eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Montaż paneli fotowoltaicznych na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Radomin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-03

Radomin: Montaż paneli fotowoltaicznych na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Radomin
Numer ogłoszenia: 197266 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż paneli fotowoltaicznych na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Radomin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, budowa i montaż 30 instalacji fotowoltaicznych o mocy 3 i 5 kW na nieruchomościach osób pytanych położonych na terenie gminy Radomin. Ze względu na różną stawkę podatku VAT zamówienie podzielono na dwie części. 2. W zakres zamówienia wskazanego w pkt 1 wchodzą następujące części: Część 1 zamówienia Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych W zakres części pierwszej wchodzi zaprojektowanie, budowa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych położonych na terenie gminy Radomin. Do wykonania jest łącznie 23 instalacje o mocy 5 kW i 3 kW. Dla tych instalacji należy zastosować stawkę VAT 8%. Instalacje zostaną zamontowane w następujących lokalizacjach: Typ I o mocy 5 kW - przedmiar 1 - lokalizacje: Płonne 81, dz. 72/4 i Płonne 75, dz. 3/1; Szczutowo 9, dz. 99/2 i Szczutowo 23, dz. 67/1; Płonko 5, dz. 48/4 i Płonko 15, dz. 73; Radomin 2b, dz. 466 i Radomin 23b, dz. 143/11; Rętwiny 52, dz. 41/5; Dulsk 110, dz. 5/1; Szafarnia 4, dz. 98/1; Typ II o mocy 5 kW - przedmiar 2 - lokalizacje: Rętwiny 23a, dz. 85/2 i Rętwiny 51a, dz. 22; Szafarnia-Pólka dz. 150/1; Bocheniec 56 dz. 166/2 i Bocheniec 63dz. 97/6; Typ III o mocy 3 kW - przedmiar 3 - lokalizacje: Szafarnia 41, dz. 5/5; Radomin 56, dz. 163 i Radomin 54, dz. 54/3; Rętwiny 41, dz. 17/5; Gaj 7, dz. 24/1; Piórkowo 62, dz. 132/1; Typ IV o mocy 3 kW - przedmiar 4 - lokalizacja: Płonko 18, dz. 61 Część 2 zamówienia Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach niemieszkalnych i gruncie W części drugiej przewidziane jest zaprojektowanie, budowa i montaż 7 instalacji fotowoltaicznych o mocy 5 kW. Pięć instalacji zostanie umieszczona na budynkach niemieszkalnych a dwie instalacje zostaną posadowione na gruncie. Dla tych instalacji należy zastosować stawkę VAT 23 %. Instalacje zostaną zamontowane w następujących lokalizacjach: Typ V o mocy 5 kW - przedmiar 5 - lokalizacje: Radomin 150, dz. 90/1; Bocheniec 56 dz. 110/3; Typ VI o mocy 5 kW - przedmiar 6 - lokalizacje: Radomin 142, dz. 18; Bocheniec 16, dz. 40/4; Typ VII o mocy 5 kW - przedmiar 7 - lokalizacje: Radomin 4, dz. 177/9 i 178/1 (jedna instalacja); Gaj 35 dz. 118; Typ VIII o mocy 5 kW - przedmiar 8 - lokalizacja: Rętwiny 39, dz. 30/4 3. Zakres robót obejmuje: - Montaż instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla modułów fotowoltaicznych na dachach, budynkach oraz gruncie; - Montaż modułów fotowoltaicznych; - Montaż połączeń modułów i urządzeń fotowoltaicznych tworzących instalację; - Połączenie z istniejącą instalacją elektryczną w obiekcie; - Ochrona od porażeń prądem elektrycznym; - Ochrona przepięciowa i odgromowa; - Dokonanie rozruchu elektrowni; - Opracowanie instrukcji obsługi elektrowni i przeszkolenie użytkownika Do wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji technicznej obejmującej: a) Inwentaryzację elektryczną oraz miejsca usytuowania instalacji - wytrzymałościową dachów; b) Dokumentację techniczną dla każdego z obiektów w formie umożliwiającej zgłoszenie instalacji przez odbiorcę. Dokumentacja projektowa powinna zawierać część opisową, niezbędne obliczenia techniczne, rzuty i rysunki, wymagane prawem oświadczenia, karty katalogowe oraz certyfikaty dopuszczenia do użytku zastosowanych komponentów; c) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ oraz harmonogramu robót budowlanych i przedłożenie tych opracowań do weryfikacji Zamawiającemu, 4. Cechy techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i rozwiązań powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określenie pochodzenia produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych, należy rozumieć je jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, ze zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych wraz z podaniem ich parametrów i przedstawienia dowodów równoważności w postaci odpowiednich kart katalogowych. Brak wskazania w ofercie rozwiązań równoważnych wraz ze wykazaniem ich równoważności będzie traktowane jako zobowiązanie Wykonawcy do zastosowania przez niego materiałów i urządzeń, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 4. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, jako materiał do obliczenia ceny oferty i sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo-finansowego wraz z tabelą elementów scalonych (zestawienie wg wzoru jak w załączniku nr 1a1 lub 1a2 w zależności od części zamówienia). Sporządzony przez wykonawcę i załączony do oferty, kosztorys ofertowy i zestawienia rzeczowo-finansowego wraz z tabelą elementów scalonych stanowi dokument do rozliczenia zadania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. 5. Każdy przedmiar został przygotowany dla jednej instalacji fotowoltaicznej z każdego typu. Tabelę elementów scalonych należy uzupełnić na podstawie kosztorysów ofertowych sporządzonych dla odpowiedniej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza sporządzenie oddzielnego kosztorysu dla każdej instalacji lub kosztorysu zbiorczego dla danej części zamówienia zawierającego odpowiednio 23 instalacje dla 1 części i 7 instalacji dla 2 części zamówienia. 6. Przy przygotowaniu oferty zaleca się korzystanie ze wzorów druków załączonych do SIWZ. Wykonawca może sporządzić własne druki jednak ich treść musi być zgodna z treścią druków przygotowanych przez zamawiającego. Szczegółowy opis oferty i wykaz druków zawarty jest w rozdziale XII SIWZ. 7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót oraz program funkcjonalno-użytkowy udostępnione będą na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP - Zamówienia Publiczne - Przetargi 2015, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.26.12.15-4, 45.11.21.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : - dla części 1 zamówienia w wysokości : 10 000,00 zł - dla części 2 zamówienia w wysokości : 5 000,00 zł w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy p.z.p. Wadium wnoszone w formie gotówkowej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Kowalewo Pomorskie Oddział Radomin Nr 35 9496 0008 0040 1416 2000 0004 z podaniem tytułu: wadium dla realizacji zadania pn. Montaż paneli fotowoltaicznych na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Radomin Wadium musi byś wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do składanej oferty. Wadium w formie pieniężnej powinno płynąć na konto zamawiającego do chwili upływu terminu składania ofert. Termin wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek zamawiającego (decyduje dzień, godzina i minuta). Wadium, które zostało wniesione po upływie terminu składania ofert, uznane jest jako niewniesione.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór Załącznik Nr 2), udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania zadań określonych w niniejszym zamówieniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku. W celu potwierdzenia, że posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca złoży oświadczenie (wzór Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku. W celu potwierdzenia, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, wykonawca złoży oświadczenie (wzór Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca złoży oświadczenie (wzór Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa tego warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków (wzór Załącznik Nr 2), udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: - wydłużenia terminu realizacji zadania z przyczyn niezależnych od wykonawcy, na jego wniosek, za zgodą zamawiającego. - ma pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radomin.pl - Zamówienia Publiczne - Przetargi 2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radomin , Radomin1a, 87-404 Radomin, pok. Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Radomin, Radomin1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 8, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wystąpił o dofinansowanie na zadanie objęte niniejszą procedurą przetargową w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W przypadku nie otrzymania dofinansowania Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1. unieważni postępowanie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych W zakres części pierwszej wchodzi zaprojektowanie, budowa i montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych położonych na terenie gminy Radomin. Do wykonania jest łącznie 23 instalacje o mocy 5 kW i 3 kW. Dla tych instalacji należy zastosować stawkę VAT 8%. Instalacje zostaną zamontowane w następujących lokalizacjach: Typ I o mocy 5 kW - przedmiar 1 - lokalizacje: Płonne 81, dz. 72/4 i Płonne 75, dz. 3/1; Szczutowo 9, dz. 99/2 i Szczutowo 23, dz. 67/1; Płonko 5, dz. 48/4 i Płonko 15, dz. 73; Radomin 2b, dz. 466 i Radomin 23b, dz. 143/11; Rętwiny 52, dz. 41/5; Dulsk 110, dz. 5/1; Szafarnia 4, dz. 98/1; Typ II o mocy 5 kW - przedmiar 2 - lokalizacje: Rętwiny 23a, dz. 85/2 i Rętwiny 51a, dz. 22; Szafarnia-Pólka dz. 150/1; Bocheniec 56 dz. 166/2 i Bocheniec 63dz. 97/6; Typ III o mocy 3 kW - przedmiar 3 - lokalizacje: Szafarnia 41, dz. 5/5; Radomin 56, dz. 163 i Radomin 54, dz. 54/3; Rętwiny 41, dz. 17/5; Gaj 7, dz. 24/1; Piórkowo 62, dz. 132/1; Typ IV o mocy 3 kW - przedmiar 4 - lokalizacja: Płonko 18, dz. 61.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-4, 45.26.12.15-4, 45.11.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach niemieszkalnych i gruncie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach niemieszkalnych i gruncie W części drugiej przewidziane jest zaprojektowanie, budowa i montaż 7 instalacji fotowoltaicznych o mocy 5 kW. Pięć instalacji zostanie umieszczona na budynkach niemieszkalnych a dwie instalacje zostaną posadowione na gruncie. Dla tych instalacji należy zastosować stawkę VAT 23 %. Instalacje zostaną zamontowane w następujących lokalizacjach: Typ V o mocy 5 kW - przedmiar 5 - lokalizacje: Radomin 150, dz. 90/1; Bocheniec 56 dz. 110/3; Typ VI o mocy 5 kW - przedmiar 6 - lokalizacje: Radomin 142, dz. 18; Bocheniec 16, dz. 40/4; Typ VII o mocy 5 kW - przedmiar 7 - lokalizacje: Radomin 4, dz. 177/9 i 178/1 (jedna instalacja); Gaj 35 dz. 118; Typ VIII o mocy 5 kW - przedmiar 8 - lokalizacja: Rętwiny 39, dz. 30/4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0, 45.26.12.15-4, 45.11.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.