eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Kielce: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2009
Numer ogłoszenia: 19756 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce , ul. Hubalczyków 15, 25-668 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 335-63-60, faks 0-41 345-24-08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/kielce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Mundur wyjściowy leśnika x x x Mundur wyjściowy męski x x x - marynarka 7 szt. - spodnie 14 szt. Mundur wyjściowy damski x x - marynarka 1szt. - spódnica 1 szt. - spodnie 1 szt. Koszula biała męska z długim rękawem 18 szt. Koszula biała męska z krótkim rękawem 23 szt. Bluzka biała damska z długim rękawem 3 szt. Bluzka biała damska z krótkim rękawem 3 szt. Krawat 11 szt. Płaszcz wiosenno - jesienny damski 2 szt. Płaszcz wiosenno - jesienny męski 8 szt. Kapelusz męski 6 szt. Kurtka zimowa damska 3 szt. Kurtka zimowa męska 14 szt. Czapka mundurowa 11 szt. Szalik 9 szt. Skarpety 55 par Półbuty wyjściowe 21 par II. Mundur codzienny leśnika x x x Koszula męska z długim rękawem 19 szt. Koszula męska z krótkim rękawem 29 szt. Bluzka damska z długim rękawem 3 szt. Bluzka damska z krótkim rękawem 4 szt. Spodnie męskie 23 szt. Spódnica 1 szt. Sweter 19 szt. Kamizelka 18 szt. Bluza z polaru 22 szt. Kurtka 9 szt. Czapka zimowa 9 szt. Peleryna 1 szt. Półbuty codzienne 25 para III. Mundur terenowy leśnika x x x Ubranie letnie ze wzorem panterki x x x bluza + kamizelka 13 kpl spodnie 16 szt. Ubranie zimowe x x Kurtka ze wzorem panterki 15 szt. spodnie ze wzorem panterki 17 szt. Czapka letnia ze wzorem panterki 12 szt. Czapka zimowa ze wzorem panterki 10 szt. Trzewiki terenowe 20 par Rękawice damskie 2 par Rękawice męskie 17 par Buty Goretex 23 par IV. Oznaki x x x Stylizowany wizerunek orła 13 szt. Stylizowana gałązka modrzewia 4 szt. Oznaki identyfikacyjne 5 szt. Oznaki służbowe 8 szt. V. Odzież i obuwie robocze x x x Buty gumowo - filcowe 35 par Buty gumowe 34 par Płaszcz przeciwdeszczowy ( kurtka wodochronna) 6szt. Ubranie letnie 2 kpl Czapka letnia 2 szt. Czapka ocieplana 1 szt. Trzewiki 1 para Torba Leśnika 17 szt. Powyższe umundurowanie musi spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa sortów mundurowych leśnika winna być wykonana według wzorów określonych: - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r. nr 51, poz. 342); - Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; - Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001 r., w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany powyższych rozporządzeń lub zarządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.20.00 - Spódnice 18.33.20.00 - Koszule 18.42.30.00 - Krawaty 18.21.20.00 - Płaszcze 18.44.10.00 - Kapelusze 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.33.20 - Czapki 18.42.20.00 - Szale 18.31.70.00 - Skarpety 18.81.32.00 - Pantofle 18.23.53.00 - Swetry 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.42.40.00 - Rękawice 18.81.50.00 - Buty 18.23.54.00 - Kamizelki 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości brutto 30 000,00 złotych c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych; e) spełniają wymagania zawarte w SIWZ. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty : 1) formularz ofertowy - zał. Nr 2; 2) kosztorys ofertowy - zał. nr 4, zawierający ceny jednostkowe netto , w rozbiciu na poszczególne przedmioty umundurowania i odzieży roboczej oraz sumę netto wszystkich składników kosztorysu, wysokość podatku VAT oraz cenę brutto określoną cyfrowo i słownie (po uwzględnieniu podatku VAT). 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru - zał. nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem /Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych/ wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się w/w Świadectwem (dotyczy sortów mundurowych); 7) Wykaz wykonanej jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (minimum 30000,00 zł brutto) dostawom stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 5; 8) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (opinie, listy polecające, referencje) wykazanych w wykazie wykonanych dostaw; Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem /tajemnica przedsiębiorstwa/, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących : ceny, terminu wykonania zmówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/web/kielce.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radom.lasy.gov.pl/web/kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Kielce; ul. Hubalczyków 15; 25-668 Kielce sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.