eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-17

Mielec: dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 197086 - 2007; data zamieszczenia: 17.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, fax 017 7880069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1 kompletu osprzętu do dużych systemów komputerowych - szafa serwerowa RACK 19 wraz z wyposażeniem oraz przełącznikiem KVM wraz z okablowaniem 2) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności Komisji przetargowej. 3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: dostawa osprzętu do dużych systemów komputerowych - szafa serwerowa RACK 19 wraz z wyposażeniem oraz przełącznikiem KVM wraz z okablowaniem Ilość: 1 komplet CPV 30211200-3 Osprzęt do dużych systemów komputerowych spełniającej poniższe kryteria: L.p. Nazwa (elementu / parametru) Opis (elementu / parametru) A. Serwerowa szafa RACK 19 - ilość sztuk w komplecie: 2 1. Konstrukcja szafa pozwala na jej całkowity demontaż Tak 2. Wysokość użytkowa szafy [U] Minimum 24U Maksymalnie 36U 3. Szerokość 800 mm 4. Głębokość 1000 mm 5. Maksymalny dozwolony ciężar wyposażenia zamontowanego w szafie RACK Minimum 300 kg 6. Szkielet szafy na cokole Tak 7. Cokół o wysokości minimum 90 mm z wibroizolatorami Tak, wibroizolatory wykonane z np. gumy o grubości minimum 10 mm 8. Drzwi przednie wykonane z blachy perforowanej o grubości minimum 1 mm Tak 9. Tylna osłona wykonana z blachy perforowanej o grubości minimum 1 mm, skrócona + jedna maskownica o wysokości minimum 3U z przepustem szczotkowym Tak 10. Osłony boczne z blachy pełnej o grubości minimum 1 mm Tak 11. Drzwi przednie, tylna osłona oraz osłony boczne wyposażone są w zamki z wkładką patentową o niestandardowym numerze/kodzie klucza, przynajmniej po jednym zamku na każdy element Tak 12. Dach pełny z perforowanymi ściankami bocznymi o wysokości minimum 40 mm Tak 13. Trzy pary belek nośnych w rozstawie 19 Tak 14. Listwa i komplet linek uziemienia - dla minimum 12 elementów lub urządzeń zamontowanych w szafie Tak 15. W otworach w płycie dolnej szafy (standardowo wyciętych) powinny być zamontowane zaślepki z włókniną w tym przynajmniej jedna zaślepka powinna być z włókniną i przepustem szczotkowym Tak 16. Szkielet, dach, osłony, drzwi, cokół, maskownice, zaślepki malowane farbą proszkową, w kolorze - dowolny odcień szarości Tak 17. Gwarancja lub rękojmia na całość Minimum 24 m-ce B Wyposażenie serwerowej szafy RACK 19 Ilości niżej wymienionego wyposażenia to ilość ogólna, tzn. ilości poszczególnych elementów nie należy mnożyć przez ilość szaf 1. Półka ruchoma do zamocowania o głębokości minimum 650 mm, o maksymalnym dozwolonym obciążeniu statycznym minimum 80 kg, o wysokości maksymalnie 2U - ilość sztuk w komplecie: 2 Tak 2. Komplet elementów mocujących urządzenia do belek nośnych (śruba, nakrętka, podkładka z kołnierzykiem) - ilość sztuk w komplecie: 100 Tak 3. Listwa zasilająca z minimum 5 gniazdami 2P+Z do montażu pionowego lub poziomego w szafie RACK - ilość sztuk w komplecie: 2 Tak 4. Zestaw montażowy w szafie RACK 19 dla niżej wymienionych serwerów: 4.1. Optimus Server VE 230 G2, - ilość sztuk w komplecie: 2 Tak 4.2. Optimus Server VE 230 G3 - ilość sztuk w komplecie: 1 Tak 4.3. HP LC2000 - ilość sztuk w komplecie: 1 Tak 4.4. HP ML 370 G3 - ilość sztuk w komplecie: 1 Tak 5. Gwarancja lub rękojmia na wszystkie elementy Minimum 12 m-cy C Przełącznik KVM 16 portowy wraz z kompletem okablowania Ilości niżej wymienionego przełącznika to ilość ogólna, tzn. ilości poszczególnych elementów nie należy mnożyć przez ilość szaf 1. Przełącznik KVM 16 portowy o minimum niżej wymienionych możliwościach / parametrach - ilość sztuk w komplecie: 1 1.1. kontrola nad 16 serwerami bezpośrednio lub zdalnie Tak 1.2. możliwość zdefiniowania minimum 4 użytkowników (login, hasło) z różnymi prawami (np.: nic / pełny podgląd) do każdego portu Tak 1.3. jednoczesny podgląd 16 serwerów na jednym ekranie (monitora) Tak 1.4. obsługiwana rozdzielczość wideo: między innymi - 1600x1200 @ 60Hz Tak 1.5. dostęp do przełącznika - minimum: lokalny (COM - DB-9) i zdalny (LAN / WAN - RJ45) Tak 1.6. możliwość jednoczesnego logowania zdalnego i lokalnego (dwie szyny) Tak 1.7. dostęp zdalny np. poprzez przeglądarkę internetową Tak 1.8. obsługa - minimum: 100Base-T, TCP/IP, http Tak 1.9. funkcje bezpieczeństwa - kryptografia minimum: 1.9.1. AES 256 bits Tak 1.9.2. RSA 1024 bits Tak 1.9.3. SSL 128 bits Tak 1.10. menu OSD Tak 1.11. możliwość aktualizacji oprogramowania przełącznika (upgrade firmware) Tak 1.12. odłączany przedni panel umożliwiający łatwy montaż w szafie serwerowej bez względu na głębokość RACKa (maksymalnie 1000 mm) Tak 1.13. zestaw montażowy w szafie RACK 19 Tak 2. Okablowanie kompatybilne z zaoferowanym przełącznikiem KVM 2.1. Kabel - złącze KVM + złącze PC (grafika, klawiatura, mysz) o długości minimum 1.8 m, - ilość sztuk w komplecie: 8 (w tym kable standardowo dołączone przez producenta - wszystkie o tym samym kodzie produktu) Tak 2.2. Kabel - złącze KVM + złącze PC (grafika, klawiatura, mysz) o długości minimum 6 m, z gwarancją producenta o kompatybilności z zaoferowanym przełącznikiem KVM - ilość sztuk w komplecie: 8 (wszystkie o tym samym kodzie produktu) Tak 3. Gwarancja lub rękojmia na wszystkie elementy Minimum 12 m-cy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ww. przedmiot zamówienia: - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta w ramach zadania, - nowy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, spełniający powyższe parametry. 4) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty a także normy i certyfikaty Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których Zamawiający żądał na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykaz żądanych oświadczeń i dokumentów został zamieszczony w Rozdziale XII. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1), 2), 3), 4), to po bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunku wymienionego w rozdziale XI pkt 1, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast w przypadku gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, dokument ten zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, wg załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji - na potwierdzenie warunku wymienionego w rozdziale XI pkt 1,2,3. 3) oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji - na potwierdzenie warunku wymienionego w rozdziale XI pkt 4. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERTY WSPÓLNEJ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Oznacza to możliwość złożenia jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm. 1) W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być dołączony do oferty i zawierać w szczególności: a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy (należy podać znak i nazwę postępowania np. PO.3410-9/07 dostawa sprzętu komputerowego), b) wskazanie wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika, d) zakres umocowania Pełnomocnika, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców, - złożenie oferty wspólnej, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również przez tego Wykonawcę, który zostanie ustanowiony Pełnomocnikiem Wykonawców występujących wspólnie. Nie dołączenie do oferty pełnomocnictwa w wymaganej formie skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2) Oferta winna być złożona w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie i winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, 4) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców (zgodnie z art. 23 ustawy), 5) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) aktualnych odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert złożonych przez każdy podmiot, b) wspólnego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji podpisanego przez ustanowionego pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, c) wspólnego oświadczenia, że Wykonawcy występujący wspólnie łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji podpisanego przez ustanowionego pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu Ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec woj. podkarpackie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu Ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec woj. podkarpackie, sekretariat pokój nr 19 I-sze piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.