eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Grabiszyńskiej 236 we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Wrocław: Wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Grabiszyńskiej 236 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 197504 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich, ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, fax 071 7777724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Grabiszyńskiej 236 we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej w budynku Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Grabiszyńskiej 236 we Wrocławiu. Zamierzenie ma na celu doprowadzenie stolarki okiennej do właściwego stanu technicznego poprawę warunków eksploatacyjnych oraz dostosowanie do wszystkich obowiązujących obecnie przepisów prawa, wymogów technicznych i norm budowlanych. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1) demontaż istniejących okien drewnianych , parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 2) demontaż istniejących krat okiennych, 3) montaż okien PCV wraz z nawiewnikami higrosterowanymi, 4) montaż systemowych parapetów nakładkowych z PCV na istniejące parapety betonowe wewnętrzne, 5) montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej gr. 0,6 mm w kolorze popielatym na poziomie przyziemia; na wyższych poziomach z blachy stalowej ocynkowanej, 6) wykonanie obróbek ościeży z przygotowaniem powierzchni i malowaniem, 7) wywóz gruzu, starych okien i innych odpadów, 8) utylizacja odpadów. 3. Wykaz okien do wymiany i lokalizacja: 1) Typ okna: O-1, ilość: 4, lokalizacja: parter, 2) Typ okna: O-1*, ilość: 21, lokalizacja: parter, 3) Typ okna: O-2*, ilość: 4, lokalizacja: parter, 4) Typ okna: O-3*, ilość: 14, lokalizacja: parter, 5) Typ okna: O-4*, ilość: 14, lokalizacja: parter, 6) Typ okna: O-5*, ilość: 1, lokalizacja: parter, 7) Typ okna: O-6*, ilość: 1, lokalizacja: parter, 8) Typ okna: O-7*, ilość: 1, lokalizacja: parter, 9) Typ okna: O-8, ilość: 1, lokalizacja: parter, 10) Typ okna: O-8o, ilość: 5, lokalizacja: parter, 11) Typ okna: O-8*o, ilość: 3, lokalizacja: parter, 12) Typ okna: O-9o, ilość: 1, lokalizacja: parter, 13) Typ okna: O-10o, ilość: 1, lokalizacja: parter, 14) Typ okna: O-11, ilość: 16, lokalizacja: I, II, III piętro, 15) Typ okna: O-11o, ilość: 4, lokalizacja: I, II piętro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 6) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zamówienia obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaj robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. 8) udzielą minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. 9) Wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *) 3. Stan zatrudnienia oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy, branżowych kierowników robót (jeżeli przewiduje SIWZ) (wzór nr 2.4) *) 4. Uprawnienia budowlane w/w osób zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia *) 5. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. *) 7. Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.6) *) 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności *) 9. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7) 10. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 326.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok.303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.