eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wycena nieruchomości - postępowanie nr 0160/POZ/41/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Poznań: Wycena nieruchomości - postępowanie nr 0160/POZ/41/2010
Numer ogłoszenia: 197416 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości - postępowanie nr 0160/POZ/41/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości położonej w obrębie Włodzimirów, gmina Zagórów. Część II: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Masłowo, gmina Rawicz, działka 297/9. Cześć III: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Potrzebowo, gmina Wijewo, działka 307/28. Część IV: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Masłowo, gmina Rawicz, działka 297/10. Część V: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Bukownica, gmina Krobia. Część VI: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Potrzebowo, gmina Wijewo, działka 307/38. Część VII: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Tarnowałąka, gmina Rydzyna, działka 251. Część VIII: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Tarnowałąka, gmina Rydzyna, działka 253. Cześć IX: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Rojeczyn, gmina Rydzyna, działka 450. Część X: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Masłowo, gmina Rawicz, działka 297/4. Część XI: Wykonanie 1 operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Trzebień, gm. Łęka Opatowska. Część XII: Wykonanie 5 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Wichertów, Dąbrowa, Zimotki, gm. Przykona. Część XIII: Wykonanie 7 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Janiszew, Krwony, Kolonia-Bogdałów, gm. Brudzew. Część XIV: Ustalenie nowego udziału w nieruchomości wspólnej w budynku mieszkalnym w którym nastąpiło już wyodrębnienie lokali mieszkalnych. Nieruchomość położona w obrębie Goranin gm. Czerniejewo. Część XV: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokalu z za znaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych lokali, położonych w m. Teresa, Chocicza, Aleksandrów, gmina Nowe Miasto nad Wartą. Część XVI: Wycena 9 lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami i 2 pomieszczeń gospodarczych oraz wykonanie inwentaryzacji lokali i umiejscowienie ich na przekroju budynku w miejscowości Ptaszkowo gm. Grodzisk Wlkp., Wronczyn gm. Pobiedziska, Kotowo gm. Granowo, Grodzisk Wlkp. ul. Sadowa 4, Pomarzanowice gm. Pobiedziska, Poznań ul. Sióstr Misjonarek 2 Część XVII: Wykonanie 2 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu uzyskania prawa użytkowania wieczystego gruntów w obrębie Żuki, Pęcherzew gm. Turek. Część XVIII: Wykonanie 11 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu uzyskania prawa użytkowania wieczystego gruntów w obrębie Gorzycko, Gorzyń, Dormowo, Muchocin, Gorzyń gm. Międzychód. Część XIX: Wykonanie 4 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu uzyskania prawa użytkowania wieczystego gruntów w obrębie Dłoń, gm. Miejska Górka. Część XX: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości położonej w obrębie Popówko, gm. Oborniki. Część XXI: Określenie wartości rynkowej nieruchomości położonych obrębie Ciążeń Wschód gm. Lądek, Rumin gm. Stare Miasto, Rosocha gm. Golina. Część XXII: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości w obrębie Gołaszewo, gm. Mieścisko. Część XXIII: Wycena nieruchomości w miejscowości Karmin, gm. Dobrzyca. Część XXIV: Wycena nieruchomości w miejscowości Lutynia, gm. Dobrzyca. Cześć XXV: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości w obrębie Strychowo, gm. Lubowo, oraz Pruchnowo gm. Kłecko. Cześć XXVI: Wycena nieruchomości w miejscowości Brodnica, gm. Brodnica. Cześć XXVII: Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości rolnej położonej w Chobienicach gm. Siedlec działka 523/8 Cześć XXVIII: Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości rolnej położonej w Chobienicach gm. Siedlec działka 523/2, 523/5, 523/6, 523/7, 523/11..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Dysponowanie rzeczoznawcami majątkowymi posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, czyli posiadającymi świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 2. Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane wydanymi zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane, w przypadku wykonywania inwentaryzacji lokali. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich c) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie lustracji wycenianej nieruchomości bądź inwentaryzacji lokali 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pok. 417..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pok. 215..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości położonej w obrębie Włodzimirów, gmina Zagórów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości składającej się z działek nr 2/3 o pow. 0,28 ha, nr 2/4 o pow. 0,53 ha, nr 14/2 o pow. 1,54 ha położonych w obrębie Włodzimirów, gmina Zagórów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Masłowo, gmina Rawicz, działka 297/9..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Masłowo, gmina Rawicz - działka nr 297/9 o powierzchni ?0,0534 ha, w tym: grunty orne - 0,0534 ha. Przedmiotowa nieruchomość leży wśród zabudowań wsi Masłowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Potrzebowo, gmina Wijewo, działka 307/28..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Potrzebowo, gmina Wijewo - działka nr 307/28 o powierzchni ?1,0200 ha, w tym: grunty orne 1,0100 ha, drogi - 0,0100 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Masłowo, gmina Rawicz, działka 297/10..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Masłowo, gmina Rawicz - działka nr 297/10 o powierzchni ?0,0041 ha, w tym: grunty orne - 0,0041 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Bukownica, gmina Krobia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Bukownica, gmina Krobia - działka nr 48/3 o powierzchni ?6,7480 ha, w tym: grunty orne - 6,5441 ha, nieużytki - 0,2039 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Potrzebowo, gmina Wijewo, działka 307/38..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Potrzebowo, gmina Wijewo - działka nr 307/38 o powierzchni? 1,0600 ha, w tym: grunty orne 1,0600 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Tarnowałąka, gmina Rydzyna, działka 251..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Tarnowałąka, gmina Rydzyna - działka nr 251 o powierzchni ?2,9300 ha, w tym: łąki trwałe - 2,9300 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Tarnowałąka, gmina Rydzyna, działka 253..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Tarnowałąka, gmina Rydzyna - działka nr 253 o powierzchni 1,2900 ha, w tym: łąki trwałe - 1,2900 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Rojeczyn, gmina Rydzyna, działka 450..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Rojęczyn, gmina Rydzyna - działka nr 450 o powierzchni 1,5500 ha, w tym: grunty zadrzewione i zakrzewione - 1,5500 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie wyceny nieruchomości położonej w obrębie Masłowo, gmina Rawicz, działka 297/4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wyceny dla nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie Masłowo, gmina Rawicz - działka nr 297/4 o powierzchni 0,2086 ha, w tym: grunty orne - 0,2086 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie 1 operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Trzebień, gm. Łęka Opatowska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie 1 operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Trzebień gm. Łęka Opatowska oznaczonych w ewidencji gruntów nr 5032/1 o łącznej o pow. 1,6704 ha mając na uwadze zapisy w aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łęka Opatowska..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie 5 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Wichertów, Dąbrowa, Zimotki, gm. Przykona..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 5 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Wichertów gm. Przykona oznaczonych w ewidencji gruntów nr 180, 181/1, 179 o łącznej o pow. 0,95 ha, b) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Dąbrowa gm. Przykona oznaczonej w ewidencji gruntów nr 137/9 o łącznej o pow. 0,88 ha, c) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Dąbrowa gm. Przykona oznaczonej w ewidencji gruntów nr 16/4, 17/5, 17/7, 17/9, 18/4, 18/2 o łącznej o pow. 0,92 ha, d) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Zimotki gm. Przykona oznaczonych w ewidencji gruntów nr 615/4, 617/6 o łącznej o pow. 0,6033 ha, e) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Zimotki gm. Przykona oznaczonych w ewidencji gruntów nr 615/5, 615/1, 617/7, 617/4, 617/1 o łącznej o pow. 0,6269 ha,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie 7 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Janiszew, Krwony, Kolonia-Bogdałów, gm. Brudzew..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 7 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Janiszew gm. Brudzew oznaczonych w ewidencji gruntów nr 882, 880, 878, 818/4 o łącznej o pow. 2,010 ha, b) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Janiszew gm. Brudzew oznaczonych w ewidencji gruntów nr 891,783/2 o łącznej o pow. 0,71 ha, c) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Janiszew gm. Brudzew oznaczonych w ewidencji gruntów nr 885, 784/2, 783/1, 888 o łącznej o pow. 0,62 ha, d) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Krwony i Janiszew gm. Brudzew oznaczonych w ewidencji gruntów nr 726, 725 i 218, 248/1 o łącznej o pow. 0,72 ha , e) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Krwony gm. Brudzew oznaczonych w ewidencji gruntów nr 174, 238 o łącznej o pow. 0,51 ha , f) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Krwony gm. Brudzew oznaczonych w ewidencji gruntów nr 838, 840, 839/2, 841/2 o łącznej o pow. 0,28 ha, g) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Kolonia - Bogdałów gm. Brudzew oznaczonych w ewidencji gruntów nr 316, 217/9 o łącznej o pow. 0,51 ha ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Ustalenie nowego udziału w nieruchomości wspólnej w budynku mieszkalnym w którym nastąpiło już wyodrębnienie lokali mieszkalnych. Nieruchomość położona w obrębie Goranin gm. Czerniejewo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość położona w obrębie Goranin gmina Czerniejewo zabudowana 4 rodzinnym budynkiem mieszkalnym nr 8, oznaczona w ewidencji gruntów jako działka nr 4/4 o powierzchni 2049 m2 zapisana w KW PO1G/00045793/7. Ustalenie nowego udziału w nieruchomości wspólnej w 4-rodzinnym budynku mieszkalnym, w którym nastąpiło już wyodrębnienie lokali mieszkalnych. Określony wcześniej udział w nieruchomości wspólnej uwzględniał powierzchnię pomieszczeń przynależnych tj. budynku gospodarczego, który został rozebrany w 2009 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokalu z za znaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych lokali, położonych w m. Teresa, Chocicza, Aleksandrów, gmina Nowe Miasto nad Wartą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania przedmiotu odrębnej własności lokalu z zaznaczeniem przedmiotu sprzedaży i uzyskanie przez rzeczoznawcę majątkowego zaświadczenia stwierdzającego, że lokal mieszkalny jest samodzielnym lokalem mieszkalnym w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali dla celów ustanowienia odrębnej własności lokali (łącznie ze szkicami piwnic, strychów i budynków gospodarczych) oraz wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość tych lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami dla celów sprzedaży 1. Teresa 5 Budynek dwurodzinny wraz z przynależnościami (nr inwentarz. 110/26/+50) położony na działce na 18/4 o powierzchni 0,1517 ha zapisanej w KW 10538 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Budynek gospodarczy (nr inwentarz. 182/129/T) położony na tej samej działce. 2. Chocicza 1/4 Lokal mieszkalny nr 4 w budynku nr 1 ( nr inwentarz. 110/74CH/+2) o powierzchni użytkowej 61,60 m2 położony na działce nr 29/8, 29/9/, 29/10 o pow. 1,0750 ha , zapisana w KW 23169 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 616192/13923612 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz 182/154CH) o powierzchni użytkowej 36,60 m2 położony na tej samej działce. 3. Chocicza 3/6 Lokal mieszkalny nr 6 w budynku nr 3 ( nr inwentarz. 110/77 A) o powierzchni użytkowej 23,40 m2 położony na działce nr 29/8, 29/9/, 29/10 o pow. 1,0750 ha , zapisana w KW 23169 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 143831/13923612 cz. 4. Chocicza 4/4 Lokal mieszkalny nr 4 w budynku nr 4 ( nr inwentarz. 110/80CH) o powierzchni użytkowej 41,40 m2 położony na działce nr 29/8, 29/9/, 29/10 o pow. 1,0750 ha , zapisana w KW 23169 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 374610/13923612 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz 182/154CH) o powierzchni użytkowej 18,30 m2 położony na tej samej działce. 5. Chocicza 4/5 Lokal mieszkalny nr 5 w budynku nr 4 ( nr inwentarz. 110/80CH) o powierzchni użytkowej 54,90 m2 położony na działce nr 29/8, 29/9/, 29/10 o pow. 1,0750 ha , zapisana w KW 23169 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 411631/13923612 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz 182/154CH) o powierzchni użytkowej 10,70 m2 położony na tej samej działce. 6. Chocicza 4/7 Lokal mieszkalny nr 7 w budynku nr 4 ( nr inwentarz. 110/80CH) o powierzchni użytkowej 28,80 m2 położony na działce nr 29/8, 29/9/, 29/10 o pow. 1,0750 ha , zapisana w KW 23169 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 249514/13923612 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz 182/154CH) o powierzchni użytkowej 10,70 m2 położony na tej samej działce. 7. Aleksandrów 11/7 Lokal mieszkalny nr 7 w budynku nr 11 ( nr inwentarz. Bud. 110/273A) o powierzchni użytkowej 82,10 m2 oraz piwnicy o pow. 18,50 m2 położony na działce nr 11/1 o pow. 0,8871 ha, zapisana w KW 24207 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 1358/16592 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz. 180/274A) o powierzchni użytkowej 35,20 m2 położony na tej samej działce Ogródek przydomowy położony na działce nr 13/11 o pow. 0,0511 ha zapisanej w KW 10715 prowadzonej przez Sad Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w częściach wspólnych 1/1 cz. 8. Aleksandrów 9/5 Lokal mieszkalny nr 5 w budynku nr 9 ( nr inwentarz. Bud. 110/6/9A) o powierzchni użytkowej 55,90 m2 położony na działce nr 4/2 o pow. 0,8074 ha , zapisana w KW 24666 prowadzona przez Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w części wspólnej gruntu wynosi 855/15798 cz. Boks w budynku gospodarczym (nr inwentarz. 180/22A) o powierzchni użytkowej 29,60 m2 położony na tej samej działce Ogródek przydomowy położony na działce nr 13/12 o pow. 0,0504 ha zapisanej w KW 34111 prowadzonej przez Sad Rejonowy w Środzie Wlkp. Udział w częściach wspólnych 504/1963 cz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wycena 9 lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami i 2 pomieszczeń gospodarczych oraz wykonanie inwentaryzacji lokali i umiejscowienie ich na przekroju budynku w miejscowości Ptaszkowo gm. Grodzisk Wlkp., Wronczyn gm. Pobiedziska, Kotowo gm. Granowo, Grodzisk Wlkp. ul. Sadowa 4, Pomarzanowice gm. Pobiedziska, Poznań ul. Sióstr Misjonarek 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena n/w lokali mieszkalnych wraz z przynależnościami oraz pomieszczeń gospodarczych. Ponadto, wykonanie inwentaryzacji lokali i umiejscowienie ich na przekroju budynku. I) Ptaszkowo, gm. Grodzisk Wlkp, lokal mieszkalny nr 6 o powierzchni użytkowej 60,6 m2, mieszczący się w budynku wielorodzinnym nr 7 (nr. inw. 110/16/18) - oraz przynależny boks gospodarczy nr 6 o pow. 10.5 m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 181/16/62) - wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 128/1 000 części w działce nr 294/4 o pow. 2137 m2, zapisanej w KW nr 34218 w SR w Grodzisku Wlkp. 2) Ptaszkowo, gm. Grodzisk Wlkp, lokal mieszkalny nr 7 o powierzchni użytkowej 58, 10m2 mieszczący się w budynku wielorodzinnym nr 7 (nr. inw. 110/16/18), - oraz przynależny boks gospodarczy nr 7 o pow. 10.5 m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 181/16/62) - wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 122/1 000 części w działce nr 294/4 o pow. 2137 m2, zapisanej w KW nr 34218 w SR w Grodzisku Wlkp. 3) Ptaszkowo, gm. Grodzisk Wlkp, lokal mieszkalny nr 1 o powierzchni użytkowej 60,6m2, mieszczący się w budynku wielorodzinnym nr 7 (nr. inw. 110/16/18) - oraz przynależny boks gospodarczy nr 1 o pow. 10.5 m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 181/16/62) - wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 128/1000 części, w działce nr 294/4 o pow. 2137 m2, zapisanej w KW nr 34218 w SR w Grodzisku Wlkp. 4) Ptaszkowo, gm. Grodzisk Wlkp, lokal mieszkalny nr 3 o powierzchni użytkowej 21 ,30m2 mieszczący się w budynku wielorodzinnym nr 23 (nr. inw. 110/13/31/+ 1), - oraz przynależny boks gospodarczy nr 7 o pow. 18,8 m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 181/16/66) - i piwnica nr 7, 8 o powierzchni 10,1 m2 - wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 502/9113 części, w działce nr 293/1 o pow. 3042 m2, zapisanej w KW nr 39906 w SR w Grodzisku Wlkp. 5) Ptaszkowo, gm. Grodzisk Wlkp, lokal mieszkalny nr 4 o powierzchni użytkowej 40,0m2 mieszczący się w budynku wielorodzinnym nr 23 (nr. inw. 110/13/31/+1), - oraz przynależny boks gospodarczy nr 14, 15 o pow. 37,60 m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 181/16/66) - piwnica nr 2, 5 o powierzchni 21,5 m2 - wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 991/9113 części, w działce nr 293/1 o pow. 3042 m2, zapisanej w KW nr 39906 w SR w Grodzisku Wlkp. 6) Wronczyn, gm. Pobiedziska, lokal mieszkalny nr 1 o powierzchni użytkowej 68,60m2, mieszczący się w budynku wielorodzinnym nr 6 (nr. inw. 110/W/22+1), - piwnica nr 1 o powierzchni 11,50 m2 - oraz boks gospodarczy o powierzchni 16m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 181/W/481), stanowiący 16/288 części w działce nr 30/7 o powierzchni 3845 m2, zapisanej w KW nr PO1 G/00033779/6 w SR w Gnieźnie. - wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 80/476 części, w działce nr 30/9 o pow. 997 m2, zapisanej w KW nr PO1 G/0003378/13 w SR w Gnieźnie. 7) Kotowo, gmina Granowo lokal mieszkalny nr 1 o powierzchni użytkowej 63,50 m2 mieszczący się w budynku nr 9, (nr. inw. 110/15/48), - oraz przynależny boks gospodarczy nr 1 o pow. 15,40 m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 181/15/30) - piwnica nr 1 o powierzchni 8,90 m2 - wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 878/1756 części, w działce nr 7/7 o pow. 1070 m2, zapisanej w KW nr PO1S/00040472/0 w SR w Grodzisku Wlkp. 8) Kotowo, gmina Granowo lokal mieszkalny nr 1 o powierzchni użytkowej 82,50 m2 mieszczący się w budynku wielorodzinnym nr 8, (nr. inw. 110/15/40), - oraz przynależny boks gospodarczy nr 1 o pow. 7,60 m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 181/15/37) - wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 164/1000 części, w działce nr 68/7 o pow. 0,2978 m2, zapisanej w KW nr PO1S/00036636/4 w SR w Grodzisku Wlkp. 9) Grodzisk Wlkp. ul. Sadowa 4 lokal mieszkalny nr 3 o powierzchni użytkowej 53,30 m2 w budynku wielorodzinnym (nr. inw. 110/17/170), wraz z piwnicą o pow. 14,60 m2 - oraz przynależny boks gospodarczy o pow. 18,60 m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 182/17/171) - wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej wynoszącym 865/7436 części, w działce nr 3381 o pow. 3995 m2, zapisanej w KW nr PO1S/00039927/2 w SR w Grodzisku Wlkp. 10) Pomarzanowice, gm. Pobiedziska - lokal użytkowy w budynku gospodarczym (nr. inw. 180/P/518) tzw. była pralnia - stanowiący udział 4/8 części w nieruchomości oznaczonej jako działka nr 33/6 o pow. 312 m2 Nieruchomość jest zapisana w KW nr PO1G/00031103/3 w SR w Gnieźnie. 11) Poznań, ul. Sióstr Misjonarek 2 - boks gospodarczy o powierzchni 17,65 m2 w budynku gospodarczym (nr. inw. 108/03/00020), stanowiący udział 1765/131382 części w nieruchomości oznaczonej jako działka nr 127/3, o pow. 0,5288 m2. Nieruchomość jest zapisana w KW nr PO1P/001 32020/4 w SR w Poznaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonanie 2 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu uzyskania prawa użytkowania wieczystego gruntów w obrębie Żuki, Pęcherzew gm. Turek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 2 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Żuki gm. Turek oznaczonego w ewidencji gruntów nr 175 o łącznej o pow. 1,94 ha , b) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Pęcherzew gm. Turek oznaczonych w ewidencji gruntów nr 385/2, 390/2 o łącznej o pow. 2,01 ha,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wykonanie 11 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu uzyskania prawa użytkowania wieczystego gruntów w obrębie Gorzycko, Gorzyń, Dormowo, Muchocin, Gorzyń gm. Międzychód..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 11 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 124, 117/1 o łącznej o pow. 19,04 ha , b) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzyń i Dormowo gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 61/3 i 36/1 o łącznej o pow. 64,3236 ha , c) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Muchocin gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 22, 33, 14/1, 16/23 o łącznej o pow. 4,15 ha , d) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Muchocin gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 64/1 o łącznej o pow. 2,20 ha , e) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzyń gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 52/1, 56/3 o łącznej o pow. 7,34 ha , f) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzyń gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 69/1, 61/4 o łącznej o pow. 41,6418 ha, g) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Muchocin gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 6/3 o łącznej o pow. 17,76 ha, h) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Muchocin gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 26/2 o łącznej o pow. 1,13 ha, i) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzyń gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 200, 201 o łącznej o pow. 0,20 ha, j) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Muchocin gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 33/8 o łącznej o pow. 2,88 ha, k) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Muchocin gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 10, 14/1, 15/3, 15/4, 20, 39/3 o łącznej o pow. 35,95 ha,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wykonanie 4 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu uzyskania prawa użytkowania wieczystego gruntów w obrębie Dłoń, gm. Miejska Górka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 4 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonej w obrębie Dłoń gm. Miejska Górka oznaczonego w ewidencji gruntów nr 259/47 o łącznej o pow. 0,0553 ha , b) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty ro,cznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonej w obrębie Dłoń gm. Miejska Górka oznaczonego w ewidencji gruntów nr 259/22 o łącznej o pow. 0,0494 ha, c) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Dłoń gm. Miejska Górka oznaczonego w ewidencji gruntów nr 259/52 o łącznej o pow. 0,0538 ha, d) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Dłoń gm. Miejska Górka oznaczonego w ewidencji gruntów nr 259/29 o łącznej o pow. 0,0494 ha,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości położonej w obrębie Popówko, gm. Oborniki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Popówko gm. Oborniki składającej się z działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr 50/13 o pow. 6,4807 ha i nr 193 o pow. 6,69 ha uwzględniając istniejące uwarunkowania wynikające zarówno z położenia jak i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Określenie wartości rynkowej nieruchomości położonych obrębie Ciążeń Wschód gm. Lądek, Rumin gm. Stare Miasto, Rosocha gm. Golina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowei (wycena) nieruchomości położonych w gm. Lądek i Stare Miasto do celów sprzedaży w trybie przetargowym oraz w gm. Stare Miasto i Golina - do celów sprzedaży w trybie pierwszeństwa nabycia na rzecz wieloletnich dzierżawców. 1. Obręb Ciążeń Wschód gm. Lądek - działka nr: 85/6 o powierzchni 1,4400 ha zapisana w KW 19729 prowadzonej przez SR w Słupcy. 2. Obręb Rumin gm. Stare Miasto - działka nr: 420 o powierzchni 0,1500 ha zapisana w KW 47757 prowadzonej przez SR w Koninie. 3. Obręb Rumin gm. Stare Miasto - działki nr: 151/2, 15/2 i 149/2 o powierzchni łącznej 0,5500 ha zapisane w KW KN1N/00017376/2 prowadzonej przez SR w Koninie. 4. Obręb Rosocha gm. Golina - działki nr: 294 i 295 o powierzchni łącznej 0,6400 ha zapisane w KW KN1N/00046768/9 i KN1N/00032844/5 prowadzonych przez SR w Koninie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości w obrębie Gołaszewo, gm. Mieścisko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów nr 74 o pow. 0,74 ha, położona w obrębie Gołaszewo, gmina Mieścisko..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Wycena nieruchomości w miejscowości Karmin, gm. Dobrzyca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości oznaczonej jako działka o nr ewidencyjnym 17 w miejscowości Karmin gm. Dobrzyca dla której Sąd Rejonowy w Pleszewie prowadzi księgę wieczystą nr KZ1P/00033460/5. Wycena nieruchomości do nieodpłatnego przekazania na rzecz Gminy Dobrzyca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wycena nieruchomości w miejscowości Lutynia, gm. Dobrzyca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości oznaczonej jako działka o nr ewidencyjnym 171/17 w miejscowości Lutynia gm. Dobrzyca dla której Sąd Rejonowy w Pleszewie prowadzi księgę wieczystą nr KZ1P/00022161/9. Wycena nieruchomości do nieodpłatnego przekazania na rzecz Gminy Dobrzyca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości w obrębie Strychowo, gm. Lubowo, oraz Pruchnowo gm. Kłecko..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nięruchomości nie rolnych: obręb Strychowo gm. Lubowo pow. gnieźnieński, dz. nr 13/1 o pow. 0,1400 ha i dz. nr 13/23 o pow. 0,0500 ha. oraz obręb Pruchnowo gm. Kiecko pow. gnieźnieński dz. nr 25/35 o pow. 0,1136 ha..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wycena nieruchomości w miejscowości Brodnica, gm. Brodnica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości oznaczonej jako działka o nr ewidencyjnym 179/34 w miejscowości Brodnica gm. Brodnica dla której Sąd Rejonowy w Śremie prowadzi księgę wieczystą nr 13568. Wycena nieruchomości do nieodpłatnego przekazania na rzecz Gminy Brodnica..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości rolnej położonej w Chobienicach gm. Siedlec działka 523/8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie, dla celów sprzedaży, wartości rynkowej niezabudowanej nieruchomości rolnej położonej w Chobienicach, gm. Siedlec, stanowiącej działkę nr 523/8 o powierzchni 2,8674 ha, dla której w Sądzie Rejonowym w Wolsztynie prowadzona jest księga wieczysta Skarbu Państwa nr 25976..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Ustalenie wartości rynkowej nieruchomości rolnej położonej w Chobienicach gm. Siedlec działka 523/2, 523/5, 523/6, 523/7, 523/11..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie, dla celów sprzedaży, wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości rolnej o powierzchni 18,5445 ha w skład której wchodzą: -grunty położone w obrębie Chobienice, gm. Siedlec, stanowiące działki nr 523/2, 523/5, 523/6, 523/7 i 523/11, dla których w Sądzie Rejonowym w Wolsztynie prowadzona jest księga wieczysta Skarbu Państwa nr 25976. -budynki i budowle: -drzewostan.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.