eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie termorenowacji budynku Komisariatu Policji II przy ul. Iłłakowiczówny 2 w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Katowice: Wykonanie termorenowacji budynku Komisariatu Policji II przy ul. Iłłakowiczówny 2 w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 197370 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termorenowacji budynku Komisariatu Policji II przy ul. Iłłakowiczówny 2 w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a/ wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie ustalonym w przedmiarze b/ oczyszczenie elewacji, uzupełnienie tynków c/ termorenowacja zewnętrznych ścian budynku d/ ocieplenie stropodachu e/ wymiana rynien i rur spustowych oraz montaż instalacji odgromowe f/roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w załącznikach nr 4, nr 5, nr 6, nr 7 do SIWZ, które stanowią: zał. nr 4- projekt architektoniczno.- budowlany zał. nr 5 - audyt energetyczny zał. nr 6 - przedmiar robót zał. nr 7- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: 11000 zł. 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust.6. ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach PKO Bank Polski 55 1020 2313 0000 3402 0026 6619 i oznaczyć wadium dot. ZP -2310-115,181/07 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium w innej formie niż w pkt. 3 należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. KWP w Katowicach ul. J.Lompy 19, pokój 504 (kasa) w godzinach pn,wt.czw,pt - 1100 - 1300, śr 1300 - 1600, V piętro budynek C. 6. Wadium w innej formie niż pkt. 3 musi zawierać zapis o okolicznościach zatrzymania wadium przez zamawiającego przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych 7. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym w art.46. ust. 1 i 4 ustawy. 8. Na wniosek wykonawcy zamawiający jest zobowiązany zwrócić niezwłocznie wadium: 1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2.który został wykluczony z postępowania, 3.którego oferta została odrzucona z tym, że złożenie wniosku przez wykonawcę którego ofert została odrzucona lub wykluczonego z postępowania jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu z art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalne określone w art. 24 ustawy pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeśli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienia b/ Zamawiający wymaga jako doświadczenia zawodowego wykonania co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia obejmującej wymianę okien, docieplenie dachu, ocieplenie ścian o łącznej wartości co najmniej 300 000,00 złotych brutto zrealizowanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Roboty mają zostać potwierdzone dokumentami, np. referencjami, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum firm) wymagania odnoszą się do każdego uczestnika konsorcjum indywidualnie w zakresie jaki przyjmują na siebie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia członków konsorcjum. c/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia: - do pełnienia samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - wszystkie osoby wykonujące prace na wysokościach posiadają wymagane do tego uprawnienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w zakresie jaki przyjmują na siebie za wyjątkiem sytuacji gdy jeden z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w całości. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz wykonanych robót budowlanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zawierający wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie (np. referencji) wystawionych przez inwestora potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do SIWZ Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiada wymagane uprawnienia. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenie na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Oświadczenie wykonawcy, że wszyscy pracownicy wskazani do wykonania prac na wysokościach posiadają wymagane do tego uprawnienia, złożone na formularzu ofertowym. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w podpunkcie 1 i 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 7 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Na potwierdzenie spełnienia wymagań zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Formularz oferty zał. nr 1 do SIWZ 2.Kosztorys ofertowy Określenie stawki roboczogodziny wraz ze składnikami cenotwórczymi (narzuty) oraz Kz = % M, może być zawarte na pierwszej stronie kosztorysu ofertowego w sposób czytelny. W przypadku składania odrębnego oświadczenia do oferty, stawki w nim określone muszą pokrywać się ze stawkami zastosowanymi w kosztorysie ofertowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KWP w Katowicach Zespół Zamówien Publicznych ul. Lompy 19 40-039 Katowice pok.735.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 10:00, miejsce: KWP w Katowicach Zespół Zamówien Publicznych ul. Lompy 19 40-039 Katowice pok.735.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.