eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Budowa 4 odcinków oświetlenia drogowego na terenie gminy Zakrzówek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Zakrzówek: Budowa 4 odcinków oświetlenia drogowego na terenie gminy Zakrzówek
Numer ogłoszenia: 197337 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakrzówek , ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 81 8215002, faks 81 8215002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 4 odcinków oświetlenia drogowego na terenie gminy Zakrzówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 4 linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Zakrzówek w miejscowościach Bystrzyca (przy drodze powiatowej Nr 2293L), Góry (przy drodze gminnej Nr 108356L), Lipno (przy drodze powiatowej Nr 2726L) i Studzianki-Kolonia (przy drodze powiatowej Nr 2731L). 2. Inwestycja podzielona jest na cztery zadania: ZADANIE 1: Budowa oświetlenia drogowego przy drodze powiatowej Zakrzówek - Majorat - Bystrzyca Oświetlenie drogi wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym poprzez budowę wydzielonej linii oświetlenia drogowego napowietrznej przewodem AsXSn 4x25 z natężeniem podstawowym 35 MPa na żerdziach typu ŻN. Na odcinkach napowietrznych oprawy mocować na wysięgnikach WO I długości 0,5 m. W miejscu wprowadzenia przewodów do wysięgnika na przewodach zastosować dodatkową osłonę zabezpieczającą przewody przed przetarciem. Zabezpieczenie opraw bezpiecznikami SV 19.25 z wkładką topikową szybką Wts-6A. Przewód oświetleniowy prowadzić po przeciwnej stronie słupa względem mocowania opraw oświetleniowych. Zastosować oprawy oświetleniowe (szt. 4) typu OUSc 150W z lampami sodowymi (szt. 4) SON+T+P150W. Do zasilania opraw stosować przewód YKSY 3x2,5. Długość trasy projektowanej linii zasilanej z jednostki transformatorowej Bystrzyca 2: od słupa proj. 1 do słupa proj. 6. Obwód zasilający: z istniejącego słupa nr 25 wyprowadzić kabel YAKY 4x35 do projektowanego złącza kablowego ZK-1+SO oświetlenia drogowego. Z szafki wyprowadzić obwód oświetleniowy kablem YAKY 4x35 38(53) m do słupa nr 1 linii oświetlenia drogowego. Do wysokości minimum 2,5 m nad poziomem gruntu, przewody chronić rurami typu RVS 47. Wylot kabla z rury osłonowej uszczelnić rurą termokurczliwą. Rury ochronne do żerdzi mocować za pomocą taśmy stalowej COT 37. Zastosować typową szafkę oświetleniową typu ZK+SO wykonaną z tworzywa termoutwardzalnego. Szafkę wyposażyć w tablicę licznikową 3-fazową, tablicę 1-fazową pod zegar oraz urządzenia sterujące zapalaniem oświetlenia z zabezpieczeniami. Na słupie nr 1 oraz na istniejącym nr 25 na przewodach roboczych obwodów oświetleniowych zainstalować odgromniki typu SE 30.150-0,50/5. Odgromniki należy uziemić - wartość uziemienia nie większa niż 10 ?. Każdy słup znajdujący się w pasie drogowym drogi powiatowej pomalowany musi być farbą odblaskową zgodnie ze wzorem znaków drogowych U-9a i U-9b określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r.) ZADANIE 2: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Góry Oświetlenie drogi wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym poprzez budowę wydzielonej linii oświetlenia drogowego napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 z natężeniem podstawowym 35 MPa na żerdziach typu ŻN. Na odcinkach napowietrznych oprawy mocować na wysięgnikach WO I długości 0,5 m. W miejscu wprowadzenia przewodów do wysięgnika na przewodach zastosować dodatkową osłonę zabezpieczającą przewody przed przetarciem. Zabezpieczenie opraw bezpiecznikami SV 19.25 z wkładką topikową szybką Wts-6A. Przewód oświetleniowy prowadzić po przeciwnej stronie słupa względem mocowania opraw oświetleniowych. Zastosować oprawy oświetleniowe (szt. 1) typu OUSc 150W z lampami sodowymi (szt. 1) SON+T+P150W. Do zasilania opraw stosować przewód YKSY 3x2,5. Długość trasy projektowanej linii zasilanej z jednostki transformatorowej Kolonia Góry 3: od słupa proj. 1 do słupa proj. 2 (obwód Nr 2). Obwód zasilający: z istniejącego słupa nr 18 wyprowadzić kabel YAKY 4x35 do projektowanego złącza kablowego ZK-1+SO oświetlenia drogowego. Z szafki wyprowadzić obwód oświetleniowy kablem YAKY 4x25 24(38) m do słupa nr 1 linii oświetlenia drogowego. Do wysokości minimum 2,5 m nad poziomem gruntu, przewody chronić rurami typu RVS 47. Wylot kabla z rury osłonowej uszczelnić rurą termokurczliwą. Rury ochronne do żerdzi mocować za pomocą taśmy stalowej COT 37. Zastosować typową szafkę oświetleniową typu ZK+SO wykonaną z tworzywa termoutwardzalnego. Szafkę wyposażyć w tablicę licznikową 3-fazową, tablicę 1-fazową pod zegar oraz urządzenia sterujące zapalaniem oświetlenia z zabezpieczeniami. Na słupie nr 1 na przewodach roboczych obwodów oświetleniowych zainstalować odgromniki typu SE 30.150-0,50/5. Odgromniki należy uziemić - wartość uziemienia nie większa niż 10 ?. Każdy słup znajdujący się w pasie drogowym drogi powiatowej pomalowany musi być farbą odblaskową zgodnie ze wzorem znaków drogowych U-9a i U-9b określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r.) ZADANIE 3: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Lipno przy drodze powiatowej Zakrzówek - Wilkołaz Istniejący kabel YAKY 4x120 zdjąć ze słupa nr 6 i wprowadzić do projektowanego złącza typu ZK2+1P na dz. ewid. Nr 215/1, od złącza do słupa nr 6 ułożyć kabel YAKY 4x120 długości 5(18) m. Oświetlenie drogi wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym poprzez budowę wydzielonej linii oświetlenia drogowego napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 z natężeniem podstawowym 35 MPa na żerdziach typu ŻN. Na odcinkach napowietrznych oprawy mocować na wysięgnikach WO I długości 0,5 m. W miejscu wprowadzenia przewodów do wysięgnika na przewodach zastosować dodatkową osłonę zabezpieczającą przewody przed przetarciem. Zabezpieczenie opraw bezpiecznikami SV 19.25 z wkładką topikową szybką Wts-6A. Przewód oświetleniowy prowadzić po przeciwnej stronie słupa względem mocowania opraw oświetleniowych. Zastosować oprawy oświetleniowe (szt. 1) typu OUSc 150W z lampami sodowymi (szt. 1) SON+T+P150W. Do zasilania opraw stosować przewód YKSY 3x2,5. Długość trasy projektowanej linii zasilanej z jednostki transformatorowej Lipno 2: do słupa proj. 1. Obwód zasilający: z projektowanego złącza ZK2+P wyprowadzić kabel YAKY 4x25 długości 21(35) m do projektowanej szafki oświetlenia drogowego na słupie nr 1. Z szafki wyprowadzić obwód oświetleniowy przewodami AsXSn 2x25. Do wysokości minimum 2,5 m nad poziomem gruntu, przewody chronić rurami typu RVS 47. Wylot kabla z rury osłonowej uszczelnić rurą termokurczliwą. Rury ochronne do żerdzi mocować za pomocą taśmy stalowej COT 37. Zastosować typową szafkę oświetleniową typu SO i złącze ZK2+1P wykonaną z tworzywa termoutwardzalnego. Szafkę wyposażyć w tablicę licznikową 3-fazową, tablicę 1-fazową pod zegar oraz urządzenia sterujące zapalaniem oświetlenia z zabezpieczeniami. Na słupie nr 1 na przewodach roboczych obwodów oświetleniowych zainstalować odgromniki typu SE 30.150-0,50/5. Odgromniki należy uziemić - wartość uziemienia nie większa niż 10 ?. Każdy słup znajdujący się w pasie drogowym drogi powiatowej pomalowany musi być farbą odblaskową zgodnie ze wzorem znaków drogowych U-9a i U-9b określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r.) ZADANIE 4: Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej na terenie sołectwa (Studzianki-Kolonia) Oświetlenie drogi wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym poprzez podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego oraz opraw oświetleniowych sodowych ze źródłami światła (szt. 2) na istniejących słupach linii niskiego napięcia zasilanej ze stacji trafo Wola Studziańska 1. Zakres prac od stacji trafo Wola Studziańska 1 do słupa Nr 7. Projektowane oświetlenie drogowe wykonać przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 . Przewód zamontować poniżej istniejącej linii nN. Naprężania dostosować do naprężeń linii głównej. Zastosować oprawy oświetleniowe typu OUS 150W ze źródłami światła typu SON-T 150W. Oprawy należy zamontować na wysięgnikach rurowych typu WR-1. Lampy zabezpieczyć bezpiecznikami SV 19.25. Układ pomiarowy 1-fazowy poboru energii elektrycznej czynnej na typowej tablicy licznikowej w skrzynce pomiarowej w II klasie ochronności przeciwporażeniowej, zabudowanej na stacji trafo Wola Studziańska 1. W projektowanej szafie pomiarowej typu SOM-1 umieścić zegar oraz urządzenie sterujące zapalaniem oświetlenia z zabezpieczeniami. Zasilenie szafy wykonać przewodem 3xDy10 z istniejącej rozdzielni niskiego napięcia w rurze ochronnej. Wyprowadzić z szafki oświetleniowej obwód oświetleniowy przewodem AsXSn 2x35 w rurze ochronnej BE50. Wyjście z przewodu rury zabezpieczyć palczatką termokurczliwą. 2.1 Zakończenia przewodów obwodów oświetlenia drogowego muszą umożliwiać dalszą rozbudowę przedmiotowych linii oświetleni drogowych. 2.2 Wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą dla całej inwestycji. 3. Wymagane warunki gwarancji: - min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 4. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca robót jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt. 6. Wszelkie opłaty związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia ciążą w całości na wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o obowiązujące przepisy, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. 8. Jeżeli SIWZ i dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 9. Wycena powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy także uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów dróg, nawierzchni lub instalacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek w Banku Spółdzielczym Ziemi Kraśnickiej Oddział w Zakrzówku nr 06 8717 1048 2003 3000 1485 0014, z adnotacją wadium - numer sprawy ZG.271.17.2014 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule:od dnia- do dnia, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył w wymaganym terminie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (wskazanych w Rozdziale 5 SIWZ) lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie linii oświetlenia drogowego o wartości min. 100 000,00 zł (brutto)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za najważniejsze roboty uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 4.1.2 SIWZ, tj. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie linii oświetlenia drogowego o wartości min. 100 000,00 zł. (brutto). Dowodami potwierdzającymi czy roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - poświadczenie lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie roboty, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie robót zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegających na: 1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: a) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją prawną, finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi i technicznymi, przestojami lub opóźnieniami (np. przedłużająca się procedura Pzp,) lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, b) Wystąpienia w trakcie realizacji niniejszej umowy siły wyższej w postaci w szczególności: powodzi, huraganu, śnieżyc lub podobnych zjawisk atmosferycznych, a także innych zjawisk obiektywnie niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy uniemożliwiających utrzymanie terminów realizacji zamówienia, 2. Zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia: a) W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian), 3. Zmianie może ulec zakres rzeczowy określony w umowie i dokumentacji technicznej: a) W przypadku, gdy w wystąpi konieczność dokonania zmian rzeczowych, których nie udało się przewidzieć na etapie projektowania, a ich dokonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Dopuszcza się zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednia zgodą Zamawiającego: w uzasadnionych przypadkach możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót, niż określone w formularzu oferty. 5. Dopuszcza się zmiany na skutek zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzakrzowek.bip.lubelskie.pl/index.php?id=213
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zakrzówek ul. Żeromskiego 24 23-213 Zakrzówek Pokój Nr 5D.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zakrzówek ul. Żeromskiego 24 23-213 Zakrzówek Sekretariat (Pokój Nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.