eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego do budynku Zespołu Szkół dla Dzieci Niesłyszących przy ul. Kamienickiej 11aw Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Bielsko-Biała: Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego do budynku Zespołu Szkół dla Dzieci Niesłyszących przy ul. Kamienickiej 11aw Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 197354 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego do budynku Zespołu Szkół dla Dzieci Niesłyszących przy ul. Kamienickiej 11aw Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłącze kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego do budynku Zespołu Szkół dla Dzieci Niesłyszących obejmujące w szczególności : roboty ziemne, kanalizację deszczową odprowadzającą wody opadowe z połaci dachowych (m.in. kanał zbiorczy, podejścia kanalizacyjne studzienka rewizyjna, odgałęzienia nasadowe, czyszczaki do rur spustowych); drenaż opaskowy; wywóz ziemi, odpadów i uporządkowanie terenu budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę - oświadczenia i dokumentu; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch (2) robót instalacyjnych (kanalizacja deszczowa, sanitarna) o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda z robót. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia i dokumentów; 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia; 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponują lub będą dysponować w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczenia oraz dokumentów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedłożonego przez wykonawcę oświadczenia. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w nin. postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winni dostarczyć: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych przez wykonawcę , w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych polegających na wykonaniu kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto (co najmniej dwie roboty), z podaniem ich wartości, zakresu robót oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że wymienione - zgodnie z w/w pkt 3 - roboty zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). 5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a ponadto: dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby wskazanej przez wykonawcę do kierowania robotami, tj.: - kserokopię odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy; - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie wykonawcy, że: zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty; zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń; zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Inwestycji , Plac Ratuszowy 7 - I piętro pok. nr 11 (cena specyfikacji na papierze 15, 00 zł brutto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I p. pok. 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.