęczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą , montażem i osprzętem niezbędnym do mocowania wyposażenia sportowego w hali sportowej PSP w Małęczynie ul. Szkolna 64 , 26 - 634 Gózd . Szczegółowy wykaz i opis zamawianego wyposażenia sportowego został podany w załączniku Nr 2 do SIWZ . Sprzęt sportowy powinien posiadać certyfikaty lub atesty na znak bezpieczeństwa B . Sprzęt powinien być sprawny technicznie i spełniać wymagania techniczne w zakresie BHP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.45.19.00 - Piłka ręczna 37.45.17.00 - Piłki do piłki nożnej 37.45.32.00 - Poprzeczki do skoku wzwyż 37.46.15.00 - Stoły do tenisa stołowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie XVIII SIWZ metodą spełnia niespełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty na druku, którego wzór został dołączony do materiałach przetargowych, 2.Formularz cenowy , którego treść winna odpowiadać treści formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ w formie załącznika Nr 2, 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych w formie załącznika Nr 3, 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie załącznik Nr 4, 5.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy załącznik nr 4 do SIWZ na realizację zamówienia , który został dołączony do materiałów przetargowych w formie załącznik Nr 5, Inne dokumenty składane wraz z ofertą 1.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika w formie załącznik Nr 6 , 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy Pzp w formie załącznik Nr 7, 3. Jeżeli zostaną zaproponowane artykuły równoważne Wykonawcy są zobowiązani do złożenia : - wykazu oferowanych artykułów równoważnych zawierającego opis w tym wymiary proponowanych artykułów treść wykazu winna odpowiadać treści wzoru wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ w formie załącznik Nr 8 , - fotografii oferowanych artykułów równoważnych ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Goździe, ul. Radomska 7 pokój nr 102 I piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:50, miejsce: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Goździe ul. Radomska 7 I piętro , pokój 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.