Bydgoszcz: 105/P/2014
Numer ogłoszenia: 197373 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 105/P/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w siedzibach Spółki ADM przy ul. Śniadeckich 1 oraz Modrzewiowej 23 w Bydgoszczy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.24.00-7, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, WYKONAŁ co najmniej: dla ZADANIA 1: - 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 50.000 zł brutto (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych). dla ZADANIA 2: - 1 robotę budowlaną polegającą na renowacji witraży zabytkowych wraz z ich osadzeniem dla ZADANIA 3: - 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem ustawy Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r. lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów a także posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje co najmniej: warunek dla zadania nr 3: - osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej warunek dla zadania nr 2 a) osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) osobą, która odbyła co najmniej 24 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z § 11 ust.2 Rozporządzenia MKiDN z dnia 27.07.20111 r. (Dz. U. Nr 165 , poz. 987) c) osobą, posiadającą konieczne kwalifikacje i przygotowanie zawodowe uprawniające do przeprowadzania renowacji witraży zabytkowych UWAGA: Zamawiający dopuszcza spełnienie tego warunki łącznie przez jedną osobę. warunek dla zadania nr 1 a) osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych c) osobą, która odbyła co najmniej 24 miesięczną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z § 11 ust.2 Rozporządzenia MKiDN z dnia 27.07.2011 (Dz. U. Nr 165 , poz. 987)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dla ZADANIA 1: - 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 50.000 zł brutto (słownie brutto: pięćdziesiąt tysięcy złotych). dla ZADANIA 2: - 1 robotę budowlaną polegającą na renowacji witraży zabytkowych wraz z ich osadzeniem dla ZADANIA 3: - 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto (słownie brutto: trzydzieści tysięcy złotych),; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na podstawie art.26 ust.2b Pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 5) Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Dział Zamówień Publicznych
85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 (2 piętro, pokój 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 105/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - obejmuje roboty budowlane: - wykonanie izolacji i renowacji ścian piwnic, wymianę kanalizacji sanitarnej w piwnicy oraz wymianę przykanalików kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem budowlanym Pracowni Architektonicznej Archi -CAD z kwietnia 2014 r. - w budynku frontowym przy ul. Śniadeckich 1 w Bydgoszczy, będącym siedzibą główną Spółki ADM i obiektem wpisanym do rejestru zabytków. Roboty budowlane i sanitarne należy wykonać zgodnie z: - załączonymi przedmiarami robót sporządzonymi w oparciu o projekt budowlany - remont elewacji budynku frontowego siedziby spółki z o.o. wraz z wykonaniem izolacji piwnic, remontem kanalizacji sanitarnej w poziomie piwnic, wykonaniem przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz renowacją bram posesji przy ul. Śniadeckich 1 w Bydgoszczy - opracowany przez Pracownię Architektoniczną Archi-CAD - decyzją pozwolenia na wykonanie robot budowlanych WAB.II.6740.821.2014 LZ - postanowieniem Miejskiego Konserwatora Zabytków BKZ.4125.20.11.2.2014 IJ - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.24.00-7, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 105/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - obejmuje roboty budowlane: - renowacja witraży wraz z wymianą stolarki okiennej - witrażowej oraz zabezpieczenie tymczasowe otworów w ścianach po zdemontowanej stolarce okiennej w budynku frontowym przy ul. Śniadeckich w Bydgoszczy , będącym siedzibą główną Spółki AD i obiektem wpisanym do rejestru zabytków. Szczegółowy opis zamówienia: nowa stolarka okienna drewniana powinna wiernie odtwarzać wielkości, podziały, profile słupków, ślemion, wysokość ślemienia , szerokość słupków i ramiaków oraz kolor stolarki. Roboty należy wykonać zgodnie z: - decyzją pozwolenia na budowę nr 841-2014 z dnia 25.08.2014 r. - projektem budowlanym z elementami wykonawczymi Remontu elewacji budynku frontowego siedziby spółki ADM Sp. z o.o opracowanym przez Pracownię Architektoniczną ARCHI-CAD - przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - postanowieniem Miejskiego Konserwatora Zabytków BKZ.4125.20.11.2.2014 IJ - programem prac konserwatorskich budynku przy ul. Śniadeckich 1 w Bydgoszczy dotyczącym: zabytkowych kafli, boazerii, drewnianej wraz z dekoracjami snycerskimi, sztukatorskich dekoracji sufitów, witraży oraz snycerki dachu, opracowanym przez p. Monikę Wolan Termin wykonania świadczenia jest następujący - dla zadania nr 2: etap 1 - obejmujący witraż na klatce schodowej i w przedsionku z motywami kwiatowymi: do dnia 08 grudnia 2014 r. etap 2 - obejmujący witraż z motywem panoramy Bydgoszczy, świetliki i plafon do dnia 31 lipca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.24.00-7, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 105/P/2014.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - obejmuje roboty budowlane: polegające na wykonaniu prac remontowych w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Spółki ADM przy ul. Modrzewiowej 23 w Bydgoszczy. Roboty należy wykonać zgodnie z: - przedmiarami robót - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.24.00-7, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wymiana posadzki w korytarzu przy komorach chłodniczych w piwnicy kuchni
- Dostawa produktów leczniczych - wyrobów medycznych - płynów do wlewów
- Remont i adaptacja pomieszczeń strychu w siedzibie RDW Wąbrzeźno na archiwum
- DOSTAWY OSPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I INNEGO DO ZABIEGÓW OPERACYJNYCH
- Dostawa odczynników do badań diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.