eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa i montaż urządzeń wspomagających słyszenie dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Jelenia Góra: Dostawa i montaż urządzeń wspomagających słyszenie dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18
Numer ogłoszenia: 197235 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kolegium Karkonoskie (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa) , ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6453318, faks 075 6453324, 6453310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kk.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń wspomagających słyszenie dla Kolegium Karkonoskiego w Jeleniej Górze przy ul. Lwóweckiej 18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Wzmacniacz pętli indukcyjnej wraz z okablowaniem i montażem - 3 szt. Parametry wzmacniacza pętli indukcyjnej: 1. Zasięg: 100 - 1200 m2 2. Niezależna regulacja tonów niskich, tonów średnich i tonów wysokich we wzmacniaczu 3. System automatycznej kontroli wzmocnienia 4. Trzy wejścia mikrofonowe typu XLR we wzmacniaczu 5. Wejście i wyjście liniowe we wzmacniaczu 6. Szerokość pasma: 100 Hz - 5 kHz 7. Poziom zniekształceń: < 1% 8. Automatyczna kalibracja pętli induktofonicznej 9. Przycisk włącz/wyłącz umiejscowiony na panelu czołowym urządzenia np. Logbit G2 lub równoważny 2). System stereofoniczny FM - 2 szt. Parametry zestawu stereofonicznego FM (nadajnik + 2 odbiorniki): 1. zasięg współpracy nadajnika z odbiornikami: minimum 25 metrów 2. sygnalizacja prawidłowego działania za pomocą diody LED w odbiornikach 3. pasmo przenoszenia: 100 Hz - 7,5 kHz 4.Automatyczna bezprzewodowa synchronizacja pomiędzy nadajnikiem i odbiornikami 5.Możliwość wyboru jednego spośród co najmniej 8 kanałów częstotliwości 6.Nadajnik zasilany baterią lub akumulatorem 7.Możliwość zastosowania mikrofonu kierunkowego 8.obróbka sygnału na poziomie nadajnika 9.system kompensacji położenia mikrofonu 10.system redukcji hałasu 11.Przypisywanie imienia użytkownika do nadajnika i odbiorników 12.Programowana deemfaza/preemfaza 13.Funkcja uśpienia 14.Funkacja wyciszenia mikrofonu w nadajniku 15.Zakres regulacji wzmocnienia odbiorników: 0-30 dB 16.Czujnik obecności sygnału FM w odbiornikach 17.Wyświetlacz ciekłokrystaliczny w nadajniku 18.Wbudowana antena nadajnika 19. Słuchawki do nadajnika 20. Polska wersja językowa menu np. Oticon Amigo T20/2xR2 lub równoważny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00 - Mikrofony .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. wymagane jest wykazanie minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie i instalacji wzmacniaczy pętli indukcyjnych i/lub systemów stereofonicznych FM o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. e) udzielą min.3 lata gwarancji f) zaakceptują warunki serwisu gwarancyjnego: - termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, - czas reakcji serwisu - w ciągu max. 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (telefonicznie, faksem, pisemnie), - jeżeli w okresie gwarancyjnym będą więcej niż 3 naprawy urządzenia, wtedy wykonawca wymieni je (dostarczy i zamontuje) na nowe urządzenie o parametrach nie gorszych od przedstawionych w ofercie, - okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, - okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzeń bądź elementu wymienionego, - wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą Zamawiającego - koszt transportu będzie ponosił wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia). g) zapewnią po okresie upływu gwarancji serwis pogwarancyjny przez co najmniej 5 lat, h) posiadają niezbędne certyfikaty na oferowane urządzenia lub deklaracje zgodności z normami, dopuszczające je do bezpiecznego użytkowania na terenie kraju. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: a) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w rozdziale VI s.i.w.z., b) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku c) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, d) Ocena każdego z warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do s.i.w.z. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na druku sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 3 do s.i.w.z.) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wymagane jest wykazanie minimum jednego zamówienia odpowiadającego swym rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł), 4. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do s.i.w.z. 5. Oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu urządzenia fabrycznie nowego, zgodnie z ostatnimi rozwiązaniami technologicznymi producenta, wraz z nowymi, oryginalnymi elementami wyposażenia (na druku Formularza oferty), 6. Oświadczenie wykonawcy o potwierdzeniu warunków gwarancyjnych i serwisowych wskazanych w rozdziale V w punkcie 1f SIWZ (na druku Formularza oferty), 7. Oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu serwisu pogwarancyjnego przez okres co najmniej 5 lat, po upływie okresu gwarancji (na druku Formularza oferty), 8. Oświadczenie o zaoferowaniu urządzeń posiadających niezbędne certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami, dopuszczające je do bezpiecznego użytkowania na terenie kraju (na druku Formularza oferty), wymagane dokumenty: deklaracje zgodności CE należy przekazać przy dostawie przedmiotu zamówienia. 9. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 11. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kk.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, budynek Rektoratu pokój nr 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze ul. Lwówecka 18, 58-503 Jelenia Góra, budynek Rektoratu pokój nr 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w oparciu o umowę dofinansowania nr PIB/000002/01/D ze środków PAŃSTWOWEGO FUNDUSZU REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH w ramach realizacji programu pn. Pitagoras 2007 - pomoc osobom z uszkodzeniem słuchu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.