eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £om¿a › wymiana stolarki okiennej w budynku szko³y oraz prace malarskie w sali gimnastycznej



Og³oszenie z dnia 2009-06-17

£om¿a: wymiana stolarki okiennej w budynku szko³y oraz prace malarskie w sali gimnastycznej
Numer og³oszenia: 197116 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza , ul. Mickiewicza 6, 18-400 £om¿a, woj. podlaskie, tel. 0-86 2185043, faks 0-86 2185043.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkola7.lomza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: samorz±dowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: wymiana stolarki okiennej w budynku szko³y oraz prace malarskie w sali gimnastycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1) wymiana stolarki okiennej w budynku g³ównym /na PCV/ 2) prace remontowo-budowlane.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 1. Na potwierdzenie spe³niania w/w warunków Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawców pisemnych o¶wiadczeñ i dokumentów, okre¶lonych w pkt. 9 .1 SIWZ. 2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczeñ dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. Niespe³nienie chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±. 3. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) bêdzie dokonana na podstawie dokumentów do³±czonych do oferty, które s± wymagane od podmiotu wiod±cego i ka¿dego uczestnika konsorcjum (szczegó³owo wymienione w pkt. 9.1. Ocena spe³niania posiadania niezbêdnego potencja³u ekonomicznego oraz dysponowania potencja³em technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia bêdzie dokonana po zsumowaniu potencja³ów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuj± ³±cznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spe³ni³ to wymaganie. 4. Wykonawca, ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zany jest spe³niaæ i akceptowaæ warunki, okre¶lone w SIWZ oraz we wzorze umowy - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególno¶ci: a) wype³niæ druk OFERTA, który nale¿y sporz±dziæ ¶ci¶le wg wzoru za³±czonego przez Zamawiaj±cego - za³±cznik nr 1 do SIWZ: b) do³±czyæ wszystkie wymagane dokumenty wymienione w pkt 9 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w pkt. 9.1. SIWZ, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± nastêpuj±ce dokumenty, o¶wiadczenia i informacje: 1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 2 do SIWZ; W celu potwierdzenia warunku: posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. 3) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³atami podatku, op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. 4) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³atami sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbêdnej wiedzy wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia publicznego: 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym, stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czy dokumenty (np. referencje) - w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê - potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ. 6) Wykaz osób personelu kierowniczego, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia, a tak¿e zakresu obowi±zków w przedmiotowym zamówieniu; kierownik robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych musi mieæ uprawnienia do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem zamówienia i do¶wiadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku, sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ. 7) Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, je¿eli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 6 Wykonawca wykaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³. 8) Kserokopie uprawnieñ budowlanych i za¶wiadczeñ o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego osób, które bêd± kierownikami robót w realizowanym zamówieniu - musz± byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. W celu potwierdzenia warunku znajdowania siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia publicznego: 9) Polisê, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50 000 z³, tj. kwotê odszkodowania, jak± gwarantuje ubezpieczyciel. W przypadku za³±czników do dokumentu lub odniesienia jego tre¶ci do innych dokumentów musz± byæ dostarczone wszystkie dokumenty, na podstawie których mo¿liwa bêdzie jednoznaczna ocena dokumentu, potwierdzaj±cego wymagane ubezpieczenie - z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê; Pozosta³e wymagane dokumenty, jako za³±czniki do oferty. 10) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, pisemne jego o¶wiadczenie o gotowo¶ci wspó³pracy z Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca bêdzie wykonywa³ na rzecz Wykonawcy. 11) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ dodatkowo dla podmiotu wiod±cego - lidera pe³nomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, o¶wiadczenia i informacje wymienione w SIWZ sk³adane s± przez Wykonawców wspólnie, z wyj±tkiem wymienionych w pkt 9.1 ppkt 1),2) które sk³adane s± przez ka¿dego z Wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wiod±cym - liderem. P³atno¶ci bêd± wnoszone na specjalnie za³o¿one w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z upowa¿nienia uczestników bêdzie podmiot wiod±cy - lider konsorcjum. Wniesione wadium lub zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy musi wyra¼nie wskazywaæ na wszystkie podmioty sk³adaj±ce wspóln± ofertê. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (konsorcjum) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie mo¿e z³o¿yæ oferty odrêbnej. Wszystkie dokumenty powinny byæ przygotowane w sposób umo¿liwiaj±cy prawid³ow± ocenê ka¿dego uczestnika konsorcjum. 12) Kosztorys uproszczony wykonany w oparciu o przedmiar robót, jako materia³ pomocniczy do rozliczenia robót. Wszystkie dokumenty powinny byæ przygotowane w sposób umo¿liwiaj±cy prawid³ow± ocenê wykonawcy. Uwaga: Do formy i tre¶ci dokumentów, sk³adanych przez wykonawców, maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic± stosuje siê odpowiednio § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r., Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 22 pa¼dziernika 2008 r., Nr 188, poz. 1155 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 pa¼dziernika 2008r., zmieniaj±ce ww. rozporz±dzenie )..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lomza.pl/bip.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szko³a Podstawowa Nr 7 im. Adama Mickiewicza w £om¿y, 18-400 £om¿a, ul. Mickiewicza 6.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Szko³a Podstawowa Nr 7 im. Adama Mickiewicza w £om¿y, 18-400 £om¿a, ul. Mickiewicza 6.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.