eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa nowej zamiatarki, nowych urządzeń szorujących, nowej myjki ciśnieniowej oraz nowego odkurzacza przemysłowego do obsługi hali przyjęcia i sortowania odpadów oraz hali części biologicznej Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Tychy: Dostawa nowej zamiatarki, nowych urządzeń szorujących, nowej myjki ciśnieniowej oraz nowego odkurzacza przemysłowego do obsługi hali przyjęcia i sortowania odpadów oraz hali części biologicznej Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych.
Numer ogłoszenia: 197103 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o. , ul. Grota Roweckiego 44, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2198427.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej zamiatarki, nowych urządzeń szorujących, nowej myjki ciśnieniowej oraz nowego odkurzacza przemysłowego do obsługi hali przyjęcia i sortowania odpadów oraz hali części biologicznej Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa (zakup) nowych fabrycznie urządzeń: 1.Zamiatarki - 1 szt. 2.Urządzeń szorujących - 1 kpl. 3.Myjki ciśnieniowej - 1 szt. w zakresie Dostawy przenośnego sprzętu i wyposażenia do Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach - Kontrakt Nr 2e realizowanego w ramach Projektu POIS.02.01.00-00-016/09 Budowa Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach w ramach działania 2.1 - Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych priorytetu II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. W ramach Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 oraz dodatkowo 4. Odkurzacza przemysłowego - 1 szt. Wymagania Zamawiającego odnośnie dostawy nowej zamiatarki. 1.Urządzenie fabrycznie nowe rok produkcji 2014, ma pochodzić z produkcji seryjnej i nie może być prototypem, będzie obsługiwać w zakresie utrzymania czystości posadzek, hale przyjęcia i sortowania odpadów oraz halę części biologicznej. Urządzenie służące do zamiatania, z własnym napędem, prowadzone ręcznie. 2.Urządzenie wyposażone w napęd silnikiem spalinowym o mocy co najmniej 3 kW, który poprzez generator elektryczny zasila elektryczne silniki napędzające poszczególne elementy urządzenia: szczotki, ssawę i koła jezdne. Wymagana możliwość alternatywnego podłączenia zasilania z zewnętrznej sieci elektrycznej. 3.Urządzenie o konstrukcji modułowej zabudowanej na stalowym szkielecie z możliwością niezależnej wymiany ścianek osłonowych. 4.Urządzenie wyposażone w podłużną (walcową) szczotkę główną o szer. roboczej co najmniej 700 mm oraz w nagarniającą okrągłą szczotkę boczną o średnicy co najmniej 350 mm, które są napędzane odrębnym silnikiem elektrycznym o mocy co najmniej 130 W. 5.Urządzenie wyposażone w ssawę odsysającą zmiotki do zbiornika zasilaną odrębnym silnikiem elektrycznym o mocy co najmniej 120 W. 6.Urządzenie wyposażone w zbiornik na zmiotki (brud) o pojemności co najmniej 50 dm3 . 7.Urządzenie posiadające trwały filtr z tworzywa sztucznego o powierzchni co najmniej 2,0 m2 wyposażony w elektryczną wstrząsarkę, z możliwością łatwego oczyszczenia pod bieżącą wodą. 8.Prędkość jazdy urządzenia w zakresie do 4,5 km/h 9.Maksymalna wydajność (przy max. prędkości) co najmniej 3 000 m2/h. 10.Urządzenie musi być kompletne gotowe do pracy oraz spełniać funkcje do jakich jest przeznaczone. 11.Dokumenty i świadectwa w języku polskim wymagane dla urządzenia: 11.1.Instrukcja obsługi oraz DTR (w tym harmonogram przeglądów serwisowych), 11.2.Katalog części zamiennych, 11.3.Karta gwarancyjna, 11.4.Świadectwo zgodności CE. 2.Wymagania Zamawiającego odnośnie dostawy nowych urządzeń szorujących. 1.Urządzenia fabrycznie nowe rok produkcji 2014, mają pochodzić z produkcji seryjnej i nie mogą być prototypem, będą obsługiwać w zakresie utrzymania czystości posadzek, hale przyjęcia i sortowania odpadów oraz halę części biologicznej. 2.Urządzenia szorujące na mokro z odsysaniem brudnej wody wyposażone w napędy elektryczne, zasilane z baterii żelowych. Jedno jako urządzenie podstawowe obsługiwane z fotela operatora, drugie jako wspomagające prowadzone ręcznie obsługujące miejsca trudno dostępne. 3.Wymagania dla urządzenia podstawowego. 3.1.Urządzenie o konstrukcji modułowej składającej się ze stalowego szkieletu z możliwością niezależnej wymiany wszystkich ścianek osłonowych obudowy zewnętrznej urządzenia. 3.2.Urządzenie wyposażony w jeden zbiornik na wodę czystą i brudną z możliwością proporcjonalnej zmiany pojemności pomiędzy częścią na wodę czystą, a wodę brudną (przykładowo od zakresu 100% poj. wody czystej - 0% poj. wody brudnej do zakresu 0 % poj. wody czystej - 100% poj. wody brudnej), o całkowitej pojemności co najmniej 250 dm3. 3.3.Zbiornik wyposażony w niezależne węże spustowe dla części na wodę brudną i dla części na wodę czystą. 3.4.Zbiornik wyposażony w czujnik antyprzelewowy. 3.5.Urządzenie wyposażone w silnik jazdy o mocy co najmniej 1500 W. 3.6.Urządzenie zasilane z bezobsługowych baterii żelowych o pojemności pozwalającej na całkowity czas pracy urządzenia z jednego cyklu ładowania powyżej 4 godz. Baterie żelowe powinny mieć trwałość nie mniejszą niż 1000 cykli ładowania - rozładowania. 3.7.Urządzenie wyposażone w co najmniej 3 szczotki okrągłe o średnicy co najmniej 350 mm, o szerokości roboczej szczotek co najmniej 1000 mm. 3.8.Szczotki zasilane silnikiem o mocy co najmniej 1800 W, z regulowanym naciskiem szczotek, obroty szczotek co najmniej 200 rpm. 3.9.Urządzenie wyposażone w listwę ssącą o szerokości ssania większej o co najmniej 200 mm od szerokości roboczej szczotek. 3.10.Moc silnika ssawki co najmniej 600 W, podciśnienie ssania co najmniej 2000 mm H2O. 3.11.Prędkość jazdy w zakresie do 10 km/h, zdolność pokonywania wzniesień o spadku co najmniej 10%. 3.12.Urządzenie wyposażone w dodatkowy hamulec ręczny. 3.13.Maksymalna wydajność urządzenia (przy max. prędkości) powyżej 5000 m2/h. 3.14.Urządzenie musi być kompletne, gotowe do pracy oraz spełniać funkcje do jakich jest przeznaczone. 3.15.Dodatkowo wraz z urządzeniem winno być dostarczone: zapasowy komplet szczotek zapasowych, zapasowy komplet gum ssawnych, prostownik do ładowania baterii. 4.Wymagania dla urządzenia wspomagającego. 4.1.Urządzenie o konstrukcji modułowej składającej się ze stalowego szkieletu z możliwością niezależnej wymiany wszystkich ścianek osłonowych obudowy zewnętrznej urządzenia. 4.2.Urządzenie wyposażone w jeden zbiornik na wodę czystą i brudną przedzielony na pół przegrodą, wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności każdej części co najmniej 40 dm3. 4.3.Zbiornik wyposażony w niezależne węże spustowe dla części na wodę brudną i dla części na wodę czystą. 4.4.Zbiornik wyposażony w czujnik antyprzelewowy. 4.5.Urządzenie zasilane z bezobsługowych baterii żelowych o pojemności pozwalającej na całkowity czas pracy urządzenia z jednego cyklu ładowania powyżej 2 godz. Baterie żelowe powinny mieć trwałość nie mniejszą niż 1000 cykli ładowania rozładowania. 4.6.Urządzenie wyposażone w szczotkę o szerokości roboczej co najmniej 500 mm. 4.7.Szczotka zasilana silnikiem o mocy co najmniej 600 W, z naciskiem szczotki co najmniej 30 kg, obroty szczotki co najmniej 200 rpm. 4.8.Urządzenie wyposażone w zawór kulowy regulujący podawanie wody na szczotkę. 4.9.Urządzenie wyposażone w listwę ssącą o szerokości ssania większej o co najmniej 300 mm od szerokości roboczej szczotek. 4.10.Listwa ssąca wykonana ze stali nierdzewnej. 4.11.Moc silnika ssawki co najmniej 400 W, podciśnienie ssania co najmniej 1200 mm H2O. 4.12.Maksymalna możliwa wydajność urządzenia powyżej 2000 m2/h. 4.13.Możliwość regulacji wysokości uchwytu sterującego maszyną. 4.14.Waga urządzenia gotowego do pracy (z wodą i bateriami) nie może przekraczać 250 kg. 4.15.Urządzenie musi być kompletne, gotowe do pracy oraz spełniać funkcje do jakich jest przeznaczone. 4.16.Urządzenie winno być zabezpieczone przed przeciążeniem prądowym. 4.17.Dodatkowo wraz z urządzeniem winny być dostarczone: zapasowy trzymacz padów (padholder), zapasowy komplet gum ssawnych, zapasowe dwa komplety padów, prostownik do ładowania baterii. 5.Dokumenty i świadectwa w języku polskim wymagane dla urządzeń: 5.1.Instrukcja obsługi oraz DTR (w tym harmonogram przeglądów serwisowych), 5.2.Katalog części zamiennych, 5.3.Karta gwarancyjna, 5.4.Świadectwo zgodności CE. 3.Wymagania Zamawiającego odnośnie dostawy nowej myjki ciśnieniowej. 1.Urządzenie fabrycznie nowe rok produkcji 2014, ma pochodzić z produkcji seryjnej i nie może być prototypem, będzie używane do mycia pod ciśnieniem, z możliwością mycia gorącą wodą, elementów i urządzeń zakładu zagospodarowania odpadów. 2.Urządzenie o konstrukcji modułowej składającej się ze stalowego szkieletu. 3.Urządzenie wyposażone w pompę ciśnieniową korbowodową z ceramicznymi tłokami o ciśnieniu maksymalnym co najmniej 190 bar. 4.Urządzenie wyposażone w kocioł z wężownicą do podgrzewania wody, zasilane paliwem (olej napędowy), zbiornik na paliwo o pojemności co najmniej 20 dm3. 5.Czujnik poziomu paliwa uniemożliwiający włączenie kotła przy zbyt niskim stanie paliwa w zbiorniku. 6.Wyposażenie w czujnik przepływu uruchamiający grzanie kotła w przypadku przepływu wody przez wężownicę. 7.Temperatura podgrzewu wody (woda/para) co najmniej do 120 oC. 8.Urządzenie zabezpieczone czujnikami termicznymi: chroniącym silnik elektryczny przed przegrzaniem, stwierdzającym obecność płomienia w komorze wtrysku paliwa, chroniącym wężownicę przed uszkodzeniem w wyniku przegrzania. 9.Urządzenie wyposażone w zabezpieczenie antyosadowe przed działaniem twardej wody. 10.Urządzenie wyposażone w zbiornik na środki chemiczne o pojemności co najmniej 20 dm3. 11.Urządzenie wyposażone w panel sterujący wyposażony co najmniej we wskaźnik ciśnienia roboczego i regulację dozowania środka chemicznego. 12.Urządzenie o możliwości pracy ciągłej co najmniej 5 godz. na dobę. 13.Urządzenie zasilane prądem trójfazowym (400V) o mocy co najmniej 5 kW. 14.Urządzenie wyposażone w koła jezdne z hamulcem bezpieczeństwa. 15.Wraz z urządzeniem winny być dostarczone: Wąż ciśnieniowy długości co najmniej 10 m. Bęben na wąż. Lanca ze stali nierdzewnej. Pistolet ciśnieniowy. Lanca do pianowania. Lanca ze szczotką. Lanca ze szczotką obrotową. Lanca Turbo. Dysza ciśnieniowa. 16. Dokumenty i świadectwa w języku polskim wymagane dla urządzenia: Instrukcja obsługi oraz DTR (w tym harmonogram przeglądów serwisowych), Katalog części zamiennych, Karta gwarancyjna, Świadectwo zgodności CE. 4.Wymagania Zamawiającego odnośnie dostawy nowego odkurzacza przemysłowego. 1.Urządzenie profesjonalne, fabrycznie nowe rok produkcji 2014, ma pochodzić z produkcji seryjnej i nie może być prototypem, będzie używane do odkurzania elementów i urządzeń zakładu zagospodarowania odpadów. 2.Urządzenie wykonane całkowicie ze stali o wytrzymałej konstrukcji. 3.Urządzenie wyposażone w zbiornik dostosowany do zbierania dużych ilości ciał stałych lub cieczy o pojemności co najmniej 100 dm3, posiadające system umożliwiający sprawne, szybkie i wydajne opróżnianie i czyszczenie zbiornika. 4.Urządzenie wyposażone w koła transportowe z hamulcami pozwalające na łatwiejszy transport na nierównym podłożu oraz w wygodny, duży uchwyt umożliwiający łatwe i wygodne manewrowanie. 5.Urządzenie wyposażone o wysokiej sprawności filtrowania z systemem czyszczenia filtra za pomocą co najmniej manualnego otrząsacza filtra oraz wkładkę chroniącą filtr przed mechanicznym uszkodzeniem zbieranymi ostrymi elementami i zbieranymi płynami. 6.Urządzenie 1-fazowe wyposażone w system ssania umożliwiający przepływ powietrza powyżej 8000 l/min oraz wytworzenie podciśnienia co najmniej 200 mbar. 7.Urządzenie z manualną regulacją mocy ssania. 8.Urządzenie o głośności pracy poniżej 80 dB(A). 9.Urządzenie zasilane prądem jednofazowym (230V) o mocy co najmniej 2,5 kW z przewodem zasilającym co najmniej 8 mb. 10.Możliwość dostępu do podzespołów silnika, w tym do wymiany szczotek. 11.Urządzenie wyposażone w uchwyt na akcesoria/rury oraz w adapter pozwalający podłączać akcesoria o średnicy 70/ 50 mm. 12. Wraz z urządzeniem winien być dostarczony przemysłowy zestaw akcesoriów: 12.1. Wąż uniwersalny podstawowy średnica 50 mm długości co najmniej 4 m. 12.2. Dwa węże uniwersalne średnica 50 mm o długości co najmniej 10 m każdy. 12.3. Wygięta rura aluminiowa długości co najmniej 1 m. 12.4. Ssawa do podłóg przemysłowa aluminiowa o szerokości ok. 500 mm . 12.5. Ssawa szczelinowa z tworzywa. 12.6. Ssawa szczotkowa z aluminium szerokości ok. 200 mm. 12.7. Zestaw elementów wymiennych do ssaw. 12.8. Separator do zbierania suchych i mokrych zabrudzeń jako osobny zbiornik na kółkach o pojemności co najmniej 100 dm3. 13. Dokumenty i świadectwa w języku polskim wymagane dla urządzenia: 13.1. Instrukcja obsługi oraz DTR (w tym harmonogram przeglądów serwisowych), 13.2. Katalog części zamiennych, 13.3. Karta gwarancyjna, 13.4. Świadectwo zgodności.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe 42.92.47.40 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 5.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 24 września 2014 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. d) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. e) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 11) W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: A) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących podobnych dostaw: co najmniej 3 dostaw urządzeń tj. 3 dostaw zamiatarek o wartości minimalnej 15.000,00 zł. -netto- każda, 3 dostaw urządzeń szorujących o wartości minimalnej 50.000,00 zł. -netto- każda, 3 dostaw myjek ciśnieniowych o wartości minimalnej 10.000,00 zł. -netto- każda, 3 dostaw urządzeń szorujących o wartości minimalnej 5.000,00 zł. -netto- każda . Do oferty należy załączyć poświadczenie potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (załącznik nr 3)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, oświadczenie art. 22, parafowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.master.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie w zakresie Dostawy przenośnego sprzętu i wyposażenia do Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach - Kontrakt Nr 2e realizowanego w ramach Projektu POIS.02.01.00-00-016/09 Budowa Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach w ramach działania 2.1 - Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych priorytetu II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. W ramach Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 dotyczy: Zamiatarki - 1 szt., Urządzeń szorujących - 1 kpl., Myjki ciśnieniowej - 1 szt.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.