eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Katowice: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 197126 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ukskatowice.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w poniższym zestawieniu: a. Komputer przenośny: Wymagane parametry: Procesor o indeksie wydajności na systemie Windows 7 nie niższym niż 6.5. Ekran LCD: 15,6LED z powłoką antyrefleksyjną; nominalna rozdzielczość ekranu LCD: 1366x768 pikseli ; RAM 4 GB; twardy dysk: 640GB; napęd optyczny: DVDRW DL; wyjścia karty graficznej: HDMI , D-SUB; komunikacja: LAN 1Gbps , WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth; czytnik kart SD , 4xUSB (w tym minimum jeden port USB 3.0) ;akumulator litowo-jonowy 6-komorowy; waga maks. 2,6 kg, szerokość maks. 375 mm; zainstalowany system operacyjny Windows 7 Professional 64 bit; zainstalowany Microsoft Office 2010 Starter; system ochrony dysku twardego podczas pracy na komputerze. W zestawie torba na notebooka oraz myszka USB. Gwarancja: minimum 3 lata - szt. 36; b. Komputer stacjonarny: Wymagane parametry: Procesor o indeksie wydajności na systemie Windows 7 nie niższym niż 6.5. System operacyjny: Windows 7 Professional 64 bit, ;obudowa microtower; pamięć RAM 4 GB; dysk twardy 500 GB; napęd optyczny: Nagrywarka DVD SATA DL; karta graficzna: zintegrowana; porty zewnętrzne: 4 porty USB 3.0, VGA, DVI-D; karta dźwiękowa zintegrowana; karta sieciowa 1GBps zintegrowana; mysz, klawiatura, zainstalowany Microsoft Office 2010 Starter; Zasilacz min. 500W. Gwarancja: minimum 3 lata. - szt. 4; c. Monitor LCD: Wymagane parametry: Podświetlanie LED, rozdzielczość nominalna 1366x768, jasność 250cd/m2, złącza D-SUB i DVI, wejście audio, wbudowane głośniki minimum 2x1,5W. Gwarancja: minimum 3 lata. - szt. 2; d. Licencja na oprogramowanie Microsoft Visual Studio Professional MOLP GOV -szt. 1 e. Dysk twardy Wymagane parametry: Interfejs: Serial Attached SCSI (SAS), Pojemność: 2TB, format: 3,5 Gwarancja: minimum 3 lata - szt. 2; f. Pamięć RAM FB-DIMM ECC Wymagane parametry: Pojemność 4GB, wymagana kompatybilność z płytą główną Intel S5000PSL Gwarancja: minimum 5 lat - szt. 2; g. Karta sieciowa Wymagane parametry: karta sieciowa do drukarki Konica Minolta 190f (NC-902) Gwarancja: minimum 3 lata - szt. 1; h. Switch HP J9088A Gwarancja: minimum 3 lata - szt. 2; i. Pamięć RAM Wymagane parametry: Pojemność: 2GB, rodzaj pamięci: DDR2 DIMM, częstotliwość pracy: 800MHz, opóźnienie - cycle latency:6 Gwarancja: minimum 5 lat - szt. 2; j. Dysk przenośny Wymagane parametry: Pojemność: 500GB, Format szerokości: 2,5, Interfejs: USB 3.0, wymagania dodatkowe: oprogramowanie szyfrujące fabrycznie zapisane na dysku. Gwarancja: minimum 2 lata - szt. 3; k. Rozszerzenie drukarki Konica Minolta Bizhub 223 o opcję uwierzytelnionego drukowania (dysk twardy 250 GB - opcja HD-516) Gwarancja: minimum 3 lata - szt. 1; l. Pamięć RAM Wymagane parametry: Pojemność: 2GB, Rodzaj pamięci: SO-DIMM, Standard: DDR2 667 MHz Gwarancja: minimum 5 lat - szt. 15; m. Wewnętrzny dysk twardy Wymagane parametry: Pojemność: 2TB, format: 3,5 Gwarancja: minimum 3 lata - szt. 1; n. Bateria do notebooka HP550, 6720S Gwarancja: minimum 12 miesięcy - szt. 8; o. Karta sieciowa Wymagane parametry: Interfejs: PCMCIA Gwarancja: minimum 2 lata - szt. 5; p. Bateria do notebooka IBM R40 Gwarancja: minimum 12 miesięcy -szt. 15; q. Zasilacz do notebooka HP 6730b Gwarancja: minimum 2 lata -szt. 3; r. Zasilacz do notebooka IBM Z60m Gwarancja: minimum 2 lata - szt. 2; s. Zasilacz do notebooka IBM R40 Gwarancja: minimum 2 lata - szt. 15; t. Wewnętrzny dysk twardy Wymagane parametry: Pojemność: 500GB, format: 3,5, Interfejs: Serial ATA Gwarancja: minimum 3 lata - szt. 10; u. Bateria wewnętrzna BIOS Wymagane parametry: Kompatybilność z notebookierm IBM R40, P/N baterii: 08K8216 Gwarancja: minimum 12 miesięcy - szt. 15; v. Bateria wewnętrzna BIOS Wymagane parametry: Kompatybilność z płytami głównymi o standardzie ATX, symbol baterii: CR 2032 Gwarancja: minimum 12 miesięcy -szt. 20; w. Wewnętrzny dysk twardy Wymagane parametry: Pojemność: 320 GB, format: 2,5, interfejs: Serial ATA Gwarancja: minimum 3 lata - szt. 5; x. Dysk twardy 80 GB Wymagane parametry: Pojemność: 80 GB, format: 2,5, interfejs: ATA Gwarancja: minimum 3 lata - szt. 8; y. Monitor LCD Wymagane parametry: Podświetlanie LED, rozdzielczość nominalna 1366x768, jasność 250cd/m2, złącza D-SUB i DVI. Gwarancja: minimum 3 lata -szt. 7. 3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV; 30200000-1 urządzenia komputerowe, 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych; poprzez ofertę równoważną rozumie się dostawę sprzętu i oprogramowania o parametrach nie gorszych niż określone w ust.2. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega konieczności wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta zgodna z formularzem oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 2 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukskatowice.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach ul. Paderewskiego 32b 40-282 Katowice V- piętro, pok. 502.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach ul. Paderewskiego 32b 40-282 Katowice V- piętro, pok. 502.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.