eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont budynków mieszkalnych przy ul. Ignuta we Wrocławiu oraz naprawa terenów zewnętrznych przyległych do budynków. ZZK-WP/3400/102/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Wrocław: Remont budynków mieszkalnych przy ul. Ignuta we Wrocławiu oraz naprawa terenów zewnętrznych przyległych do budynków. ZZK-WP/3400/102/10
Numer ogłoszenia: 197164 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków mieszkalnych przy ul. Ignuta we Wrocławiu oraz naprawa terenów zewnętrznych przyległych do budynków. ZZK-WP/3400/102/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynków mieszkalnych przy ul. Ignuta we Wrocławiu oraz naprawa terenów zewnętrznych przyległych do budynków. Zadanie 1 - remont budynków mieszkalnych przy: ul. Ignuta 101, 103, 105 i 107 we Wrocławiu - po powodzi. Zadanie 2 - remont budynków mieszkalnych, w tym lokalu użytkowego przy: ul. Ignuta 109, 111, 113 i 115 we Wrocławiu - po powodzi. Zadanie 3 - remont budynków mieszkalnych przy: ul. Ignuta 117, 119, 121 i 123 we Wrocławiu - po powodzi. Zadanie 4 - remont budynków mieszkalnych przy: ul. Ignuta 125, 127, 129 i 131 we Wrocławiu - po powodzi. Zadanie 5 - remont budynków mieszkalnych przy: ul. Ignuta 133, 135, 137 i 139 we Wrocławiu - po powodzi. Zadanie 6 - naprawa i rekultywacja terenów zewnętrznych (należących w 100% do Gminy Wrocław) przyległych do budynków przy: ul. Ignuta od nr 101 do 139 we Wrocławiu - po powodzi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50 % wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.11.27.10-5, 45.23.32.60-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 - 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), Zadanie 2 - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Zadanie 3 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Zadanie 4 - 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Zadanie 5 - 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), Zadanie 6 - 7 500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu w ramach jednej umowy: Dla Zadania 1-5 - prac remontowych ogólnobudowlanych w budynku/lokalu o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie wartość prac remontowych ogólnobudowlanych musi stanowić krotność 100 000,00 zł brutto - przy czym wartość jednej umowy nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto. Dla Zadanie 6 - prac z zakresu robót ziemnych i nawierzchniowych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł w każdym zadaniu (jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie - kwota ubezpieczenia musi stanowić krotność 100 000,00 zł)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wykonania zamówienia w przypadku: a) braku dostępu do części budynku, uniemożliwiającego wykonanie prac objętych umową, b) dokonywania dodatkowych uzgodnień z właściwymi organami, wykonywanie obowiązków nałożonych przez te organy, oczekiwanie na decyzje, postanowienia wydawane przez właściwe organy, o ile Wykonawca należycie wykonuje obowiązki wynikające z umowy i polecenia właściwych instytucji, c) katastrofy budowlanej, d) konieczności wykonania robót dodatkowych, e) warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac, w tym także z powodu wysokiego stanu wód gruntowych, co uniemożliwi osuszenie mokrych murów, f) działania siły wyższej i osób trzecich. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej Zamawiającego lub w Dziale Zamówień Publicznych i Umów, ul. Grabiszyńska 257, pok. 104, w cenie 40 PLN (po uprzednim złozeniu wniosku).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: osobiście: Dział Zamówień i Umów, ul. Grabiszyńska 257, pok. 105 lub Kancelaria ZZK: ul. Św. Elżbiety 3; pocztą: Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Św. Elżbiety 3 50-111 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont budynków mieszkalnych przy: ul. Ignuta 101, 103, 105 i 107 we Wrocławiu - po powodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: a)skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonanie nowych, b)naprawę wyprawy i malatury na elewacji, c)naprawę posadzek, d)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, e)odgrzybienie, impregnacja i malowanie zalanych pomieszcze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynków mieszkalnych, w tym lokalu użytkowego przy: ul. Ignuta 109, 111, 113 i 115 we Wrocławiu - po powodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: a)skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonanie nowych, b)naprawę wyprawy i malatury na elewacji, c)naprawę posadzek, d)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, e)odgrzybienie, impregnacja i malowanie zalanych pomieszczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynków mieszkalnych przy: ul. Ignuta 117, 119, 121 i 123 we Wrocławiu - po powodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: a)skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonanie nowych, b)naprawę wyprawy i malatury na elewacji, c)naprawę posadzek, d)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, e)odgrzybienie, impregnacja i malowanie zalanych pomieszczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont budynków mieszkalnych przy: ul. Ignuta 125, 127, 129 i 131 we Wrocławiu - po powodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: a)skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonanie nowych, b)naprawę wyprawy i malatury na elewacji, c)naprawę posadzek, d)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, e)odgrzybienie, impregnacja i malowanie zalanych pomieszczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont budynków mieszkalnych przy: ul. Ignuta 133, 135, 137 i 139 weWrocławiu - po powodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: a)skucie tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonanie nowych, b)naprawę wyprawy i malatury na elewacji, c)naprawę posadzek, d)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, e)odgrzybienie, impregnacja i malowanie zalanych pomieszczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa i rekultywacja terenów zewnętrznych (należących w 100% do Gminy Wrocław) przyległych do budynków przy: ul. Ignuta od nr 101 do 139 we Wrocławiu - po powodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: a)naprawę chodników z kostki betonowej, krawężników chodnikowych i obrzeży drogowych, b)odtworzenie opasek żwirowych wokół budynków, c)wymianę utwardzonej nawierzchni żwirowej placów i boisk, d)rekultywację trawników, e)renowację ławek oraz malowanie słupków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5, 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.