eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie czterech odrębnych części (zadań):Indywidualnego poradnictwa psychologicznego, Indywidualnego poradnictwa doradcy zawodowego, Indywidualnego poradnictwa prawniczego, Wyjazdowego warsztatu kompetencji społecznych w ramach projektu Wsparcie na starcie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Mińsk Mazowiecki: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie czterech odrębnych części (zadań):Indywidualnego poradnictwa psychologicznego, Indywidualnego poradnictwa doradcy zawodowego, Indywidualnego poradnictwa prawniczego, Wyjazdowego warsztatu kompetencji społecznych w ramach projektu Wsparcie na starcie.
Numer ogłoszenia: 197168 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136292 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 756 40 26, faks 25 756 40 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie czterech odrębnych części (zadań):Indywidualnego poradnictwa psychologicznego, Indywidualnego poradnictwa doradcy zawodowego, Indywidualnego poradnictwa prawniczego, Wyjazdowego warsztatu kompetencji społecznych w ramach projektu Wsparcie na starcie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie czterech odrębnych części (zadań):zadanie nr 1:Indywidualne poradnictwo psychologiczne dla 20 uczestników/uczestniczek projektu systemowego Wsparcie na starcie w okresie od zawarcia umowy do 30.11.2013 r. Łączna liczba godzin wynosi 200, Zadanie nr 2: Indywidualne poradnictwo doradcy zawodowego dla 60 uczestników/uczestniczek projektu systemowego Wsparcie na starcie w okresie od daty zawarcia umowy do 30.11.2013 r. Każdej osobie przysługują 2 godziny zegarowe indywidualnego poradnictwa. Łączna liczba godzin wynosi 120; Zadanie nr 3: Indywidualne poradnictwo prawnicze dla 5 uczestników/uczestniczek projektu systemowego Wsparcie na starcie w okresie od zawarcia umowy do 30.11.2013 r. Łączna liczba godzin wynosi 20; Zadanie nr 4 Wyjazdowy warsztat kompetencji społecznych dla 20 uczestników/uczestniczek projektu oraz 2 opiekunów ze strony Zamawiającego Zadanie należy wykonać w terminie 10.07.2013 do 14.07.2013 r. Zajęcia warsztatowe powinny trwać 20 godzin zegarowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wsparcie na starcie współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Indywidualne poradnictwo psychologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsultacje i Szkolenia Mateusz Dudek, ul. Mickiewicza 12/34, 23-203 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Indywidualne poradnictwo doradcy zawodowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSULTANT Violetta Nowak, ul. Gościńczyk 7/1, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12609,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Indywidualne poradnictwo prawnicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Adwokacka adw. Łukasz Wróblewski, ul. Hoża 72 lok. 4, 00-682 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1968,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wyjazdowy warsztat kompetencji społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Promocji Zdrowia Psychicznego Psychocenter w konsorcjum z EKO-SYSTEM P.P.- R.O.E i I.S., ul. Rumińskiego 3, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38967,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.