Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Kraków: Remont piwnic budynku administracyjnego ZCK przy ul. Rakowickiej 41
Numer ogłoszenia: 197310 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6199940, fax 012 6199990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont piwnic budynku administracyjnego ZCK przy ul. Rakowickiej 41.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w obrębie piwnic budynku administracyjnego Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie przy ul. Rakowickiej 41, polegające na wymianie tynków, odgrzybieniu ścian, malowaniu ścian, stolarki, rur stalowych i blaszanych oraz wymianie gniazd elektrycznych. Powierzchnia objęta zamówieniem - ok. 530 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, 2. nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. dysponujący osobą kierującą pracami, posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. posiadający odpowiednie doświadczenie, tj. wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę polegającą na remoncie pomieszczeń użytkowych o wartości nie mniejszej niż 85 000,00 zł. 5. posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na minimum 100 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 A do Specyfikacji), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobą kierującą pracami, posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz, potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na remoncie pomieszczeń użytkowych, o wartości nie mniejszej niż 85 000,00 zł. 7. Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie 6 zostały wykonane należycie, 8 Polisa lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100 000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmentarze.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Krakowie, ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Kasa Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie, ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków, pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Renowacja pomnika Czynu Zbrojnego Proletariatu Krakowa.
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- Dostawa serwera NAS dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO PRZEZSKÓRNEJ WERTEBROPLASTYKI TRZONU KRĘGOWEGO - MAŁOINWAZYJNY ZESTAW DO PLASTYKI TRZONÓW KRĘGOSŁUPA
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
- Budowa pochylni wraz z modernizacją wejścia i dojścia do budynku użyteczności publicznej przy ul. Bolesława Chrobrego 7 zgodnie z zadaniem inwestycyjnym C/WŁO/II/P5/2
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych w zakresie bieżącej konserwacji oraz usług w zakresie utrzymania w sprawności technicznej budynków Wydziałów Chemicznego, Transportu i Elektrycznego PW
- Wykonanie remontu naświetla zewnętrznego w pałacu w Łężanach gm. Reszel
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 2 prace remontowe
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.