eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › roboty remontowe pomieszczeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz w Warszawie ul. Dembińskiego 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-22

Warszawa: roboty remontowe pomieszczeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz w Warszawie ul. Dembińskiego 3
Numer ogłoszenia: 197203 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Henryka Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8330908, 8337170, fax 833 64 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-zoliborz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowe pomieszczeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz w Warszawie ul. Dembińskiego 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont pomieszczeń w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Warszawie przy ul. Dembińskiego 3. Remont obejmuje: a) malowanie pomieszczeń, b) wymianę parapetów, c) wymianę wykładziny podłogowej, d) odnowienie paneli w sali konferencyjnej, e) montaż okien i drzwi w pok. 18, f) roboty towarzyszące. 2. Materiały i wyroby przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą mieć podane nazwy i marki, nazwy producentów lub inne dane umożliwiające identyfikację ich jakości. 3. Materiały użyte do remontu muszą się estetycznie komponować z materiałami istniejącymi (położonymi) w Ośrodku 4. Dokumentacja szczegółowo opisująca przedmiot zamówienia (przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określają kody: 45431100-8, 45432000-4, 45421100-5, 45442100-8 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, co zobowiązuje Wykonawców do sporządzenia i złożenia ofert uwzględniających całość zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej. IV. Termin wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 15 grudnia 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) średniomiesięczne zatrudnienie w okresie od początku stycznia 2007 roku do końca grudnia 2007 roku kształtowało się na poziomie nie mniejszym niż 2 pracowników, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane - oraz legitymującym się przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, c) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) osiągnęli przychody w roku 2007 na poziomie nie niższym niż 100 tys. zł, b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w części V SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia: 1) oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp, iż spełnienia warunki udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy Pzp - sporządzonego zgodnie z załącznikiem formularza nr 2 do SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń: a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenia na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie od 1 stycznia 2007 roku do 31 grudnia 2007 roku, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - sporządzonej zgodnie z formularzem załącznika nr 3 do SIWZ; 6) wykazu pracowników (osób) - sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 4 do SIWZ, zawierającego informację na temat osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem, odpowiednio dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wymagane informacje, potwierdzone dokumentami w odniesieniu co najmniej do Kierownika budowy; 7) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku o którym mowa w części V SIWZ pkt 1, podpunkt 2), lit. c). 8) oświadczenia o przychodach w roku 2007 - zgodnie z formularzem załącznika nr 6 do SIWZ; 9) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 tys. pln; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest, odpowiednio złożyć dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcjum/, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, musi we własnym imieniu złożyć dokumenty/oświadczenia wymienione w części VI. Dokumenty/oświadczenia, jeżeli potwierdzają spełnianie warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - składane są w ich imieniu wspólnie. Uwaga! Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od OC, wystawiony jest na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie wymaga indywidualnych dokumentów ubezpieczenia od OC, wystawionych na poszczególnych Wykonawców. 4. Oferta uczestników konsorcjum musi zawierać wskazanie pełnomocnika do reprezentowania członków konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-zoliborz.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie OPS Warszawa ul. Dembińskiego 3 pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 16:45, miejsce: w siedzibie OPS Warszawa ul. Dembińskiego 3 pok. nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.