eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnogród › Remont stacji wodociągowej przy ul. Lubaczowskiej w Tarnogrodzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Tarnogród: Remont stacji wodociągowej przy ul. Lubaczowskiej w Tarnogrodzie
Numer ogłoszenia: 197278 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnogród , ul. T. Kościuszki 5, 23-420 Tarnogród, woj. lubelskie, tel. 084 6897161, faks 084 6897731.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stacji wodociągowej przy ul. Lubaczowskiej w Tarnogrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stacji wodociągowej przy ul. Lubaczowskiej w Tarnogrodzie na dz. nr 1076, zgodnie z projektem budowlanym i kosztorysem ofertowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych ). Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ustawy- Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego: nr 30 9637 0001 2001 0000 0404 0002 Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na koncie bankowym nie oprocentowanym i zostanie zwrócone bez odsetek. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy dołączyć do oryginału oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art.22 ust .1 Prawa zamówień publicznych, a szczególności następujących wymagań: posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej oraz uprawnieniami elektrycznymi o doświadczeniu zawodowym min.5 lat - po 1 osobie, wykazaniem się zatrudnieniem średnio 20 etatowych pracowników w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, pod pojęciem (pracownik etatowy) należy rozumieć pracownik zatrudniony na umowę o pracę na czas nieokreślony i w pełnym etacie. wykazanie , że oferent w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, we wszystkich wykonanych robotach o podobnym charakterze co najmniej wykonał; - 5 robót o wartości minimum 1 000.000 PLN każda Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji. wykazanie , że oferent (wykonawca) dysponuje następującym podstawowym sprzętem: - samochód samowyładowczy do 5 t; - koparka o pojemności łyżki 0,15 m3; - koparka o pojemności łyżki 0,5 m3; - żuraw samojezdny o nośności 6 t; wykazanie się minimalnym rocznym obrotem w wysokości - min 3 000.000 PLN w ostatnich 3 latach obrotowych ( 2006.2007.2008), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Posiadanie odpowiedniej sytuacji finansowej w tym dostępu do linii kredytowej Na potwierdzenie powyższego wymagane jest stosowne zaświadczenie z banku o zdolności kredytowej oferenta lub promesie udzielenia kredytu w wysokości co najmniej 1 000.000 PLN z przeznaczeniem na tę inwestycję wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na łączną kwotę nie mniejszą niż 100% przewidywanej wartości umowy na wykonanie robót. W przypadku ubiegania się o udzielenia zamówienia przez konsorcja, lider konsorcjum musi spełniać co najmniej 60%, a poszczególni partnerzy co najmniej 20% warunków. Lider i partnerzy musza spełniać w sumie 100% warunków. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania minimum 70% wartości zamówienia własnymi siłami. Dopuszcza się udział podwykonawców w zaproponowanej ofercie przetargowej do wartości 30% oferty. Wykonawca ma prawo podpisać umowę jedynie z podwykonawcą wymienionym w przyjętej ofercie przetargowej. Za wyjątkiem podwykonawców zaproponowanych już w ofercie przetargowej Wykonawca nie będzie zawierał umów z podwykonawcami bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez oferentów dokumenty i oświadczenia: oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny; wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania; Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia. Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Formularz ofertowy ( w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie należy podać (nazwy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną). Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osobą nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy ( zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Ogólne dane o uczestniku przetargu, Pełnomocnictwa ( jeśli dotyczą); Wyceniony przedmiar robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót; Potwierdzenie wniesienia wadium poprzez: - kopie przelewu bankowego jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu;- oryginał dokumentu jeżeli wadium wnoszone jest w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późniejszymi zmianami ). Oświadczenia. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.22 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 tej ustawy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert; Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; Dotyczy jeśli jest umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np. umowa spółki cywilnej, jeśli działalność jest prowadzona w formie spółki cywilnej, umowa konsorcjum, jeżeli oferentem są podmioty występujące wspólnie) Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom . Wykonawca zobowiązuje się do wykonania minimum 70% wartości zamówienia własnymi siłami. Dopuszcza się udział podwykonawców w zaproponowanej ofercie przetargowej do wartości 30% oferty. Wykonawca ma prawo podpisać umowę jedynie z podwykonawcą wymienionym w przyjętej ofercie przetargowej. Za wyjątkiem podwykonawców zaproponowanych już w ofercie przetargowej Wykonawca nie będzie zawierał umów z podwykonawcami bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, elektrycznych z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wyszczególnieniem osób, którym zostaną powierzone stanowiska wraz z kopiami odpowiednich uprawnień ; Wykaz niezbędnego sprzętu będącego w posiadaniu Wykonawcy ( oferenta); Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należyta starannością. Udokumentowanie, że Wykonawca (oferent) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Deklaracje finansową potwierdzoną sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego referenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców (oferentów) nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagany jest z ostatnich 3 lat obrotowych (2006, 2007, 2008) lub z okresu prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy niż 3 lata , minimalny roczny obrót w wysokości 3 000 000.PLN); Aktualna informacja z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową wykonawcy; Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejsza niż 100% przewidywanej wartości umowy na roboty budowlane. W przypadku polisy z terminem związania krótszym niż czas trwania kontraktu wymagane jest zobowiązanie w formie oświadczenia o przedłużeniu polisy na czas wymagany; Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający terminy podane w harmonogramie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnogrod.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Kościuszki 5 23-420 Tarnogród pok. nr 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarnogrodzie ul. Kościuszki 5 pok. nr 8 (Sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.