eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Budowa linii kablowej od Stacji Uzdatniania Wody w Sędziszowie Małopolskim do studni awaryjnej S-3A w Wolicy Ługowej wraz z obudową i ogrodzeniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Sędziszów Małopolski: Budowa linii kablowej od Stacji Uzdatniania Wody w Sędziszowie Małopolskim do studni awaryjnej S-3A w Wolicy Ługowej wraz z obudową i ogrodzeniem.
Numer ogłoszenia: 197533 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii kablowej od Stacji Uzdatniania Wody w Sędziszowie Małopolskim do studni awaryjnej S-3A w Wolicy Ługowej wraz z obudową i ogrodzeniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : - położenie około 700 m linii kablowej i sterowniczej zasilającej studnię S-3A z rozdzielni nn stacji uzdatniania wody w Sędziszowie Małopolskim - wykonanie obudowy studni /wykop otwarty odwodniony/, - wykonanie ogrodzenia studni z siatki metalowej ślimakowej /wys. 1,5 mb , dł. 76,0 mb/. Warunki wykonania zamówienia 1/ wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia : dwa miesiące od dnia podpisania umowy, 2/ okres gwarancji obejmujący całość przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 48 m-cy , 3/ wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4/ materiały lub wyroby inne niż wymienione w SIWZ, mogą być zastosowane podczas realizacji niniejszego zadania inwestycyjnego zamiennie jako odpowiadające lub równoważne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni Oryginalny kod CPV: 45.31.42.00 - Instalowanie infrastruktury kablowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych Oryginalny kod CPV: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznego sprzętu pompowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 5/ spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy ; 6/ spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia uprawnień . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 1/ Potencjał kadrowy : Wykonawca wskaże co najmniej dwie /2/ osoby, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia, w tym kierownika budowy, który winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci nn i instalacji elektrycznych obejmujących instalacje elektryczne i kablowe, linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne. 2/ Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną /1/ robotę budowlaną , których przedmiotem było wykonanie przyłącza wraz z uruchomieniem studni głębinowej lub wykonanie przyłącza wraz z uruchomieniem i podłączeniem pompowni wody, o wartości nie mniejszej niż kwota brutto jaką wykonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia. Roboty te winny być poparte dokumentami, które potwierdzą ich należyte wykonanie. 3/ Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować odpowiednim, sprawnym, sprzętem pozwalającym na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie ustalonym siwz. 4/ Potencjał finansowo-ekonomiczny Wykonawca musi potwierdzić, że posiada niezbędne środki finansowe, zapewniające należyte wykonanie robót w zakresie określonym niniejszą siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu Wraz z OFERTĄ wypełnioną na FORMULARZU OFERTY należy załączyć: 1/ Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. / załącznik nr 1 do formularza oferty/ . 2/ Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do formularza oferty/ . 3/ Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) na formularzu zgodnym z zał. nr 3 do formularza oferty. 4/ Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) na formularzu zgodnym z zał. nr 4 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty /dla wymagań minimalnych/ potwierdzające, należyte wykonanie robót. 5/ Oświadczenie informujące, iż wykonawca dysponuje odpowiednim, sprawnym sprzętem pozwalającym na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym SIWZ. 6/ Oświadczenie informujące o tym, że wykonawca dysponuje środkami finansowymi, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie określonym siwz. 7/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8/ Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9/ Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 10/ Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl/zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15. Cena SIWZ - 100,00 zł. brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.