Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-13
Magdalenka: Modernizacja laboratorium w budynku D.
Numer ogłoszenia: 197387 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu , ul. Postępu 1, 05-552 Magdalenka, woj. mazowieckie, tel. 022 7561409, faks 022 7561417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ighz.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka terenowa PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja laboratorium w budynku D..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont komory chłodniczej Położenie wykładziny rulonowej. Montaż drzwi laboratoryjnych Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Zamawiający zaleca wizję lokalną Wykonawców..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.31.11.00-1, 45.43.00.00-0, 45.33.12.30-7, 45.42.11.31-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie, o którym mowa w pkt III.3.2, Dla części I, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał zrealizowanie co najmniej 3 dostaw (instalacji) urządzeń chłodniczych o łącznej wartości nie mniej niż 30 000,00.zł, brutto, Dla części II Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał zrealizowanie co najmniej 3 dostaw (montażu) wykładzin podłogowych rulonowych o łącznej wartości nie mniej niż 25000,00 zł, brutto, Dla części III Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał zrealizowanie co najmniej 3dostaw instalacji stolarki budowlanej o łącznej wartości nie mniej niż 15 000,00 zl brutto, Dla części IV Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał zrealizowanie co najmniej 3 instalacji hydraulicznych o łącznej wartości nie mniej niż 12 000,00 zł. brutto Dla części V Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał zrealizowanie co najmniej 3 instalacji elektrycznych o łącznej wartości nie mniej niż 50 000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.4 W zakresie, o którym mowa w pkt 6.1.2, odnośnie części II-VI, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał zrealizowanie co najmniej 3 robót budowlanych o wartości 10 000,00 zł brutto, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia - tj. polegających na wykonaniu remontu budynku, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności ( np. siła wyższa). Zamawiający zastrzega, że w razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ighz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, bud. D, pok. 110, Jastrzębiec,
ul. Postępu 1, 05-552 Magdalenka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, bud. D, pok. 103, Jastrzębiec, ul. Postępu 1, 05-552 Magdalenka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Bio-centrum - zwierzę, żywność człowiek innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT INSTALACJI W KOMORZE CHŁODNICZEJ: MONTAŻ DRZWI DO KOMORY CHŁODNICZEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT INSTALACJI W KOMORZE CHŁODNICZEJ: DEMONTAŻ STAREJ INSTALACJI, DRZWI, UTYLIZACJA ZDEMONTOWANYCH ELEMENTÓW I CZYNNIKA CHŁODZĄCEGO MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI MONTAŻ DRZWI DO KOMORY CHŁODNICZEJ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Położenie wykładziny rulonowej spawanej. Wykonanie posadzki cementowej miksokretem Wykonanie wylewki samopoziomującej Wykonanie wykładziny rulonowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Położenie wykładziny rulonowej spawanej. Wykonanie posadzki cementowej miksokretem Wykonanie wylewki samopoziomującej Wykonanie wykładziny rulonowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż 4 drzwi aluminiowych przeszklonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż 4 drzwi aluminiowych przeszklonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne. Demontaż starej i montaż nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej i CO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne. Demontaż starej i montaż nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej i CO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.32.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego. Wymiana instalacji elektrycznej (okablowania i osprzętu),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego. Wymiana instalacji elektrycznej (okablowania i osprzętu),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Modernizacja podłogi na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego we Włoszczowie, w ramach programu " Dostępna przestrzeń publiczna" realizowanego przez PFRON
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.