Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-11
Rzeszów: zad. Nr 1- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1382R Rzeszów-Trzebownisko-Łukawiec-Czarna w km od 5+170 do5+420 - budowa chodnika w m. Trzebownisko;
zad. Nr 2- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś km od 8+240 do 8+560 - budowa chodnika w m. Zaczernie;
zad. Nr 3- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1373R Głogów Młp.-Wysoka Głogowska-Jasionka w km od 11+071 do 11+286 - budowa chodnika w m. Jasionka;
zad. Nr 4- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1374R Tajęcina - droga przez wieś w km od 0+404 do 0+574 - chodnika w m. Tajęcina
Numer ogłoszenia: 197532 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8636134, faks 17 8636113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zad. Nr 1- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1382R Rzeszów-Trzebownisko-Łukawiec-Czarna w km od 5+170 do5+420 - budowa chodnika w m. Trzebownisko; zad. Nr 2- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś km od 8+240 do 8+560 - budowa chodnika w m. Zaczernie; zad. Nr 3- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1373R Głogów Młp.-Wysoka Głogowska-Jasionka w km od 11+071 do 11+286 - budowa chodnika w m. Jasionka; zad. Nr 4- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1374R Tajęcina - droga przez wieś w km od 0+404 do 0+574 - chodnika w m. Tajęcina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 1- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1382R Rzeszów-Trzebownisko-Łukawiec-Czarna w km od 5+170 do5+420 - budowa chodnika w miejscowości Trzebownisko. Zamówienie obejmuje m.in: - cięcie nawierzchni z mas mineralno -asfaltowych głęb. 8 cm - 250 m; - rozebranie nawierzchni betonowej gr 8 cm - 12 m2; - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 28 m2; - przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 15 m2; - roboty ziemne (wykopy, formowanie, zagęszczenie) w tym dokop 100m3 pozyskany we własnym zakresie przez wykonawcę - 220 m3; - plantowanie skarp i korony nasypów - 200 m2; - przykanaliki fi 160 mm wykonane przewiertem pod koroną drogi - 42 m; - studzienka ściekowa - 3 szt; - studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych fi 1000 mm, głęb. 1,5 m - 1 szt; - kanał z rur z tworzywa sztucznego fi 250 mm - 6 m; - ściek przychodnikowy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na ławie z betonu - 52 mb; - umocnienie skarp rowów płytami prefabrykowanymi - 4 m2; - umocnienie dna rowów płytkami prefabrykowanymi - 4 m2; - krawężniki betowej na ławie z oporem - 255 mb; - obrzeża betonowe - 250 mb; - podbudowa z pospółki gr. 15 cm - 375 m2; - podbudowa z chudego betonu gr. 10 cm - 375 m2; - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 375 m2; - wyrównanie istniejące podbudowy tłuczniem śr. grubość 10 cm - 2 m3. zadanie Nr 2- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377R Przybyszówka-Rudna Wielka-Rudna Mała-Zaczernie-Nowa Wieś km od 8+240 do 8+560 - budowa chodnika w miejscowości Zaczernie. Zamówienie obejmuje m.in: - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 5 cm - 23 m2; - rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 - 350 m2; - rozebranie nawierzchni betonowej na zjazdach gr. 10 cm - 100 m2; - rozebranie obrzeży trawnikowych - 320 mb; - rozebranie krawężników - 320 mb; - roboty ziemne (wykopy, formowanie, zagęszczenie) - 30 m3; - plantowanie skarp i korony nasypów - 90 m2; - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 9 cm - 6 mb; - wykonanie koryta głęb. 50 cm na poszerzeniach jezdni - 6 m2; - studzienki ściekowe fi 500 mm - 2 szt; - przykanaliki z rur fi 200 - 14 mb; - zasypanie wykopów pospółką - 2 m3; - podbudowa z tłucznia gr. 30 cm - 14 m2; - nawierzchnia z betonu asfaltowego ( 5 cm + 4 cm) - 12 m2; - krawężniki betonowe na ławie z oporem - 320 mb; - obrzeża betonowe - 320 mb; - podbudowa (pospółka 15 cm + chudy beton 10 cm) - 480 m2; - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 480 m2; - wypełnienie szczelin między krawężnikami a nawierzchnią masą zalewową - 320 m; - podbudowa z tłucznia gr 10 cm + nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 5 cm na zjazdach - 45 m2. zadanie Nr 3- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1373R Głogów Młp.-Wysoka Głogowska-Jasionka w km od 11+071 do 11+286 - budowa chodnika w miejscowości Jasionka. Zamówienie obejmuje m.in: - cięcie nawierzchni z mas mineralno -asfaltowych głęb. 8 cm - 50m; - rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej gr. 8 cm - 15 m2; - rozebranie krawężników betonowych - 21 mb; - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 30 m2; - roboty ziemne (wykopy, formowanie, zagęszczenie) - 250 m3; - plantowanie skarp i korony nasypów - 140 m2; - wykonanie koryta głęb. 50 cm na poszerzeniach jezdni - 45 m2; - w-wa odcinająca z pospółki gr. 10 cm - 45 m2; - podbudowa (w-wa dolna ze żwiru gr. 20 cm + w-wa górna z tłucznia gr. 15 cm) - 45 m2; - nawierzchnia z betonu asfaltowego ( 4 cm + 3 cm) - 45 m2; - kanał z rur fi 400 mm - 108 mb; - studzienki ściekowe fi 500 mm - 6 szt; - studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych fi 1000 mm, głęb. 1,5 m - 4 szt; - studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych fi 1200 mm, głęb. 1,5 m - 1 szt; - przykanaliki z rur PCV fi 200 mm - 49 mb; - obudowy wlotów i wylotów kolektorów fi 40 cm - 1 szt. - krawężniki betonowe na ławie z oporem - 215 mb; - obrzeża betonowe - 215 mb; - podbudowa (pospółka 15 cm + chudy beton 10 cm) - 322 m2; - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 322 m2; - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem- 5 szt.; - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem - 6 m3. zadanie Nr 4- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1374R Tajęcina - droga przez wieś w km od 0+404 do 0+574 - budowa chodnika w miejscowości Tajęcina. Zamówienie obejmuje m.in: - rozebranie przepustów rurowych fi 40 - 33 m; - rozebranie przepustów rurowych fi 80 - 12 m; - rozebranie ścianek czołowych przepustów - 3 m3; - rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych gr 5 cm - 4 m2; - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 24 m2; - roboty ziemne (wykopy, formowanie, zagęszczenie) w tym dokop 100m3 pozyskany we własnym zakresie przez wykonawcę - 160 m3; - plantowanie skarp i korony nasypów - 120 m2; - poszerzenia nawierzchni (koryto głeb. 50 cm + w-wa odcinająca gr. 10 cm + podbudowa z kruszywa 20 cm + 15cm + nawierzchnia z betonu asfaltowego 4cm+3 cm) - 51 m2; - części przelotowe przepustów fi 80 na ławie z tłucznia gr. 50 cm i szer. 100 cm - 12 mb; - kanał z rur z betonu żwirowego fi 400 - 170 mb; - studzienka ściekowa fi 500 - 5 szt.; - studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych fi 1000 mm, głęb. 1,5 m - 4 szt.; - studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych fi 1500 mm, głęb. 1,5 m - 1 szt.; - przykanaliki z rur PCV fi 200 mm - 8 mb; - krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem - 170 mb; - obrzeża betonowe - 170 mb; - podbudowa (pospółka 15 cm + chudy beton 10 cm) - 255 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 255 m2; - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na zjazdach - 12 m2; - nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego gr. 5 cm - 5 m2; - wyrównanie istniejące podbudowy tłuczniem śr. grubość 10 cm - 12 m3..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 2.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 3.Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: 1)zmiany na stanowisku Kierownika Robót i/lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji; 2)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; 3)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku zmiany zakresu robót określonych w kosztorysie ofertowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonujących w m. Nisko.
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ORGANIZACJI PODKARPACKICH TARGÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ
- Rozbudowa Infrastruktury badawczej WBIŚiA - budowa kontenerów badawczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.