eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki-Zdrój › Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV dla Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - ETAP I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Duszniki-Zdrój: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV dla Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - ETAP I.
Numer ogłoszenia: 197209 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338828 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8669248, faks 074 8669020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury - Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV dla Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju - ETAP I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu monitoringu wizyjnego CCTV na terenie Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, zgodnie z założeniami technicznymi stanowiącymi załącznik numer 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przez budowę systemu monitoringu wizyjnego CCTV rozumie się wykonanie kompletnego okablowania strukturalnego, dostawę i instalację kamer wizyjnych, systemu rejestracji i innych niezbędnych urządzeń oraz wykonanie niezbędnego zakresu prac instalacyjnych, uruchomienie systemu, przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, jak również sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Projekt techniczny powykonawczy powinien zawierać koncepcję działania systemu, wykaz i typy urządzeń, plan instalacji, schemat blokowy, opis techniczny oraz oświadczenie osób sporządzających dokumentację i biorących udział w pracach instalacyjnych o nieujawnianiu wiadomości stanowiących informację niejawne, z którymi zapoznali się podczas wykonywania prac. Zamawiany system ma być oparty na technologii IP z użyciem kamer cyfrowych. Przesył danych po okablowaniu strukturalnym, z możliwością późniejszej rozbudowy, w tym z użyciem technologii bezprzewodowej WiFi. Realizowany w I etapie system, składa się 15 kamer wewnętrznych oraz 1 zewnętrznej. Docelowo zostanie rozbudowany i rozszerzony o zaznaczone w części graficznej B dodatkowe kamery wewnętrzne i zewnętrzne. Wykonawca wykona kompletne okablowanie, przygotowując system do rozbudowy dla zaznaczonych dodatkowych kamer wewnętrznych i zewnętrznych, planowanych w ramach II etapu realizacji zadania. Stanowisko do obsługi monitoringu znajdzie się na portierni Muzeum, natomiast urządzenia aktywne należy zamontować w istniejącej szafie rackowej w pomieszczeniu serwerowni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99429.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXICOMP Przemysław Łaptuta, ul. Słodowska 4a, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 99429.20
  • Oferta z najniższą ceną: 99429.20 oferta z najwyższą ceną: 121546.82
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.