eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu pt. Budujemy miasteczka ruchu drogowego - budowa miasteczka ruchu drogowego w Pile przy ul. Dąbrowskiego Zadanie finansowane z budżetu państwa, dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Samorządu w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Piła: Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu pt. Budujemy miasteczka ruchu drogowego - budowa miasteczka ruchu drogowego w Pile przy ul. Dąbrowskiego Zadanie finansowane z budżetu państwa, dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Samorządu w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 197354 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135416 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, faks 067 2123566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Kontraktu nad realizacją projektu pt. Budujemy miasteczka ruchu drogowego - budowa miasteczka ruchu drogowego w Pile przy ul. Dąbrowskiego Zadanie finansowane z budżetu państwa, dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Samorządu w ramach programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Inżynier Kontraktu będzie występował jako Inspektor Nadzoru z ramienia Zamawiającego, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Podstawowe obowiązki Inżyniera Kontraktu: -zapoznanie się z dokumentacją techniczną inwestycji; -kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji; -administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie; -reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji; - monitorowanie postępu prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy, włącznie ze składaniem comiesięcznych raportów rzeczowo-finansowych. Dodatkowo Inżynier kontraktu będzie zobowiązany do przedstawienia raportu końcowego po zakończeniu realizacji budowy. Raporty miesięczne winny być składane w wersji papierowej (2 egzemplarze) oraz w wersji elektronicznej do 5 dnia roboczego każdego miesiąca. - przygotowywanie w wersji papierowej i elektronicznej co miesiąc w terminie jak wyżej krótkiej notatki informacyjnej wraz ze zdjęciami na temat stanu realizacji i zaawansowania budowy. Jest ona niezbędna do realizacji polityki informacyjnej miasta; - zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami: drogowymi, sanitarnymi, elektrycznymi, urządzaniem zieleni; - zapewnienie codziennej dyspozycyjności i pobytu nadzoru na placu budowy. Obecność dotyczy osoby Inżyniera Kontraktu i lub inspektorów nadzoru; w ramach czynności kontrolnych zapewnienie nadzoru geodezyjnego (własny lub zlecony); - nadzór i akceptacja przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów; - zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; - nadzór rzeczowo-terminowy w zakresie przygotowania dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, zgłoszenia zakończenia robót, etc.; rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy; - zachowanie poufności informacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 05.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • budconsult Doradztwo Budowlane, ul. Chrobrego 29, 64-720 Lubasz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23426,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28536,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99451,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.